Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #219609:
To by som netvrdil. 24 rokov je dosť veľa a dá sa byť niekde inde. 21 je primeraný vek.
Reakcia na: S499.1023 #219604:
Preto som pisal o uchyteni ludi rovno po skole. Ale medzi 21 a 24 velky rozdiel nevidim, tie veky su z hladiska kariery vacsinou pomerne podobne.
Reakcia na: BigMac #219606:
Chcel si hádam povedať vo Veľkej Sobote ?
Reakcia na: Mhr1 #219605:
Snívajte s nami.
Reakcia na: S499.1023 #219603:
Nie. Až v Trnave.
Reakcia na: Error 0x007 #219569:
Pri plánovaní treba postupovať podľa toho, kde je najvyťaženejší autobus. Taká a-50 je zrelá na náhradu električkou. Trasa Dostojevského - Karadžičova - ASMN - Páričkova - Dulák - Košická - Miletičova - napojenie na Ružinovskú trať. Výstavba električky po Tomášikovej bez tohoto by veľký zmysel nemala. Ale po postavení trate k ASMN a ďalej na Šafko by už boli prepojené Vajnorská i Ružinovská radiála po atraktívnej - ale inej - trase do centra. Varianta - komu sa nepáči Páričkova - je cez Mlynské Nivy a Košickú. Ale strkať električku do križovatky Košická - Mlynské Nivy by malo zmysel len vtedy, ak by sa stavala električka aj ďalej cez Mlynské Nivy, popod Bajkalskú, do Slovnaftu a na Dolné Hony. Strach z nevyužitia nemám - na električkovej a-50 by sa uživili i 32-metrové vozy/súpravy, naviac atraktívna trasa stiahne na seba viac cestujúcich.
Reakcia na: 810zssk #219591:
Môže to byť niečo zásadné, pretože čím mladší človek a väčší nováčik na trhu práce, tým skôr sa uspokojí s nízkou mzdou.
Reakcia na: Valec #219600:
A zastavujú DankoJety aj na Gesztenyeliget állomás?
Reakcia na: Valec #219600:
Tak zrovna toto využitie ma nenapadlo, ale je fakt, že zrovna týmto ľuďom by sa tak zlepšilo dochádzanie z mnohých smerov, aj zo Senca, ak by šli Busom na Vajnorskú ?

Ono okrem časti Trávnikov a Nemocnice Ružinov nie je asi žiadna oblasť, ktorej by náhrada L50 touto linkou (predĺžená CD L6?) nepomohlo, takže už to len postaviť!

V ďalšej časti seriálu o šotoplánovaní naplánujme linkové vedenie električiek v oblasti Slovnaftu a P. Bisupíc ?
Reakcia na: Andy #219589:
Myslím, že nie je vhodné rozoberať konkrétne prípady tu na fóre. ?
Reakcia na: Rubber38 #219597:
"Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich"

Napríklad tie davy, čo dnes jazdia z biznis centier v okolí Prievozskej na Hlavnú stanicu. Takto by mali priamy spoj na ŽST Vinohrady a aj tá cesta by mohla byť porovnateľne dlhá ako vlak+tbus.
Reakcia na: zlomok #219598:
ERRATA: písal kopa, nie aj.
Reakcia na: S499.1023 #219596:
Písal aj. Tak preto by ma to zaujímalo. Či som tam je neriešim.
Reakcia na: Error 0x007 #219595:
Tvoja linka by, okrem oblasti Duláku a Auparku (a Kukučínovej, ak by sa trať z Račianskej odpájala predĺženou Tomášikovou), kopírovala L50 a bola dôvodom na jej zrušenie (spojenie Duláku so sídliskom Ružinov by dostatočne zaobstarala predĺžená, príp. posilnená L66).

A už tá masa ľudí z L50 by bola dostatočne vyťažujúca novú linku. Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich, ktorým ponúkne nové priame spojenia z/na túto tangentu ?

A ak by sa aj potvrdilo, že by chodila 2x narvatá (v L6 si teda dnes väčšinou nájdem aj miesto na sedenie) na KV úseku, ako na zvyšnom, tak sa dá skrátiť po Molecovu ? Za mňa dobrý nápad na linku
Reakcia na: zlomok #219592:
No, neviem, či nemyslel (aj) Teba.
Reakcia na: Viko #219570:
Ja mam v hlave taku predstavu, ze by mohla byt linka (Raca -) Vinohrady - ZST NM - Tomasikova - nejak cez Prievoz - Mlynske Nivy - nejak okolo AS - Dostojevskeho - Olejkarska - Pribinova - nabrezie - Karlova Ves. To by ale v useku Karlova Ves - Mlynske Nivy bol viacnasobny dopyt ako v tangentialnom useku...
Reakcia na: MatejBA #219588:
Náhodou by si sa čudoval ako často sa objavujú a čo všetko ovplyvňujú...
Reakcia na: MatejBA #219588:
Tak to si udrel klinec po hlavičke. Rozhodne to KDHcké duo Zachar/Ďurkovský nechýbajú. Už som aj zabudol že vôbec existovali.
Reakcia na: Andy #219589:
Napríklad?
Reakcia na: S499.1023 #219586:
Tak. Ja mam obavu, ze pristup dopravcov ktori hladaju problem vsade mozne len nie u seba a podmienok ktore ponukaju, nie je uplne zodpovedajucu realite.

Za nedostatok vodicov nemoze ani legislativa, ani zli zli mladi ludia a nie, dokonca ani tie hnusne firmy co vodicom ponukaju viac penazi ako dopravne podniky. Na trhu prace maju skratka ti potencialni zamestnanci podstatne lepsie ponuky a kym dopravcovia (a predovsetkym objednavatelia, kedze je to aj o peniazoch) nepridu s niecim konkurencieschopnym, tak to skratka bude tak ako dnes.

Znizenie veku na 21 moze priniest zopar novych ludi, ale nepredpokladam ze to bude nieco zasadne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.