Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #21495:
Samozrejme... Ked je to tak ako to je, neni dovod to menit... bohuzial, teraz plati mudrost "cestujuci by to nepochopili" "nikdy sa to tak nerobilo" a pod. 😃 😃 😃
Reakcia na: Spectre #21476:
Nejde o to. U tramvaje je rozdiel v tom, že má vačšiu kapacitu, že má vačšiu šancu nestáť v zápche a tak. Trombelus je z hľadiska cestovania pre vlka úplne rovnocenný s antabusom.
A systém číslovania? Osobne si myslím, že nie je potrebný žiadny systém číslovania liniek, hlavne je maximálne NUTNÉ linky neprečíslovávať. T.j. že ak už to raz je tak ako je, tak to tak nechať. Ale principiálne (keby sa napríklad teraz začínala budovať T-busová sieť v BA) by som čísloval v spoločnom rade.
I.
Reakcia na: si #21493:
Vsak prave preto navrhujem jazdenie s kuplovackou vyklopenou doprava 🙂
Reakcia na: Spectre #21490:
myslim ze naklady na opravu zdemolovaneho gumokolu budu lepsou pokutou pre nedisciplinovaneho gumokolistu ako akakolvek pokuta, nehovoriac o tom, ze zrejme nebude moct neaky cas ten svoj gumokol pouzivat 😃 Velke skody na tramvaji nepredpokladam, a v pripade potreby je mozne obvod tramvaje vystuzit starymi kolajnicami 😃
Reakcia na: Andy #21469:
Predpokladať vopred mimoriadne udalosti tak, že nebude za to jazdiť náhrada, to je už značná deformácia Bratislavou:-).
I.
Reakcia na: si #21489:
to zase nie 😃 chybalo by mi zvonenie slecny M.
Reakcia na: si #21489:
Samozrejme. Pokial tramvaj niekoho skrabne na prejazde, je zbytocne okolo toho robit velke halo. Vodic spise s gumokolistom zapisnicu, opise ci cislo OP, SPZ gumokolu a normalne pokracuje v premavke... Tak by to malo byt.

V sutazi sejmutych gumokolov nevidim prilis satisfakciu. Tu ide o to, aby si gumokolisti uvedomili, ze nie su vsemocni. Jednoducho tramvaj musi mat bezvyhradnu prednost a hotovo. A parkovanie v dosahu trate - to by som trestal velkymi pokutami // a sadzba pekne podla dlzky zdrzania tramvaje
Reakcia na: Spectre #21488:
mne to nehovor, ja by som osobne najradsej zmenit prevadzkove predpisy kolajovych drah tak, ze ak (kolajove) vozidlo prekazku z trate odstrani, nemusi ani zastat... sice prvy tyzden platnosti takychto predpisov by tych nehod bolo asi pozehnane (na druhej strane, pomer skod na elektrickach ku skodam na gumokoloch by bol asi velmi zaujimavy :-D) ale aspon by si zacali aj arogantni vodici gumokolov sakra davat pozor aby niekde nepretrcali do trate...
Z prevadzkoveho hladiska by som akurat dal povinnost vodicom elektriciek po skonceni sluzby odovzdat na vypravni zoznam sejmutych gumokolov (SPZ, typ vozidla, kedy a kde), v pripade lepsiej financnej situacie na podniku vybavit kazde vozidlo lacnym digitalnym fotakom na zadokumentovanie zdemolovaneho gumokolu 😃 [cakanie na dispecing je zdlhave, treba to vsetko prenechat na vodicovi, nezdrzi to premavku o viac nez minutu - dve]

