Však to nerozporujem, obchádzka by rozhodne mala byť značená, len mi ide o to, či to nebolo súčasťou objednávky hrabania - pokiaľ nie, musí obchádzkové značenie realizovať objednávateľ. A navyše myslím, že aj obchádzkové značenie musí byť odsúhlasené policajtami.
Čo sa týka nových vozov, záznam prebieha cez BUSE BS 310 (pokiaľ viem, ono celý ten palubak je záhada), možno staršie elektricky ktoré dostali kamery (zopár ich bolo, myslím že 2 T6 a jedna K2S) nemali kompletný záznam.
30T majú navyše ešte tachografu, ktorý "zaznamenáva cca 40 logických signalov, 6 analógových signalov adalsie informácie monitorujúci správanie vodiča a vozidla." V skratke to znamená, ze sa dá niekoľko týždňov dozadu vyčítať, kde išiel vodič rýchlejšie než mal a podobne prkotiny.
Tá firma hrabe na základe objednávky (zrejme NDS), každopádne, v minulosti bolo bežné, že počas výluky tunela Sitina boli na Patrónke obchádzkové značky.
A má to realizovať mesto alebo firma, ktorá hrabe? Mňa inak tento týždeň tuná kúsok od domu v Prahe pobavilo, že tu nejakí plynári či vodári vykopali dieru a dopravnú značku "Prikázaný smer obchádzania" substituovali hranatou značkou "Jednosmerná ulica", otočenou o 135 stupňov.
vďaka, na oplátku malé jazykové: píše sa to "so" keďže nasleduje inštrumentál, "zo" sa viaže na genitív (zo záznamu)
& #214997 medzernik: sú teda potom vozidlá kde sa záznam vykonáva len z vybraných (interiérových) kamier ? To sa mi nejak nezdá..
Ešte dodám, že by to boli minimálne náklady spojené s nákladmi vyplývajúcimi z energeticky neefektívnej akcelerácie vozidiel MHD v zápchach. Zároveň by sa zvýšila spoľahlivosť a flexibilita MHD, čo je nevyčísliteľné.
Inak mesto absolútne nezvláda tieto výluky spojené s rekonštrukciou povrchov nie len z hľadiska organizovania MHD, ale aj z hľadiska dopravného značenia.
Na Prokopa Veľkého stále blúdia autá, pretože mesto nie je schopné osadiť dopravné značky IS 26a s vyznačením obchádzky. Značka IP 35 na Husákovej skratke tiež hovorí ničnehovoriace "Zmena organizácie dopravy". Autá potom hľadaním obchádzky kontaminujú ulice a treba povedať, že zbytočne.
Dnes sa navyše pracuje na moste Lafranconi v smere na Maďarsko. Na diaľnici D2 vznikali rozsiahle kolóny, kvôli ktorým sa musel uzatvárať tunel Sitina a premávka bola presmerovaná do Mlynskej doliny. Tu vznikali rozsiahle zápchy, pretože bol upchatý vjazd na diaľnicu za križovatkou so Starými Gruntami. V zápche, ktorá trvala asi 20 - 25 minút stáli vozidlá MHD. Celý problém bol v kamiónoch, ktoré sa na obchádzkovej trase síce poctivo radili do pravého jazdného pruhu, akurát, že za križovatkou Mlynskej doliny so Starými Gruntami sa na diaľnici odbočuje z ľavého.
Stačilo by, ak by mesto v spolupráci s NDS umiestnili aspoň tri dočasné dopravné značky C25 alebo C23 s vyznačením, že obchádzkový pruh je ľavý, napríklad vyznačením symbolu D2 alebo H nad šípku:
staršie SOR-/4221-4240/,/2201-2212/,/1821-1859/ a Capacity-interier,cúvanie bez záznamu
Novšie SOR-4241-4270.2213-2232,exteriér, interiér,cúvanie zo záznamom
Trolejbusy SOR-exteriér, interiér,cúvanie zo záznanom
Kamery v MHD.
Chcem sa opýtať, či pri vozidlách vybavených kamerovým systémom platí nasledovné a či je zoznam kompletný:
29/30T, Iveco Urbanway, Solaris Urbino 10: exteriér, interiér, so záznamom
Autobusy Sor a Capacity: interiér, cúvanie, bez záznamu
Trolejbusy Sor: exteriér, interiér, bez záznamu ? Vďaka
Ešte pred pár rokmi bol 2-hodinový takt vlakov na trase "Gyor - Rajka". Od niektorého decembra však prišlo k výraznému obmedzeniu. Neskôr pribudli aspoň tie 3 spoje s prestupom v Hegyeshalome spomínané v #214988 (skoro ráno, doobeda, neskoro večer).
Hadam tu nechces tvrdit, ze BSK kresli grafikon pre SL a ten to "iba" odjazdi... ?! Momentalne to takto urcite nefunguje (zial) a lajnista si zije vo svojom svete, comu zodpovedaju aj ich CP. Ale mas pravdu, radi sa vyhovaraju na BSK v style: "ved to nepripomienkovali"...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.