Reakcia na: 4004 #218876:
Električky KT8D5 a T6A5 majú kotúčové brzdy, takže tam je situácia odlišná. T3 vo špičkovom stave by to dolu KV asi čeľusťami zabrzdila ale špičkové čeľuste boli v Bratislave asi tak rovnako rozšírené ako Tyrannosaurus Rex. Chyba je samozrejme aj na ďalších miestach, lebo rýchlosti majú byť stanovené všade tak, aby to vozidlo v režime bez 24 V ubrzdilo.
Viko
Do profilu sa nezmestila ani na 1435mm, a na taký rozchod sa predsalen vyrobila. Môže byť dôvodom nevýroby pre BA to, že sa rovnaký profil rovnako nezmestil na 1000mm??? ?
A - opakujem - vieš nejako podložiť, že prestavba bola p r í č i n o u nevyvíjania? Lebo z mne dostupných prameňov skôr vyplýva to, že plán prestavby bol snahou zachrániť premávku v d ô s l e d k u neochoty vývoja potrebných vozidiel.