Cesta z Patronky k Mlynskej Doline,tam by bolo vhodné urobiť výjazd na tú dialnicu čo vedie z tunela ešte pred svetelnou križovatkou pri ZOO ,teraz je výjazd až za križovatkou, lebo ked je zastavený tunel všetky autá musia ísť cez križovatku a robí sa tam kolona až po Patronku a to len preto že sa musia zdržovať na tej križovatke,.
Genialne ... ePCL pozaduje pri platbe kartou zabezpecenie TLS 1.2 a bez neho mi nedovoli urobit platbu kartou. Pritom TLS 1.2 mam zapnute, mam najnovsi chrome a som momentalne cez elektricenky ... Zaujimalo by ma, ci mate niekto obdobny problem.
Po dlhom čase tu znova otváram tému verejnej dopravy v zahraničí v blízkosti Bratislavy. Do smartfónu s OS Android som si nainštaloval nasledujúce aplikácie:
- AnachB VOR
- OBB (aj meškanie vlaku zobrazuje)
- menetrendek.hu (iba v maďarčine a nezobrazuje cenu cestovného)
- TElvira (aj meškanie vlaku zobrazuje)
Ako vieme, ceny v Rakúsku sú brutálne. Tak napr.:
- linka 593 Schlosshof - Wien Hausfeldstrasse: 8,80 € (pred predĺžením U2 išla až na Kagran)
- linka 391 Hainburg - Wien Aspernstrasse: 8,80 € (pred predĺžením U2 išla až na Kagran) Ide cez Orth.
- linka 297 Hainburg - Wolfsthal: 2,20 €
Príjemne ma prekvapilo, že sú aj v angličtine a zobrazujú cenu cestovného (OBB za železničnú tarifu = nie tarifu VOR). Všetky však vyžadujú pripojenie na internet. Neskúmal som ktoré z nich umožňujú aj kúpu cestovného lístka [môžete ma niekto doplniť].
Čo sa meškania vlakov týka, slovenské a české appky umožňujú zistenie meškania pravdepodobne iba na Slovensku a v Česku.
Myslim si ze pan z R14 by sa rad chytil temy / len tristvrtina trolejbusov vypravenych a napadol to. Minimalne by bolo fajn podsunut mu to, nech nema cas na napadanie Stareho mosta a el.trate v Petrzalke.
Výprava sa bude meniť od otvorenia Petržalky, hovorí sa aj o tom, že cez víkend budú jazdiť iba nové vozy. Pokiaľ ide o počet, tak pojazdných by malo byť okolo 56 ks. Pri trolejbusoch je to horšie, vypravených býva väčšinou iba 90 zo 120 vozidiel a žiadne nové trate sa v blízkej dobe nebudú otvárať a ani výrazne navyšovať výkony, takže tu veľký prúser ešte len hrozí. Niekto v DPB nedomyslel, že taký počet trolejbusov nebude mať kam vypraviť. Keď budú musieť vrátiť peniaze, tak si možno švihnú s výstavbou nových tratí.
To je opozdený prvý apríl alebo niekde majú riadny matroš? ? ? ?
Podľa tých navrhovaných schém by som asi uprednostnil IAD pri každej príležitosti aj za cenu päťnásobného parkovného. Kým by som sa z toho vysomáril, už by som tam ani nepotreboval ísť. ?
Nemám čas to čítať, tak som prebehol iba obrázky...
napadla ma jedna známa veta: "matematike som prestal rozumieť, keď sme začali namiesto čísel používať písmenká".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zavinacsk
Podľa tých navrhovaných schém by som asi uprednostnil IAD pri každej príležitosti aj za cenu päťnásobného parkovného. Kým by som sa z toho vysomáril, už by som tam ani nepotreboval ísť. ?