Inak vlastne ako sa bude riesit L8 po otvoreni trate do Petrzalky? Budeme mat zas zbytocny motak z Tr. Myta - Blumental - Obchodna - Kamenne Nam. - Nam L. Stura a spat?
Nebolo by efektivnejsie nez elektricky do druhej radsej zlepsit interval vybranych nocakov v noci pred vikendom? Predlzovanie prevadzky by som videl ako vhodne mozno tak na tangencialnych linkach a inych linkach ktore nemaju vhodny nocakovy ekvivalent.
A kde by si tych cestujucich nabral? Za cenu rusenia busov? Cize by si mal drahsiu a pomalsiu nocnu dopravu? A pri ruseni N34 by si obsluhu starej Dubravky riesil ako
Zavedenim nocnych elektriciek by si do systemu neziskal ani cent navyse. A my hladame sposob ako neproduktivne vykony redukovat, nie pridavat.
Celonocna prevadzka elektriciek sa u nas neoplati, skor by som videl riesenie v predlzeni prevadzky vybranych elektrickovych liniek v piatok, sobotu a den pred dnom pracovneho pokoja dajme tomu do druhej aspon v polhodinovom intervale.
Presne takto to fungovalo ked sa minuly rok rekonstruovali dielne na Trnavke. Nie vsetky sluzby mohli byt z casovych a aj kapacitnych dovodov ukoncene do Krasnan, kde sa robila denna udrzba, tak boli do vypravy zaradovane tak, aby minimalne kazdu druhu sluzbu isli na "oklepanie" do Krasnan a fungovalo to.
Zrejme to má nastavené nejaké tarifné jednotky medzi nástupným bodmi (zrejme obce), s ktorými vzhľadom na elektronický kalkulátor nie je potrebné cestujúcim zverejňovať (na rozdiel od DÚK).
Neviem, co sa teraz deje s vozom ked zatiahne do vozovne, ale bol by som rad, keby sa povysaval, umyli madla, podlahy, etc. Co na oplotenom obratisku moc nepojde...
Ak jazda nejakých 4 súprav z Dúbravky do Jurajovho dvora a späť stojí toľko, ako 5 hodinový výkon SBSkara, objednávam si každý pracovný deň u DPB električku, ktorá ma individuálne odvezie do práce a späť.? ? ?
810zssk
Rad by som podotkol ze nevymyslame nic nove, obdobny system uz dlhsiu dobu funguje v Brne (Jirova).