Reakcia na: 4004 #218876:
Električky KT8D5 a T6A5 majú kotúčové brzdy, takže tam je situácia odlišná. T3 vo špičkovom stave by to dolu KV asi čeľusťami zabrzdila ale špičkové čeľuste boli v Bratislave asi tak rovnako rozšírené ako Tyrannosaurus Rex. Chyba je samozrejme aj na ďalších miestach, lebo rýchlosti majú byť stanovené všade tak, aby to vozidlo v režime bez 24 V ubrzdilo.
Viko
Otázka "Naozaj bolo take zlozite vyvinut 1000mm podvozky na KT8(A5) ked uz existovali 1435mm podvozky? Alebo to bola len a len lenivost?" bola tebou zodpovedaná tak ako cituješ. A diskusia prebehla o tom, že tvoj argument je mylný, keďže prejazd oblúkmi nijako nemohol byť argumentom proti 1000mm verzii, lebo to bol problém prejazdného profilu vozidla ako takého. Takže netuším, čo ťa vytočilo do caps locku.
Mimochodom, keďže si prvý došiel s tvrdením, že najprv bol plán prerozchodovať tunajšiu sieť a až potom nevývoj 1000mm verzie, mohol by si to nejako potvrdiť? Svojho času tu uverejnené Poltretinove spomienky plné osobnej zatrpknutosti pojednávajú vcelku podrobne o kauze KT8 pre BA, ale táto informácia sa tam v jasnej podobe neobjavuje (a z textu podľa môjho názoru vyplýva skôr opak).