Reakcia na: zlomok #218128:
http://bratislavayimby.blogspot.sk/2016/12/odhalene-revealed-eurovea-ii.html"Ďalším zaujímavým prvkom je nová električková trať, ktorá by mala napájať zónu so Šafárikovym námestím, čo je podľa našich informácii reakcia na úspech prvej fázy električky do Petržalky a jej potenciálu priviesť množstvo ľudí do zóny."
Viko
Po druhe, si aspon trocha slabozraky, aby si mohol hodnotit, ako sa taki ludia orientuju v MHD?
Mozem ti za seba povedat, ze vo vacsine pripadov nie je problem najst si nejaku pomocku. Vseobecne sa linky rozoznavaju farbou ci velkostou vozidla, kde sa da tak smerom odkial prichadzaju, ak mas dilemu typu 83/84 a vies kam obe idu (a nerozlisis ani tvar cisel gulate/hranate) tak poctom riadkov (a pri 83/93 som si dokonca pomahal tym, ze ci je spodny riadok kratsi alebo dlhy, ale pri silnejsich chybach zraku by to uz samozrejme neslo).
L80 su sice rozne spoje rovnakej linky, ale aj tu sa da podla riadkov velmi dobre orientovat - bud uvidis velke Kopcany, alebo dve male mazanice (a popravde, niekomu od cintorina pomoze aj spoj k Matadorke, nebude predsa hodinu cakat na zastavke). Takze sa mi zda, ze robis z komara somara.
A na zaver, neda mi nereagovat na 95. Neviem, kde ju zvyknes vidiet, ale prazdna v spicke nejazdi. Jedina anomalia nastane, ked sa jeden voz oneskori a druhy ho dobehne alebo ide kratko po nom. Vtedy je 10-15 ludi moznych, ale za beznych okolnosti nedosiahnutelny sen. Dokaz najdes, ked uvidis tie baliky migrovat medzi nastupistami Farskeho. Sice som este nesiel ako sardinka, ale na solo to zdaleka nie je.
Povedzme si, ze L95 je integralna sucast nosneho systemu, akurat docasne posadena na asfalt. Zvazka su vymetaky typu L99.