PS: vodici by popri jazdeni mohli sutazit o to, kto sejmul viac gumokolov za mesiac 😃
Reakcia na: si #21487:
A nie je to uplny *****izmus? Tomu arogantnemu gumokolistovi, ktory tam zaparkoval by som dal dobru pokutu a zobral by som mu vodicak. Vies, aka skoda z tohoto vznikne DPB?
Reakcia na: Spectre #21485:
to ma jeden problem - boli tam ti chlpati a vyzeralo to tak, ze tam boli asi na to aby si to niekto s tou elektrickou do toho gumokolu nesvihol 😃. Treba zmenit drazne predpisy kuaaaa !!!
Reakcia na: si #21484:
jasne... uz viem kde to je... hej...
Reakcia na: si #21482:
Na takych treba inak - kuplovacku otocit doprava, trochu zacuvat a potom dobre naslapnut. Tramvaj to pochopitelne neposkodi a ten gumokolista - jeho problem, ale tak mu treba.
Reakcia na: neo #21483:
asi velmi nie, kdeze to co tam stalo bola vylukova 13ka zo stanice do mesta a vzhladom na mnozstvo uzatvorenych trati by to ani nemal velmi kde otocit...
Reakcia na: si #21482:
heheh, ten dement mozno sedel v tom bare vedla 🙂 btw. nemohla ist elina obchazdkov, ze by hodila spatecku 2m cuvla prehodila vyhybku a jedem...
Reakcia na: neo #21481:
hmm to mi pripomina situaciu na konci leta na nam. SNP, kde toto auto: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2003/27/dpb03.jpg (SPZ: BA 717HO) zablokovalo elektrickovu trat, obnovenie premavky nastalo az po tom, co sme sa tam zjavili taka skupinka ludi a mile auto sme nadvihli a hodili blizsie ku chodniku... doprava bola zablokovana (odhadom podla poztu vozidiel a hustoty premavky) asi 40 minut a po odblokovani trate odtial ako prvi zduchli chlpati, ani sa neunuvali dat tomu dementovi pokutu a/alebo papucu.
Reakcia na: J #21479:
my sme boli v spanielsku a isli sme mhd a zrazu bus zastavil a pred nami nemotorne zaparkovane auto -> bus nemohol prejst... vodic zacal trubit. styria chlapici dosli za soferom, nieco mu povedali, on otvoril dvere, chlapici vystupili, CHYTILI auto kazdy pri jednom kolese a preniesli ho nabok, nastupili a isli sme dalej 🙂
Vodic predbiehal osobne auto za trolejbusom a dostal HODINY!!!????
mi povedzte ako moze niekto pri predbiehani v normalnej premavke dostat hodiny a hentak narazit do trolejbusu???
Takemu to cloveku doprajem nech je sam v aute, zazije poriadnu nehodu, kde si poriadne ublizi, a potom nech cely zivot trpi, a rozmysla nad svojov dementnostou...
Policajti by mali merat na zabom majeri v zahradkarskej oblasti... cesta pred zahradkami, a nejaki *****i tam letia 140kmh... som planoval ze si tam trocha zajazdim, ale ani by ma nehlo...
som si vedomi hodnoty svojho zivota...

btw. pod mojim domom je dost nebezpecna krizovatka, kde chybaju dopravne znacky (mozem popisat). Kam sa mam obratit??
Spectre: Vo Viedni majú aj eliny rôzne označovanie. Napríklad je aj elinová linka 1, 6, 31 ale aj J resp. D. Takisto tam funguje oblastné číslovanie. Len by človek musel mať klúč ako ho pochopiť, lebo neviem čo je čo a ten klúč nie je nikde uvedený. Avšak keď si pozreš mapu tak pekne vidíš, že linky s označením napríklad 2 na začiatku (2X) chodia na Leopolddau, Kagran a Donalufeld. Avšak negunguje tam taká vec že napr. ak je číslo 23 tak by mal jazdiť medzi istými dvoma časťami. Vieš, že ak nastúpiš do 23 tak sa ocitneš raz v istej mestskej časti. Takisto ako u nás drvivá väčšina liniek prechádza cez stred mesta, tekže vieš na o nasadnúť. Využívajú však aj číselno-písmenový systém, naríklad 84A, čo im kombinácie dosť zjednodušuje.

No dúfam, že sa to bude v praxi aplikovať. Avšak potom čo som minule videl tak som si itý, že áno. Jedno autíčko stálo s predným kolesom na prechode. Odťahový voz išiel okolo a i to všimli. Zapol majáky, pristavil voz, vyšli traja páni z toho jeden mestský policajt. MP to fotil a oni pripravovali. Za menej ako 5minút už aj išli preč s vozom na korbe 😃
Andy: Vážna nehoda?! No tak mu treba hajzlovi, keď sa nevie správať na ceste. Dúfam, že mu zobrali vodičák. Trolu sa zrejme nič viditeľné nestalo, alebo?

S499.1023: Jednoducho prečíslovanie trolov a tým zrušenie 200 by nebolo plusom. A ver tomu, že ľudia vnímajú rozdiel bus a tbus a na ich číselné odlíšenie si proste už zvykli. Áno vlkovi je jedno v čom sa vezie, ale tiež mu je jedno aké číslo to má. Či to bude 201 alebo C alebo 73.
Reakcia na: J #21475:
Velmi dobre... konecne daco inteligentneho. Ked sa to bude v praxi aplikovat, tak budem velmi velmi rad...:-D

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.