Odbocka zo Safka do Eurovei by bola velmi dobrou spravou, je to ovela lepsia moznost napojenia tej zony ako Dunajska. Otazkou je, ako by to bolo napojene. Aj do Petrzalky a Dubravky?
Mesto by sa malo chytit a uvazovat potom nad predlzeniami jednak do biznis zony na Prievozskej, alebo k vychodnym radialam.
V tom texte mi chyba informacia ako si predstavuju vystavbu. Kto a kedy to ma stavat.
Preto pred Umelkou nemohli byť zastávky autobusov... lebo tadiaľ pôjde električka. ?
Ale chápem, že v tej konkurencii obchodných centier si už uvedomili, že aj "socka" je na odlíšenie dobrá. Len aby to nenabralo až taký smer, že mieto garáží budú električkové vozovne v podzemí stavať (... i keď jeden si tam už plánuje celé zázemie pre autobusy vybudovať).
"Ďalším zaujímavým prvkom je nová električková trať, ktorá by mala napájať zónu so Šafárikovym námestím, čo je podľa našich informácii reakcia na úspech prvej fázy električky do Petržalky a jej potenciálu priviesť množstvo ľudí do zóny."
Tak poprve, cintorinov aj kupalisk je v Bratislave habadej, takze taky ciel neurcuje konecnu nijakym sposobom. To tam potom rovno moze byt Konecna 1 a Konecna 2 a bude to rovnako zbytocne ako Cintorin a Kupalisko. Lepsie by bolo ked tak premenovat konecnu pri kupalisku do tvaru "Kúp. Matadorka" - je to oficialny nazov, pod tymto nazvom ho poznaju generacie kym Udernicku najde malokto, navyse sa to elegantne vojde velkym fontom na jeden riadok.
Po druhe, si aspon trocha slabozraky, aby si mohol hodnotit, ako sa taki ludia orientuju v MHD?
Mozem ti za seba povedat, ze vo vacsine pripadov nie je problem najst si nejaku pomocku. Vseobecne sa linky rozoznavaju farbou ci velkostou vozidla, kde sa da tak smerom odkial prichadzaju, ak mas dilemu typu 83/84 a vies kam obe idu (a nerozlisis ani tvar cisel gulate/hranate) tak poctom riadkov (a pri 83/93 som si dokonca pomahal tym, ze ci je spodny riadok kratsi alebo dlhy, ale pri silnejsich chybach zraku by to uz samozrejme neslo).
L80 su sice rozne spoje rovnakej linky, ale aj tu sa da podla riadkov velmi dobre orientovat - bud uvidis velke Kopcany, alebo dve male mazanice (a popravde, niekomu od cintorina pomoze aj spoj k Matadorke, nebude predsa hodinu cakat na zastavke). Takze sa mi zda, ze robis z komara somara.
A na zaver, neda mi nereagovat na 95. Neviem, kde ju zvyknes vidiet, ale prazdna v spicke nejazdi. Jedina anomalia nastane, ked sa jeden voz oneskori a druhy ho dobehne alebo ide kratko po nom. Vtedy je 10-15 ludi moznych, ale za beznych okolnosti nedosiahnutelny sen. Dokaz najdes, ked uvidis tie baliky migrovat medzi nastupistami Farskeho. Sice som este nesiel ako sardinka, ale na solo to zdaleka nie je.
Povedzme si, ze L95 je integralna sucast nosneho systemu, akurat docasne posadena na asfalt. Zvazka su vymetaky typu L99.
"sa tlačiť v Buse už od Zochovej"
Už od Zochovej kam? Na Einsteinovu?
"Ako tak sledujem že L95 ide v špičke každé 4minúty a vozí 10-15 ludí."
No neviem, ja som vždy na Farského videl prestupovať minimálne 30 ľudí. Zvyčajne ich bolo viac, nakoľko všetkých 44 miest v autobuse obsadili.
"vozí cca 60-80ludí v 12m voze."
Maximálna kapacita sólo vozidla je podľa výrobcu 94 ľudí, pri plánovaní sa uvažuje s nižšou - 80 ľudí. Takže áno, 60-80 v 12m voze je v rámci štandardu.
A ved su nejake standardy nie ? 21 a 80 funguju na rovnakom principe . 91+191 a 92+192 na rovnakom. 21 a 80 maju striedavo ciele pocas celeho tyzdna .Neratam zachadzky na cintorin ktore su vlastne len predlzene verzie z kupaliska. Kdezto 191 a 192 su len doplnkove linky so skratenou trasou a obmedzenou dobou prevadzky . Rovnako aj 33+133 len 133 ma dlhsiu trasu.
Prehanas . Asi mas na mysli poobednu spicku,ale na 80 som nevidel nikdy problem ked mam semtam cestu zo Zochovej smer Petrzalka . To musel fakt spoj predtym vynechat len. A ak fakt vysoskolak nepochopi piktogram v CP tak to sme na tom fakt zle ?
Myslel som o tom že starý ľudia v tom majú zmätok ktorý spoj ide na ktorú konečnú.Nie každý má zrak v 70tke ako rys.Tie šípky a hviezdičky v CP je ťažko rozlúštiť.Bolo by dobré aspoň dajako rozdeliť CP keď už nie zvlášť čísla liniek.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko
Po druhe, si aspon trocha slabozraky, aby si mohol hodnotit, ako sa taki ludia orientuju v MHD?
Mozem ti za seba povedat, ze vo vacsine pripadov nie je problem najst si nejaku pomocku. Vseobecne sa linky rozoznavaju farbou ci velkostou vozidla, kde sa da tak smerom odkial prichadzaju, ak mas dilemu typu 83/84 a vies kam obe idu (a nerozlisis ani tvar cisel gulate/hranate) tak poctom riadkov (a pri 83/93 som si dokonca pomahal tym, ze ci je spodny riadok kratsi alebo dlhy, ale pri silnejsich chybach zraku by to uz samozrejme neslo).
L80 su sice rozne spoje rovnakej linky, ale aj tu sa da podla riadkov velmi dobre orientovat - bud uvidis velke Kopcany, alebo dve male mazanice (a popravde, niekomu od cintorina pomoze aj spoj k Matadorke, nebude predsa hodinu cakat na zastavke). Takze sa mi zda, ze robis z komara somara.
A na zaver, neda mi nereagovat na 95. Neviem, kde ju zvyknes vidiet, ale prazdna v spicke nejazdi. Jedina anomalia nastane, ked sa jeden voz oneskori a druhy ho dobehne alebo ide kratko po nom. Vtedy je 10-15 ludi moznych, ale za beznych okolnosti nedosiahnutelny sen. Dokaz najdes, ked uvidis tie baliky migrovat medzi nastupistami Farskeho. Sice som este nesiel ako sardinka, ale na solo to zdaleka nie je.
Povedzme si, ze L95 je integralna sucast nosneho systemu, akurat docasne posadena na asfalt. Zvazka su vymetaky typu L99.