Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: JamaVOku #214767:
Nebolo by efektivnejsie nez elektricky do druhej radsej zlepsit interval vybranych nocakov v noci pred vikendom? Predlzovanie prevadzky by som videl ako vhodne mozno tak na tangencialnych linkach a inych linkach ktore nemaju vhodny nocakovy ekvivalent.
Reakcia na: MatejBA #214765:
A kde by si tych cestujucich nabral? Za cenu rusenia busov? Cize by si mal drahsiu a pomalsiu nocnu dopravu? A pri ruseni N34 by si obsluhu starej Dubravky riesil ako

Zavedenim nocnych elektriciek by si do systemu neziskal ani cent navyse. A my hladame sposob ako neproduktivne vykony redukovat, nie pridavat.
Reakcia na: MatejBA #214765:
Celonocna prevadzka elektriciek sa u nas neoplati, skor by som videl riesenie v predlzeni prevadzky vybranych elektrickovych liniek v piatok, sobotu a den pred dnom pracovneho pokoja dajme tomu do druhej aspon v polhodinovom intervale.
Reakcia na: 810zssk #214763:
Presne takto to fungovalo ked sa minuly rok rekonstruovali dielne na Trnavke. Nie vsetky sluzby mohli byt z casovych a aj kapacitnych dovodov ukoncene do Krasnan, kde sa robila denna udrzba, tak boli do vypravy zaradovane tak, aby minimalne kazdu druhu sluzbu isli na "oklepanie" do Krasnan a fungovalo to.
Reakcia na: Ámos #214759:
Ako vies, ze budu jazdit prazdne? Na takej trase Hl. Stanica - Obchodna - (mozno Most SNP ak bude stihat) - Karlova Ves - Dubravka by N34 nenahradila? 🙂

Re 810zssk #214762: Mozno drahsie, ale zas by sa tie naklady mozno preplatili cestujucimi, ktory tym spojom pojdu a budu mat platny cestovny listok 🙂
Reakcia na: Valec #214760:
Ano, len ci to vychadza z kilometricky najkratsej trasy, najrychlejsej, alebo co.. 🙂
Reakcia na: Ámos #214758:
Nejake velke cistenie sa urcite nerobi denne. Dvojdnovy vykon bez nejakeho extra cistenia rozhodne nepovazujem za problem.

Rad by som podotkol ze nevymyslame nic nove, obdobny system uz dlhsiu dobu funguje v Brne (Jirova).
Reakcia na: MatejBA #214757:
A v com presne by to malo byt lepsie? Okrem toho ze by to bolo podstatne drahsie.
Reakcia na: Ámos #214756:
Samozrejme, naco dlhsie? Cez den by tam bola bena prevadzka ako dnes.
Reakcia na: 810zssk #214750:
Zrejme to má nastavené nejaké tarifné jednotky medzi nástupným bodmi (zrejme obce), s ktorými vzhľadom na elektronický kalkulátor nie je potrebné cestujúcim zverejňovať (na rozdiel od DÚK).
Reakcia na: MatejBA #214757:
Ktore budu od pondelka do stvrtku jazdit prazdne?
Reakcia na: S499.1023 #214755:
Fakt? Ja v tom vidim viac problemov ako uzitku.

Neviem, co sa teraz deje s vozom ked zatiahne do vozovne, ale bol by som rad, keby sa povysaval, umyli madla, podlahy, etc. Co na oplotenom obratisku moc nepojde...
Reakcia na: Ámos #214756:
A nebolo by lepsie miesto takeho budovania rovno spravit nocne elektrickove linky?
Reakcia na: ufo #214754:
Cize predpoklad je, ze sa to bude strazit iba od 24.00 do 5.00. Ci?
Reakcia na: Ámos #214753:
To by si sa kua divil.
Reakcia na: Ámos #214753:
Ak jazda nejakých 4 súprav z Dúbravky do Jurajovho dvora a späť stojí toľko, ako 5 hodinový výkon SBSkara, objednávam si každý pracovný deň u DPB električku, ktorá ma individuálne odvezie do práce a späť.? ? ?
Reakcia na: 810zssk #214729:
A kolko penazi by sa tym usetrilo? Tak na plat SBSkara, ktory by to musel strazit?
Reakcia na: Solider #214743:
Vieme nieco ci bude opat L6 s uvratou ? alebo nebodaj uz pojde aspon L4,L6 po nabrezi a Sturovou na ZP (L4) . A opacne pojdu cez tunel ?
Zaujimave inak je, ze pri nastaveni prislusnych tras (napr. Wolfsthal - Hainburg) to uvadza platnost PCL aj na linke 1195, co je lajnisticka linka Bratislava - Vieden. Predpokladam ze ide len o bug.
Reakcia na: Valec #214749:
Nieco take. Nejasne mi je ako presne sa pocita to cestovne, kedze listok A-B stoji jednotnu sumu bez ohladu na pouzitu trasu.. tak ze ci to je zavisle od najkratsej trasy, alebo co.

PCL maju uplne inak definovanu uzemnu platnost. Najprv si navolis trasu A-B a system sam stanovi trasy/linky ktore je zmysluplne pouzivat pre cestu medzi danymi bodmi a z tych vytvori tvoju "osobnu siet" v ktorej ti bude platit PCL. Ak sa ti zda nedostatocna, vies manualne pridat este najviac dva ciele (do ktorych to doplni trasy a linky podla vyssie spomenutych principov).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.