Reakcia na: Viko #217043:
(ospravedlnujem sa, zly klik) ... A ako moze vypovedat o tom, ci sa tu niekedy testovali minibusy, sola, turistaky, proste ine typy?
Chapem, ze pri niektorych diskutujucich to nie je zvykom, no ubezpecujem ta, ze pred polozenim otazky som si precital vsetky suvisiace clanky, popisy atd.
dupe
Pri Farskeho sa hrame na "prestupny terminal" ale realita je nasledovna:
- Uzke nastupne ostrovceky na elektrickovych zastavkach. V spicke je situacia fakt zla
- Nedostatocny pocet pristreskov na vsetkych zastavkach okrem el. smer Jungmannova (naplno sa prejavi ked zacnu jesenne lejaky)
- Nedostatocne osvetlenie elektrickovych zastavok - na dve nastupiska su dokopy dve lampy z ktorych jedna uz 2 mesiace nesvieti a nikoho to netrapi napriek urgenciam
- Neosvetlene pristresky - zo 6 ks svieti jeden. Urgencie tiez nic neriesia
- Zle nastavene riadenie krizovatky, davno sa z toho stala druha Molecova (nech mi nikto netvrdi ze riadenie nerozpozna z akeho smeru prisla elektricka a ze sa neda nacasovat zelena na cas ked vystupia cestujuci a pridu k priechodu)
- Kratka zastavkova nika a rozmlatene nastupiste na Bosakovej (bolo napravene)
- Rozmlatene obrubniky na Jantarovej ceste (v procese riesenia)
Ja som za to aby sa zastavka opravila aj ked len na 2-3 roky (skor 4 ved este nebolo nic oficialne zverejnene) akoby sme mali ako v celom meste fungovat v style trvaleho provizoria. Pozrime si zastavku Jungmannova, kde bolo vsetkym zatazko urobit plnohodnotnu zastavku s osvetlenim 30 rokov. Predsa cakame na metro...
Podobne na 2-3 roky sa mohol nadimenzovat uzol Farskeho - rozsirene nastupiska, viacej pristreskov,... a po sprevadzkovani druhej etapy by sa zastavka mohla prerobit na standardnu.