Samozrejme 7107 až 7125 a 7135, bo len tie majú progress. Tých 9 novostavieb by som sa pokúsil predať do Sarajeva, kde by možno mohli mať záujem (ak si ich zwanizujú na Satra III).
Ja sa čudujem DPB že vôbec K2S ešte prevádzkuje, minimálne vozy 7101 až 7125 a 7135. Dávno mali byť vykuchané na výzbroj, odstavené T3SUCS mali byť prekopané na T3P a spájané do trojičiek.
Presne o tom som pisal pred par dnami ? Hlavne na trasach, kde je vela zastavok na znamenie a clovek si to nepamata, tak sa vdaka reklamam hovno dozvie. V tom najlepsom pripade len 5s pred tym, nez bus prefrci danou zastavkou ?
Rovnako s hovorilo o nákupe ojazdených T6A5 z Prahy. Myslím že ak sa podarí vďaka Eurofondom nakúpiť ďalšie nové Škodovky, tak úvahy o modernizácii T6A5 definitívne padnú. Skôr by som to videl na postupné vyradenie a odpredanie, ak budú záujemcovia. Ak nie, tak šrot.
Ešte jedna otázka k T6A5 písalo na tejto stránke o plánoch DPB, kde sa sa spomína modernizácia, nebudem komentovať či je to rozumné, aleé tuším je ticho a už nejaké po väčšej prehliadke vyšli ale žiadna modernizácia. Už z toho zišlo?
Súhlas. Dnes som to meral: 15 s ide zoznam zastávok (pričom varíruje čas, kým reálne nabehnú aj názvy zastávok, niekedy sú tam iba bodky) a 45 s idú zbytočnosti, ktoré si prečítajú tak 2 ľudia stojaci pod displejom.
"Inak, ten Stop je z vlastneho archivu, ci to je dostupne kdesi online?"
Možno je to aj v nejakom digitálnom archíve, neviem. Toto je z môjho archívu. Vieš, my, páni v rokoch, už máme čo-to "naškrečkované". Našiel som zopár čísiel, kde sú veci okolo mestskej dopravy v BA. Postupne ich sem budem pridávať - sú to dobré počítaníčka ?
K téme T5C5 / T6A5 / T3. Narážal som na to, že T3 aj T5C5 sú staré, odporové vozy. Síce postavené na odlišných princípoch riadenia a ovládania, ale na rovnakej filozofii. T6A5 sú už polovodičové. To je obrovský rozdiel a dôvod, prečo po elektrickej stránke T5C5 skôr prirovnám k T3 než k T6A5, aj keď každý typ bol od ostatných odlišný. KT8D5 a ČKD sú známe príbehy. Keby bolo keby, mohli sme v BA mať od 1983 T6A5ky s TV3, ale to keby nenastalo, takže sme ich mali až od roku 1991. Miesto megadodávky 110 T3SUCS v 2. polovici 80. rokov mohli príjsť T6A5, alebo ešte lepšie KT8A5. Ale tie ostali iba na výkrese.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zlomok