"Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich"
Napríklad tie davy, čo dnes jazdia z biznis centier v okolí Prievozskej na Hlavnú stanicu. Takto by mali priamy spoj na ŽST Vinohrady a aj tá cesta by mohla byť porovnateľne dlhá ako vlak+tbus.
Tvoja linka by, okrem oblasti Duláku a Auparku (a Kukučínovej, ak by sa trať z Račianskej odpájala predĺženou Tomášikovou), kopírovala L50 a bola dôvodom na jej zrušenie (spojenie Duláku so sídliskom Ružinov by dostatočne zaobstarala predĺžená, príp. posilnená L66).
A už tá masa ľudí z L50 by bola dostatočne vyťažujúca novú linku. Plus je tu potenciál natiahnuť ďalších cestujúcich, ktorým ponúkne nové priame spojenia z/na túto tangentu ?
A ak by sa aj potvrdilo, že by chodila 2x narvatá (v L6 si teda dnes väčšinou nájdem aj miesto na sedenie) na KV úseku, ako na zvyšnom, tak sa dá skrátiť po Molecovu ? Za mňa dobrý nápad na linku
Ja mam v hlave taku predstavu, ze by mohla byt linka (Raca -) Vinohrady - ZST NM - Tomasikova - nejak cez Prievoz - Mlynske Nivy - nejak okolo AS - Dostojevskeho - Olejkarska - Pribinova - nabrezie - Karlova Ves. To by ale v useku Karlova Ves - Mlynske Nivy bol viacnasobny dopyt ako v tangentialnom useku...
Tak. Ja mam obavu, ze pristup dopravcov ktori hladaju problem vsade mozne len nie u seba a podmienok ktore ponukaju, nie je uplne zodpovedajucu realite.
Za nedostatok vodicov nemoze ani legislativa, ani zli zli mladi ludia a nie, dokonca ani tie hnusne firmy co vodicom ponukaju viac penazi ako dopravne podniky. Na trhu prace maju skratka ti potencialni zamestnanci podstatne lepsie ponuky a kym dopravcovia (a predovsetkym objednavatelia, kedze je to aj o peniazoch) nepridu s niecim konkurencieschopnym, tak to skratka bude tak ako dnes.
Znizenie veku na 21 moze priniest zopar novych ludi, ale nepredpokladam ze to bude nieco zasadne.
Musím ti protirečiť, pretože náklad nevyskakuje, nevyvreskuje, nie je vulgárny, nespráva sa neslušne. Náklad neporušuje prepravný poriadok. Náklad nechodí na červenú, neporušuje dopravné predpisy - viď IAD. Náklad ti nenadáva keď meškáš či stojíš v zápche. Náklad ti nenadáva keď dupneš na brzdu aby si zabránil nehode či nárazu. Náklad sa ti nevyhráža. A to ešte pri vození nákladu zarobíš o dosť viac ako na tunajšej MHD.
Z poslednej zápisnice z Operatívnej komisie pre určovanie dopravných značiek a dopravných zariadení:
Bod 35 Lamačská cesta:
vytvorenie koridoru pre T-BUS, BUS pri vychádzaní zo zastávky Patrónka smer Kramáre z dôvodu zlepšenia radenia + vyznačenie piktogramov T-BUSU + dopravné gombíky +úprava V9a
S ohľadom na platové pomery v súčasnosti sa vodič, ktorý začne jazdiť s nákladmi, vykašle na nejaký prechod na autobusy s väčšou zodpovednosťou a za menej peňazí.
Neboj sa aj k nákladu sa musíš správať triezvo, hlavne ak prepravuješ vajíčka. Aj náklad ťa naučí jazdiť opatrne, hlavne keď z dôsledku posunutého nákladu na paletách ho párkrát budeš musieť ručne prekladať. ?
Statistiky maju, ale dovody su len tvoja dedukcia. Zvazil si napr faktor akym je napr. skusenost? Pri nej ti totiz posuvanie limitu nijak nepomoze.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk