Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #219071:
Projektant pôvodne (tuším v DSP?) vymyslel že úplná výluka na Karloveskej radiále musí byť 3 mesiace, všetko ostatné sa dá riešiť pomocou jednokoľajok a čiastočných výluk.
Z DPB prišlo stanovisko že nesúhlasia s provizórnou a obmedzenou prevádzkou električiek v jednotlivých etapách modernizácie a požadujú úplnú výluku električiek počas celej doby modernizácie (teda cca 18 mesiacov). (Tak si hovorím že nemusím všetkému rozumieť...)
Až takýto extrém to asi nebude, ale ako poznáme prax z tohto mesta až do dňa realizácie sa koncepcia môže zmeniť... Tak uvidíme aká bude realita s vozidlami, vodičmi, kapacitou a cestujúcimi... Možno bude nakoniec ako NAD slúžiť aj 35 a 139 ?
Reakcia na: Solider #219049:
"Karlova Ves podľa realizačného plánu, ale predbežný plán poznáš a bol taký, že najprv sa bude robiť obratisko bez výluky, následne Krčace s NAD a potom samotná karloveská trať s jednokoľajnými výlukami (iba úseky od Molecovej po Borskú),"

To kto objavil, ze ta vec na krku nie je iba na okrasu? ?

"s čím nesúhlasí DPB,"

... a sme doma ...
otázka na expertov - mením banku a v súvislosti s tým aj BMK. Na starej (ešte platnej) BMK mám aj električenku. Ako si ju mám preniesť zo starej BMK na novú ? Vopred ďakujem za odpovede a pomoc.
Reakcia na: Valec #219060:
Antielektričkofil = električkofób.
Takže zatiaľ sme sa dozvedeli, že kelovy býva v Petržalke na Romanovej, jeho sestra v Karlovke na Donnerovej, raz do uhorského roka sa na Štedrý deň navštívia a preto je potrebné spojiť Dúbravku s Petržalkou linkou cez most Lafranconi, lebo kelovy nemá rád zastávky pri Horskom parku a na Dubovej
Reakcia na: kelovy #219056:
To je vzdialenosť po ceste, trdlo. Vláčiť ich cez centrum traba preto, lebo tam väčšina z nich chce ísť. Pochop konečne, že keď ty so sestrou idete 2x ročne z Karlovky do Petržalky, neznamená to, že tam chcú všetci.
Reakcia na: Ike #219065:
mosta = tunela ?
Reakcia na: Valec #219064:
povedzme, že bude viac áut v systéme, čo znamená väčšie kongescie, čo znamená častejšie uzatváranie mosta Sitina a zároveň rozsiahle zápchy v Mlynskej doline. Na Pražskej a Brnianskej máš BUS pruhy, o Štefánikovej sa šepká. Pre BUS je a bude jazda cez Staré mesto (s ohľadom aj na tunajší dopyt) výhodnejšia.
Reakcia na: tr3mp #219063:
Do BA určite, ale budú sa chcieť tlačiť aj/až do 4. okresu?
Reakcia na: Valec #219062:
Po dobudovaní D4 a R7 sa bude môcť do Bratislavy z východnej strany natlačiť viac áut, no na SZ zostane len Lafranconi. Takže to je podľa mňa ten súvis.
Reakcia na: 3pa3ck3 #219061:
D1 a Prístavný most riešia spojenie smerom na východ. Lafranconi smerom na severozápad. Ako tieto dva spolu súvisia? Však ak sa nejaký kamionista dnes potrebuje dostať od Senca k VW, ide cez Lafranconi už dnes. Po dobudovaní D4 sa možno z Prístavného mosta presunie na obchvat.
Lafranconi bude ešte viac upchatý, keď sa dokončí prvý úsek D4 bez tunela Karpaty. Keďže D1, a najmä Prístavný most nestíha už teraz, predpokladá sa, že kamióny budú musieť jazdiť cez D4 a D2 a plus to bude obchádzková trasa v prípade kolapsu na D1.
Najskôr antielektričkofil, teraz ultrafans Mosta Lafranconi.... to na sviatky dávali v Pezinku priepustky?
Reakcia na: kelovy #219056:
Kedy konecne pochopis, ze ludia sa nevozia na celej trase, ale vystupuju a nastupuju prevazne v centre, cize je logicke, ze musia ist linky cez centrum, kde je dopyt ludi najvacsi.

Kdezto pohyb ludi medzi KV a Petrzalkou je minimalny, cize linka, ktoru navhujes je nezmysel.
Reakcia na: juraj.k #219057:
MHD je tam od mýta oslobodená... Ale zato koľko krát aj Lafranconi býva celé upchaté...
Ešte jeden argument proti Lafranconi mi napadol, ale nie som si istý - Lafranconi je súčasťou diaľničnej siete a teda vozidlá MHD by mali platiť mýto. Čiže vyššie náklady...
Reakcia na: S499.1023 #219055:
Letecká trasa je celkom nepodstatná, nakoľko ani na Romanovej, ani na Donnerovej sa nenachádza letisko ?

Všetci sa zhodneme, že v Starom Meste je najhustejšia premávka a najčastejšie dopravné zápachy, načo vláčiť cestujúcich z Petržalky do Dúbravky cez túto ťažko skúšanú mestskú časť, keď to vôbec nie je potrebné ?
Reakcia na: kelovy #219050:
Tá cesta cez most Lafranconi je možno kratšia, keď tam tvoja sestra fičí stošeďesát na oktávke fplnejpalbe vmetle. Inak ti tu zniesli spoludiskutujúci nespočet príkladov, že časová úspora je možno 2 - 3 minúty (ak vôbec) a to za trhanie linky na 3 iné s mizernou frekvenciou nestojí.
Ešte raz ti tu zopakujem ako pre zvlášť natvrdnutú osobu tvoju obľúbenú leteckú trasu Donnerova - Romanova:
Cez most Lafranconi 10 km.
Cez most SNP 9,7 km.

Ešte nejaké debilné pripomienky?
Reakcia na: Mike #219053:
A Tesco Lamač s Westendom ?
Reakcia na: pressburger #219051:
Podľa údajov z dopravného generelu je prepravný vzťah medzi Dúbravkou a Petržalkou minimálny (taký istý ako medzi Petržalkou a ostatnými časťami). Významnejší je vzťah medzi Petržalkou a Karlovou Vsou, ale to robia hlavne univerzity v Mlynskej Doline.. (a to rieši adekvátne 92 a 192..).

Ja by som chcel dať do pozornosti, že dorpavný generel, ktorý mal k dispozícií kompletnú maticu prepravných vzťahov, nenavrhuje žiadnu priamu linku Petržalka -K. Ves - teda v zmysle Karloveská (Molecova) ani výhľadovo...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.