Ešte jeden argument proti Lafranconi mi napadol, ale nie som si istý - Lafranconi je súčasťou diaľničnej siete a teda vozidlá MHD by mali platiť mýto. Čiže vyššie náklady...
Letecká trasa je celkom nepodstatná, nakoľko ani na Romanovej, ani na Donnerovej sa nenachádza letisko ?
Všetci sa zhodneme, že v Starom Meste je najhustejšia premávka a najčastejšie dopravné zápachy, načo vláčiť cestujúcich z Petržalky do Dúbravky cez túto ťažko skúšanú mestskú časť, keď to vôbec nie je potrebné ?
Tá cesta cez most Lafranconi je možno kratšia, keď tam tvoja sestra fičí stošeďesát na oktávke fplnejpalbe vmetle. Inak ti tu zniesli spoludiskutujúci nespočet príkladov, že časová úspora je možno 2 - 3 minúty (ak vôbec) a to za trhanie linky na 3 iné s mizernou frekvenciou nestojí.
Ešte raz ti tu zopakujem ako pre zvlášť natvrdnutú osobu tvoju obľúbenú leteckú trasu Donnerova - Romanova:
Cez most Lafranconi 10 km.
Cez most SNP 9,7 km.
Podľa údajov z dopravného generelu je prepravný vzťah medzi Dúbravkou a Petržalkou minimálny (taký istý ako medzi Petržalkou a ostatnými časťami). Významnejší je vzťah medzi Petržalkou a Karlovou Vsou, ale to robia hlavne univerzity v Mlynskej Doline.. (a to rieši adekvátne 92 a 192..).
Ja by som chcel dať do pozornosti, že dorpavný generel, ktorý mal k dispozícií kompletnú maticu prepravných vzťahov, nenavrhuje žiadnu priamu linku Petržalka -K. Ves - teda v zmysle Karloveská (Molecova) ani výhľadovo...
Čo máš stále s tou zastávkou Dvory ? Tá leží takmer na Moste SNP, tak je jasné, že schádzanie z toho viaduktu zaberie určitý čas. Objektívnejšie je nájsť iný východiskový bod v Petržalke.
Nie je neporovnateľne kratšia. Napr. vzdialenosť medzi zastávkami Dvory a Molecova. Pri ceste cez nábrežie to je 4,9 km, pri ceste cez Lafranconi 6,4 km. Ujo Googl píše, že pri ideálnej premávke je cesta cez Lafranconi kratšia o 1 min.
Ak berieme tvoj druhý návrh, vybral som vzdialenosť medzi zastávkami Dvory a Alexyho. Cez Lafranconi a KV je to 11,3 km a 14 minút, pri trase cez mesto 9,9 km a 13 min pri ideálnej premávke.
Prečo majú teda Dúbravčania chodič do Petržalky cez KV (keď ich je teda také množstvo)?
Špitálska aj Americké námestie sú v havarijnom stave a je v pláne to rekonštruovať v lete, Karlova Ves podľa realizačného plánu, ale predbežný plán poznáš a bol taký, že najprv sa bude robiť obratisko bez výluky, následne Krčace s NAD a potom samotná karloveská trať s jednokoľajnými výlukami (iba úseky od Molecovej po Borskú), s čím nesúhlasí DPB, takže pravdepodobne to bude vylúčené úplne bez premávky po úsekoch s NAD, čo bude znamenať dopravnú katastrofu na Botanickej v čase dopravnej špičky. Všetko to závisí aj od toho, aké stavebné kapacity a v akom objeme budú k dispozícii na jednotlivých častiach stavby.
Nechodím do školy, mám 39 rokov "Takéto problémy sa riešia kúpou osobného motorového vozidla" Tým si povedal všetko. Bratislavčania si vo veľkom kupujú motorové vozidlá len preto, že nemajú optimálne spojenie prostredníctvom MHD, ktoré by pri troche dobrej vôle mohlo existovať...
Už to tu bolo vysvetlené že časová úspora nie je tak veľká a máš jedno či sa vezieš po jednej strane Dunaja alebo po druhej. Ak tak veľmi sa chceš voziť po Moste Lafranconi v autobuse, máš okrem 92 aj 192, ale to si asi ešte v škole ? ? ?
Autobus z Petržalky do Dúbravky cez Most Lafranconi a KV potrebný NIE JE a v najbližších desaťročiach ani nebude.
Ja by som napríklad chcel priamy spoj z Petržalky do Avionu, lebo sa mi nechce cestovať 96 cez celé mesto ? ? ? Takéto problémy sa riešia kúpou osobného motorového vozidla
Tak nech idú do centra, na to nepotrebujeme mať autobus Dúbravka - Petržalka. Mňa sestra odvezie raz za uhorský rok A myslel som, že je v záujme ekológie podporovať MHD a nie automobilovú dopravu.
Myslím si, že súbežná autobusová linka s električkami by mala zmysel len vtedy ak by sa výrazne zredukovali električkové zastávky a slúžili by ako doplnok k električkám, ale to u nás tak skoro nebude, skôr nikdy... Aj keď má električka veľa zastávok, i tak je lepšia ako autobus - viacerí ľudia, ktorých poznám a cestujú v trase Petržalka-Rača, tak radšej prestúpia na električku ako ísť s L59 ktorú majú priamo... Preto som stále toho názoru, že by sa 59 mala zrušiť a obnoviť zaniknutá 55, ktorá by zabezpečila spojenie Rača - Pánty
Autobusy 83 a 84 až nápadne pripomínajú socialistickú 54, preto ich treba zrušiť a nahradiť priamymi spojmi, ktoré budú obsluhovať destinácie v najkratšej trase.
No veď tie autobusy 83 a 84 treba rozdeliť, na Dúbravka - Staré Mesto a Staré Mesto - Petržalka a Dúbravka - Petržalka. A sám uvidíš, že cestujúci budú nadšení.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike