Reakcia na: zlomok #218128:
http://bratislavayimby.blogspot.sk/2016/12/odhalene-revealed-eurovea-ii.html"Ďalším zaujímavým prvkom je nová električková trať, ktorá by mala napájať zónu so Šafárikovym námestím, čo je podľa našich informácii reakcia na úspech prvej fázy električky do Petržalky a jej potenciálu priviesť množstvo ľudí do zóny."
Doprava.Dolava
Starí ludia stým maju problem vylúštiť ktorý ide na Kupalisko a ktorý ide na Cintorín.
Stava sa že niektorí ludia pokročileho veku vidia zle aj ten transparent s cielom linky.
Napríklad "KOPCANY" sú velkým písmom ale už Kupalisko je na dva riadky s menšími písmenami a
detto aj Cintorín Petržalka je na dva riadky.
Pritom by stačilo vypísať na transparent "velkými" že CINTORíN alebo KUPALISKO bolo by to
jasnejšie viditelné.
A ku grafikonu,nie je vymyslený zle aj intervaly sú nastavené dobre ale kapacitne ranné a poobedné
spičky vozidla nestačia.Neviem či podla teba je "štandard" sa tlačiť v Buse už od Zochovej alebo sa
doň nezmestiť.
Okrem prazdnin by bolo užitočnejšie nasadiť Klbové vozidlá na L 80 a na L 95 12m vozy.
Ako tak sledujem že L95 ide v špičke každé 4minúty a vozí 10-15 ludí....
Kdež to L 80 ma interval 8 minút a vozí cca 60-80ludí v 12m voze.
Povedzme si že L80 kvazi "nosná" a L95 je iba zvážka ku električke.