ale ono nieje problem ze je to akurat tato linka akakolvek ina po tej trase by to proste nadavala tam su take zapchy a celkovo zle zorganizovne krizovatky ze v sucasnej situacii je nemozne aby nejaka linka v tomto smere isla aspon priblizne podla grafikonu, tym zestary most je pre autobusy uzavrety tak to vstko bude stat v kolonach z pod SNP
No tie SUVcka si moc netrafil na vychodnarov, ti maju skor kadejak secondhandy ale inak suhlasim
Linka 70 poobede je jeden nepouzitelny shit . Tak vyznamny tah ASMN - Most SNP v sirsom centre a zabezpecuje ho poobede len prave tato linka podla CP s 12min int. co uz to je na zaplakanie. Ale dostat sa z Niv do Karlovky je na mašlu. z Rajskej aj Spitalskej aj Kollarka je to daleko na prestupy na eliny a este ked vam zdrhne 4tka len preto ze 70 nestoji na NLS kde by clovek len prebehol za roh a pod Mostom SNP sa aj drviva vacsina hrnie na eliny a nie 30 37 91 88.
Ja s nou jazdim teraz pravidelne denne prave v tom useku a nebyt virtualky IMHD tak asi som na PNke.
sorry ak som ta urazil nebolo to cielom len uz mi lezu na nervy chytraci co odfotia vodica MHD v nejakej nie uplne predpisovej situacii a potom to tu hrstka mudrlantov rozobera tri dni, Proste v bananovej republike kde si Basternak vola pol. prezidentovi koli smiesnej pokute serem na nejake uzkostlive dodrziavanie dopr. predpisov.
Magor linkou 70 sem tam jazdim a ak by vodici neboli trochu asertivny tak je nepouzitelna nakolko 75 percent trasy stoji v zapchach, hlavne smer PB. A potom ti vymleti vychodnari co nemaju na barak v BA ale len na dedine smer madare ale maju na kktske SUVcka tam stoja resp. sa predbiehaju v kolonach a MHD kolabuje standartne meskanie L70 v spicke je 15+ minut takze fandim zopar normalnym vodicom, minule som bol svedkom ako nejaky neukojeny dement s ochcavkou sa bol ochotny ist otocit a dalsiu krizovtku a vratit sa zablokovat autobu s 50 cestujucimi a vyhrazat sa vodicovi lebo musel spomalit svoju hraburdu aby mohol prejst autobus.
Vsak jasne, vkladaj mi do ust to co som nepovedal, ze?
Jednoducho som si myslel, ze pri nocnej tarife elektriny, novych uspornejsich elektrickach, vyssej prepravnej kapacite a takmer rovnakej trase L34 s tratou sa mohla zaviest elektricka, ktora by dokazala obsluzit aj centrum mesta. A ako poznamenal 810, stratila by sa obsluha starej Dubravky, ktoru som chcel navrhnut obsluzit L21, ale tam je tusim uz tak na hrane CP, ze to je bez sance
Tiez to tak casto vidim. Myslim si, ze L8 by kludne mohli komplet zrusit a posilnit L9. Spojenie Safko - Obchodna aj tak zastupi L1 po otvoreni Petrzalky
To sa naozaj deje alebo to robis len ty ? Lebo pri tom intervale 8minut mi aj to pobehovanie pride zbytocne a na SNPcku si vsimam ze velmi malo ludi chodi na 8 smer ruzinov....skor sa vsetci hrnu do 9 smer KV a na Kamennom je to 3 4 9 sme Raca/ZP/Ruzinov
Tento vodič L70 sa s tým tiez nes...l. ?
Zo zastávky Prievozská bez spomalenia cez končiaci ľavý pruh, šrafovanú čiaru rovno do ľavého pruhu Bajkalskej. Vodiči IGK sa radšej hromadne pratali ku pravému okraju, v šoku nevedeli čo za záhumenskeho sa za nimi rúti. ?
Nebudeme. L8 bude spájať ako dnes ružinovskú radiálu s Blumentálom a Obchodnou a zároveň po novom Obchodnú s Nám. Ľ. Štúra. A cez Šafko sa otočí späť na SNP, kde už dnes nastupujú ľudia na L8 do Ružinova...
Inak vlastne ako sa bude riesit L8 po otvoreni trate do Petrzalky? Budeme mat zas zbytocny motak z Tr. Myta - Blumental - Obchodna - Kamenne Nam. - Nam L. Stura a spat?
Nebolo by efektivnejsie nez elektricky do druhej radsej zlepsit interval vybranych nocakov v noci pred vikendom? Predlzovanie prevadzky by som videl ako vhodne mozno tak na tangencialnych linkach a inych linkach ktore nemaju vhodny nocakovy ekvivalent.
A kde by si tych cestujucich nabral? Za cenu rusenia busov? Cize by si mal drahsiu a pomalsiu nocnu dopravu? A pri ruseni N34 by si obsluhu starej Dubravky riesil ako
Zavedenim nocnych elektriciek by si do systemu neziskal ani cent navyse. A my hladame sposob ako neproduktivne vykony redukovat, nie pridavat.
Celonocna prevadzka elektriciek sa u nas neoplati, skor by som videl riesenie v predlzeni prevadzky vybranych elektrickovych liniek v piatok, sobotu a den pred dnom pracovneho pokoja dajme tomu do druhej aspon v polhodinovom intervale.
Presne takto to fungovalo ked sa minuly rok rekonstruovali dielne na Trnavke. Nie vsetky sluzby mohli byt z casovych a aj kapacitnych dovodov ukoncene do Krasnan, kde sa robila denna udrzba, tak boli do vypravy zaradovane tak, aby minimalne kazdu druhu sluzbu isli na "oklepanie" do Krasnan a fungovalo to.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik