Kecas. Uvedeny pobyt v Raci bol zavedeny presne preto, ze cestujuci z Trencina "zneuzivali" Zemplin na cestu do Bratislavy. Aby sa im to neoplatilo, Zemplin sa spomalil, cim sa dosiahlo ze R(R) 700 sice odchadza z predmetnych stanic neskor, ale do Bratislavy prichadza skor. Cize ako som pisal, modrogumne riesenie ako zabranit regionalnej frekvencii zneuzivat dialkovy vlak. Sam som Zeplinom dost casto cestovaval v case ked sa to zavadzalo, pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo (ja som potom zacal v Trencine prestupovat do 700ky).
To ze v pripade meskania vlaku moze byt "obehnutie" presunute inde, resp. zrusene nemeni nic na tom preco bolo zavedene (na co sa TomJ pytal).
Ak sa spoj v rámci IDS vracia späť do zóny, cez ktorú už išiel, počíta sa to za ďalšiu zónu alebo nie? Ak napríklad linka 620 ide zo zóny 620 do zóny 649 a potom sa vracia naspäť do zóny 620, sú to dve zóny alebo tri zóny?
No a keď pôjde zmeškaný, tak to predchodenie nastane už skôr a pobyt odpadne. Zemplín má pobyt z dopravných dôvodov preto, že je to ubytovací vlak. Takže to o tých modrogumných dôvodoch proste kecy sú a nie že nie.
Lenze ten pobyt z dopravnych dovodov je tam prave preto aby ho tam predbehol ten R700 Odpovedal som na otazku preco a kde dochadza k tomu predbiehaniu, nie preco nie je zverejneny. Takze opatrne prosim s tymi "kecmi".
V tomto prípade sa jedná o čistý kec z tvojej strany. Pobyt z dopravných dôvodov nie je zverejňovaný preto, že v prípade potreby (napr. vlak ide zmeškaný), môže pobyt byť zrušený.
To neviem. Ja som v Raci s rychlika vystupoval raz, mimo nastupista, ked nam vykapal rusen. Zrovna ako som isiel otvorit dvere prisiel sprievodca. Tak sa ho pytam ze ci mozem vystupit. On mi povedal "Nemozete, ale ja tu nebudem vecne, len prechadzam" a pobral sa dalej ?
Inak, ako by sa riešil prípad, keby sa po zastavení v Rači niekto rozhodol vystúpiť? Alebo vlak zámerne zastaví mimo nástupišťa, aby také niečo nikoho nenapadlo?
Zemplin ma pobyt v stanici Bratislava-Raca z dopravnych dovodov. Ide o typicke modrogumne riesenie ako zabranit ludom na kratkych trasach "zneuzivat" dialkovy vlak.
Trošku zmením tému.
Počas pracovných dní idú ráno z Trnavy 5.27 Zemlín a 5.34 Beckov, pričom ale do Bratislavy prichádzajú v opačnom poradí. Aký je vlastne dôvod toho, že Beckov predbehne Zemlín? A kde k tomu dochádza? Tiež je inak zaujímavé, že keď už Zemplín musí niekde zastaviť, aby pred seba pustil Beckov, prečo nie je v danej stanici umožnený nástup a výstup cestujúcich.
alebo tak ,kto da viac tak tam idu,vodici hraju absolutny prim a su si toho vedomi
a kto ich chce mat,tak musi platit a poriadne a potom sa ale musia aj adekvatne k tej praci postavit
ty srandujes,vsak nebude mat kto jazdit
budme radi,ze to trakto funguje,za 1000 eur ti to robit nikto nebude
a co je schopne a bez rodiny ide do viedne kde maju 3400 eur
je to o peniazoch
Súpravy na L9 aj cez prázdniny by som aj ja rád videl...
Nebráni tomu nič. Na jednej strane je tu ročný projekt organizácie dopravy, ako píše Petto v #215271, na druhej strane je x miliónov prípadov, kedy si DPB upravil typ nasadzovaného vozidla (príp. CP na linke a iné nepodstatné detaily..) podľa seba, bez ohľadu na RPOD.
Lebo mesto si na rok objednalo krpate K2S na L9. Ked je uz aj problem s papiermi pre soferov na nove eliny ako pise MIKE, tak Krasnany mohli dat aspon T6tky na L9. Si viem predstavit ako to rano vyzeralo. Aj L5 bola dnes znacne plnsia so supravami. ?
A čo bráni aspoň nasadeniu 2T z Krasňan na 9???
Čo je na školení z 29T, 30T, že za tú dobu, čo tu jazdia, ešte nie sú všetci preškolení? Školenie na električku zaberie viacej hodín, ako preškolenie na nový typ lietadla?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike