Na DD je problém v tom, že cesta je sice štvorprúdová, ale v dôsledku množstva parkujúcich áut vlastne dvojprúdová. Takže keď zoberieme z dvoch pruhov dva pruhy, zostane nám nula pre jazdu aút. Treba teda určitým spôsobom reorganizovať parkovanie aút - čo je problém, ktorý treba riešiť.
dokonca si myslim, ze investicia do cesty plus troleje v uvazovanom smere by bola vyssia ako stavba elektrickovej trate. A predpokladam, ze doplnkom k eline by bola 33 v nejakej modifikovanej trase a redsim intervalom.
dodatok:
Este k tomu je predpoklad, ze DD budu narastat, lebo stale tam prebieha vystavba viacpodlaznych budov. To za desat rokov aby klbovy trolejbus chodil kazde dve minuty... Alebo MHD zanihne, aj to je jeden variant....
Sidliskovy utvar znamy aj pod nazvom Dlhe diely je natolko rozsiahly a velky, ze vyprodukuje dostatok ludi na elektrickouv supravu, ktora by v spicke jazdila v 8 minutovom intervale (aspon podla mojich vypoctov). A ak by sme chceli mat vyssiu kulturu cestovania, ako napr. v Prahe, kde v sucasnoti maju v metre 4 os/m^2 tak by tam elektrickovy duplak mohol chodit kazdych 5 minut. Klbovy trolejbus kazde 3 minuty? Tak nehnevaj sa, to je absurdna blbost, to netreba rozmyslat, taham tramvaj...
Nebudeme stavať električku do kopca na DD, lebo nám aj do menšieho kopca na HLST niekedy nevyjdú.
=
Nebudeme kupovať nový autobus, lebo nám sa furt pokazí aj starší autobus, ktorý je jednoduchšej konštrukcie.
?
Re #21795 J: Myslím, že je únosné, aby prestupoval Devín, či Záhorská Bystrica a pod., ale nútiť prestupovať celé Dlhé Diely sa mi zdá prehnané. Vo vetvení električkovej trate nevidím problém.
sak dame elektrickam medzi kolajnice este ozubnicu, nemusia mat zubacku iba v tatrach [zober ze ako byvaju niekedy problemy smerom na stanicu ked troska sprchne a je ten spravny maglajz na kolajniciach a toto by malo este vacsie stupanie]
fobust: Tak ten oblúk je fakt dobrý. To tak ako fakt spravili alebo je to len tak položené. Veď to už by ani u nás tak nespravili.
klara: Ja sa pri kláňam k trolom. Ak chceme mať z eliny nosný systém, tak by mala byť vetvená ako metro. Trol z DD vhodí ľudí na elinovom nástupišti a pôjde naspäť hore. Jednoducho doplnkový systém MHD takako má byť v Petržalke.
Na tom priecesti robia vzdy ked tade idem (t.j. 3-4x do tyzdna vzdy vecer). Naposeldy tam videny trabusti boli DNES o 20.35 a vo stvrtok o 21.25.
Co tam donekonecna stvaraju ???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Nebudeme stavať električku do kopca na DD, lebo nám aj do menšieho kopca na HLST niekedy nevyjdú.
=
Nebudeme kupovať nový autobus, lebo nám sa furt pokazí aj starší autobus, ktorý je jednoduchšej konštrukcie.
?
Re #21795 J: Myslím, že je únosné, aby prestupoval Devín, či Záhorská Bystrica a pod., ale nútiť prestupovať celé Dlhé Diely sa mi zdá prehnané. Vo vetvení električkovej trate nevidím problém.