Áno-je rozdiel vo výrazoch spoj-vozidlo-autobus. 
Nechcem spôsobiť dezinformáciu-údaje, čo uvádzam, sú na základe dlhoročného dennodenného pozorovania a osobnej účasti na "dianí".
Prestojovosť autobusov robia okrem porúch aj iné okolnosti - spadá medzi ne samozrejme aj tankovanie CNG či incidenty "na trati" - dopravné nehody či priame incidenty v konkrétnom vozidle. Dovolím si ale potvrdiť, že každá situácia, ktorá zapríčiní prestoj, je okamžite a promptne riešená - či vypravením záložného vozidla a následným privolaním pojazdnej dielne, alebo výmenou vozidla za iný kus, ak je k dispozícii. Prestojovosť "drakov" vzhľadom na JEDINÚ plničku v meste je stále reálna, ale mierni sa napríklad tým, že vozidlá, ak sú vypravované na sedlové linky, tankujú v prípade potreby medzi službou a pod. Blízka budúcnosť sa však postará aj o tento momentálny nedostatok.
Namieste však je uviesť aj skutočnosť, že ak príde k naozaj vážnym okolnostiam v premávke a je na dlhý časový úsek ochromená koľajová či t-busová trakcia, autobus je to jediné, čo môže situáciu aspoň trochu podoprieť. Z celkového pohľadu na naše podmienky sú zatiaľ autobusy ako také pri pokrývaní prestojovosti mestskej hromadnej dopravy ako celku stále nenahraditeľným článkom reťazca.

Nechcem spôsobiť dezinformáciu-údaje, čo uvádzam, sú na základe dlhoročného dennodenného pozorovania a osobnej účasti na "dianí".
Prestojovosť autobusov robia okrem porúch aj iné okolnosti - spadá medzi ne samozrejme aj tankovanie CNG či incidenty "na trati" - dopravné nehody či priame incidenty v konkrétnom vozidle. Dovolím si ale potvrdiť, že každá situácia, ktorá zapríčiní prestoj, je okamžite a promptne riešená - či vypravením záložného vozidla a následným privolaním pojazdnej dielne, alebo výmenou vozidla za iný kus, ak je k dispozícii. Prestojovosť "drakov" vzhľadom na JEDINÚ plničku v meste je stále reálna, ale mierni sa napríklad tým, že vozidlá, ak sú vypravované na sedlové linky, tankujú v prípade potreby medzi službou a pod. Blízka budúcnosť sa však postará aj o tento momentálny nedostatok.
Namieste však je uviesť aj skutočnosť, že ak príde k naozaj vážnym okolnostiam v premávke a je na dlhý časový úsek ochromená koľajová či t-busová trakcia, autobus je to jediné, čo môže situáciu aspoň trochu podoprieť. Z celkového pohľadu na naše podmienky sú zatiaľ autobusy ako také pri pokrývaní prestojovosti mestskej hromadnej dopravy ako celku stále nenahraditeľným článkom reťazca.
fobust
Mimochodom, toto nie su oficialne stranky DPB, skuste sa obratit na DPB, vlavo najdete odkaz s napisom "kontakt na DPB, a. s.", popripade to napiste na www.bratislava.sk do lamparne, mozno si to precita aj niekto kompetentny... Na zaver by som vsak rad povedal, ze denne vypadne okolo 70 autobusov a zalozne vodidla mame 4 (mozno 5). Pekny den prajem...