Ono aj z pohladu Noveho mosta by som za optimalne povazoval keby sa L8 tocila tak ako aktualne L1, teda okruhom Obchodna - tunel - nabrezie - Jesenskeho - Namestie SNP - Obchodna.
Terminál medzimestskej dopravy pod mostom SNP?? ? ? Všade, kde zastaví nejaký dopravca, je teraz terminál? A čo teda prestup z Blagussu alebo RJ na L80 na Einsteinovej??? Myslím, že je to podstatne rýchlejšie a na jednej hrane na Einsteinovej, ako sa točiť pod SNP a šlapať na L8 na Lajoš Štúr tér a odtiaľ ísť na Obchodnú.
Bývam v KV a stačila by jedna zastávka napr. zatiaľ Jesenského, odkiaľ by šlo niečo častejšie a pravidelne a nie tento nezmysel, kde ide niečo z Jesenského, niečo zo SNP a nepravidelne s tými super prekladmi typu DPB.
2linkový variant nie je to, že idú dve linky naraz (4,5 Dúbravka), alebo bez možnosti prestupu (môžem na niečo prestúpiť, keď chcem ísť z KV na Obchodnú, alebo je jediná možnosť ísť len s linkou 5 ???), čo má v súčasnosti Bratislava. To, čo je teraz v BA, nie je žiadny 2linkový variant, ale len nejaký variant, ktorý tu vznikol znížením počtu liniek na hl.st. - bez prestupov, bez pravidelných odchodov z radiál, s rôznou kapacitou vozidiel pri rovnakom intervale atď...čiže toto celé tu len dokazuje, že 2 linkový variant v BA ani nemôže fungovať.
Sak jasne - ty to nevyuzivas tak zrusme to. Ale prid to povedat ludom co chodia denne z NamSNP smer KV s L9. A tam ta nahradna zastavka nie je nikde zatial. Manderlak je stale v nedohladne. Bratislave stale vyhovuje viac 2linkovy variant ako 1linkovy.
Máš možnosť znížiť počet liniek, naraz idúcich spojov podľa cp, jalových zachádzok. Ale keďže žiješ v presvedčení, že na 99% sa to nedá zlepšiť, ži si v tom.
Bez zmeny linkovania by sa dalo aspoň prehodiť 8 a 9, aby sa znížili km, len čo by potom robili tie davy ľudí, čo cestujú z Kapucínskej na Kamenné, že.
Obratisko PKO? Molecova, KV?? ? ? A pridať aspoň 10 liniek.
Uzkostlive nedodrziavanie a ignorovanie nieje to iste, nemyslim ze ten vodic autobusu niekoho vytlacil do "skarpy". Samozrejme ak by sposobil nehodu urcite by som ho tu neobhajoval.
No pri tej vystavbe a pocte ludi co idu na chatamovi rano do prace pochybujem ze by sla prazdna . A to este nestoji riverpark a PKO2. A na Lafranconi je tiez niekedy rano umenie dostat sa do elektricky studakom z Mlynskej. Samozrejme cez vikendy by to bolo o hodne horsie/slabsie.
Ja skôr verím, že sa mi na tu 8 podarí prestúpiť zo 4, ale to je lotéria, keďže majú naraz odchod na Krížnej a dodržiavanie cp nie je v BA v móde.
Mne prídu zbytočné tie jalové jazdy Obchodná - Nám. Lajoša Štúra. Ale keď mesto a DPB už nevedia, čo s peniazmi...
"Proste v bananovej republike kde si Basternak vola pol. prezidentovi koli smiesnej pokute serem na nejake uzkostlive dodrziavanie dopr. predpisov"
Tieto SVOJE slová si zapamätaj, až ťa nejaký "neukojený dement s ochcávkou vytlačí do škarpy - bude to v úplnom poriadku, bude sa totiž riadiť tvojím pravidlom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
2linkový variant nie je to, že idú dve linky naraz (4,5 Dúbravka), alebo bez možnosti prestupu (môžem na niečo prestúpiť, keď chcem ísť z KV na Obchodnú, alebo je jediná možnosť ísť len s linkou 5 ???), čo má v súčasnosti Bratislava. To, čo je teraz v BA, nie je žiadny 2linkový variant, ale len nejaký variant, ktorý tu vznikol znížením počtu liniek na hl.st. - bez prestupov, bez pravidelných odchodov z radiál, s rôznou kapacitou vozidiel pri rovnakom intervale atď...čiže toto celé tu len dokazuje, že 2 linkový variant v BA ani nemôže fungovať.