Reakcia na: S499.1023 #218414:
O oplotení trate hovoril na prezentácii Ing. Podolec z Remingu, ale to bolo ešte na úvodnom predstavení projektu a bolo to v kontexte zabezpečenia trate v zmysle stavebno-technických požiadaviek pre špeciálne dráhy, ktoré by sa na stavbu vzťahovali až pri rýchlosti vyššej ako 60 km/h. A takisto nie je nikde definované, čo to zabezpečenie trate je – či iba zabezpečovacie zariadenie alebo aj fyzické zabezpečenie trate napríklad oplotením. Treba však pripomenúť, že ustanovenia o špeciálnej dráhe sa týkajú predovšetkým metra a subsumovať tieto predpisy aj na električku pri vyšších rýchlostiach mi príde zvrátené. Okrem toho by sa nejednalo o drôtený plot, ale pravdepodobne o protihlukovú stenu (v tomto kontexte). Keďže však do rýchlosti 60 km/h nie je nutné posudzovať stavbu podľa ustanovení o špeciálnej dráhe, tak je rýchlosť na trati čisto v uvážení DPB ako správcu trate, ale v praxi to funguje tak, že DPB tam zavedie takú rýchlosť, aká je uvedená v projektovej dokumentácii pre konkrétny úsek trate.
Viko
A holt, oblast kam ti z Pe ide len jedna linka neni taka mala, cize zo 4 minut je zrazu 8, a ak sa ti stane takato neprijemnost pri "zaloznom rieseni" (posledne spojenie ktorym este stiham ked skorsie nezvladam), tak to fakt nepotesi. A v kombinacii s divokym prestupom cestou spat to potom u beznej populacie vytvara frustraciu a plakanie za starou 95.
#218408 - ani vecer sa prestupy kolkokrat nestihaju. Eliny si nesu meskanie, 95 ide nacas z konecnej a potom to dopadne ako som popisoval minule - 3x zatvaranie dveri do prudu dobiehajucich.