Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: afeno #215303:
Košice sú kapitola sama o sebe. Tu niektorí ešte verili v akú takú MHD, tú hračkársku na baterky by som do toho nemiešal. Mimochodom pôvodne sa mala verejná doprava riadiť nejakou legislatívou. Nie zvykovým právom.

------
Čiže napr. na zastávke Novohradská mohli rovno napísať, odporúčajú vykláňať sa do cesty pomedzi stromy, alebo postaviť sa do buspruhu, aby im bolo ich službu umožnené využiť.
Reakcia na: zakaznik #215302:
Mne sa paci ta opakovane pouzivana formulacia "dat umysel" ?

Inak je samozrejme uplny vysmech ze DPB riesi svoju neschopnost spravit poriadok so svojimi zamestnancami takto..
Reakcia na: afeno #215303:
Ziadna bezna prax. Podla predpisu ziadna povinnost zdvihat ruku v Bratislave (a vacsine okolitych miest) neexistuje - postacuje byt v priestore zastavky.
Reakcia na: zakaznik #215302:
a? bežná prax na zastávkach na znamenie... v Košiciach to máme dlho
Reakcia na: dyspozytor #215300:
Nevieme, bohuzial to uz asi nenajdem. Ano, viem ze to moj argument robi nepouzitelnym.
Reakcia na: 810zssk #215296:
vieme doložiť?
Reakcia na: 810zssk #215297:
Tych 15 minut plati v noci ked NESTOJI v Raci, aby sme sa rozumeli.
Reakcia na: S499.1023 #215293:
Zemplin vezie niekolko voznov na sedenie a prepravuje aj ludi zo stanic ako Zilina, kde naozaj nema najmensi zmysel si kupovat lozko. Takze dlhsia jazdna doba nevyhovuje. Navyse tymto dochadza k rozbitiu pripoja na Slovensku strelu.

Ide o idiotske riesenie toho ze Zemplin je dlhdobo preplneny (uz pred Trencinom) a MDVRR sa nema k tomu konecne objednat nejaky normalny rozsah dopravy na hlavnej dialkovej trati v state.
Reakcia na: dyspozytor #215291:
Aha a v sobotu a nedelu kedy Zemplin pobyt v Raci nema uz zazracne nekoliduju? Najma ked Zemplin prichadza do BA 15 minut po odchode 601...
Reakcia na: dyspozytor #215292:
Nie, toto bolo oficialnym zdovodnenim ZSSK.
Reakcia na: S499.1023 #215294:
Bez pochýb, súhlasím! Ja sa s jeho názormi na rôzne témy inak dlhodobo stotožňujem na 99%, ale v tomto prípade je skutočne "mimo"?
Reakcia na: dyspozytor #215291:
Problém je v tom, že zlošuk je inteligentný človek ale železničnej technológii nerozumie.
Reakcia na: 810zssk #215288:
Zemplín je ubytovací vlak, takže dlhšia jazdná doba vyhovuje a prímestskí cestujúci skutočne nemajú takýmto vlakom cestovať. Hlavne keď tam majú ten Beckov ako plnohodnotnú náhradu.
Reakcia na: 810zssk #215288:
"pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo"

A kto tým argumentoval? "Gazda" v rýchliku? ?
Reakcia na: 810zssk #215288:
Kecáš, ale že absolútne kecáš v tomto prípade! Ty si naozaj presvedčený, že celá technológia a konštrukcia GVD je postavená na "nezneužívaní R 614 cestujúcimi"???
Ak by R614 bol vedený priamo pred R 700 až do BA hl.st. - kolidoval by s R 601, nakoľko oba vlaky pre svoje parametre majú podľa TPPS určenú v BHS 10.koľaj. To je celé... !
Napokon, ak by ZSSK chcela robiť v tomto nejaký regulatív, mohli by mimo iné zavisť do CP R 614 poznámku (značku) vlak v úseku TN - BA zastavuje LEN PRE VÝSTUP CESTUJÚCICH.
Reakcia na: 810zssk #215288:
Lenže prímestskú obsluhu nemá riešiť diaľkový, a ešte k tomu nočný, lehátkovo-lôžkový vlak, tak preto zaviedli Beckov pred rokmi a potom aj spomalenie Zemplína. Je to divné riešenie, ale určite lepšie, ako to, že sa od Trenčína začali ľudia tlačiť, kým im Beckov išiel za nimi o pár minút (lebo ľudia nastúpili do Zemplína, pretože ten mal odchod skôr a nepochopili, že sa im oplatí počkať 5 min. a netlačiť sa - boli ešte aj sťažnosti na preplnený Zemplín a málo vozňov 2. tr. pre sedenie).
S Poľanou je tiež problém ráno, teda problém až tak veľký nie, keďže z úseku Zvolen - Šurany chodí málo denne dochádzajúcich a vlak zaplnia vlastne len zo Šurian, Šale a Galanty. Oni v tom čase na výber nemajú, žiaden iný vlak v tom čase nejde.
Reakcia na: Ike #215287:
Nie, kazda zona sa pocita len raz.
Reakcia na: S499.1023 #215286:
Kecas. Uvedeny pobyt v Raci bol zavedeny presne preto, ze cestujuci z Trencina "zneuzivali" Zemplin na cestu do Bratislavy. Aby sa im to neoplatilo, Zemplin sa spomalil, cim sa dosiahlo ze R(R) 700 sice odchadza z predmetnych stanic neskor, ale do Bratislavy prichadza skor. Cize ako som pisal, modrogumne riesenie ako zabranit regionalnej frekvencii zneuzivat dialkovy vlak. Sam som Zeplinom dost casto cestovaval v case ked sa to zavadzalo, pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo (ja som potom zacal v Trencine prestupovat do 700ky).

To ze v pripade meskania vlaku moze byt "obehnutie" presunute inde, resp. zrusene nemeni nic na tom preco bolo zavedene (na co sa TomJ pytal).
Ak sa spoj v rámci IDS vracia späť do zóny, cez ktorú už išiel, počíta sa to za ďalšiu zónu alebo nie? Ak napríklad linka 620 ide zo zóny 620 do zóny 649 a potom sa vracia naspäť do zóny 620, sú to dve zóny alebo tri zóny?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.