Posledna veta je spravna. Ale nevidim na tom nic zle, ked idem do zahranicia, tiez si najprv zistim ci si kupim pred jazdou listok alebo ci sa da aj vo vozidle.
Otázka do pléna: Blíži sa letná turistická sezóna, myslíte že napadne vedenie DPB aby dalo do liniek s turistickými lokalitami (BA hrad+hrad Devín) jazykovo zdatných šoférov a zároveň umožnilo výnimočne aj predaj CL vo vozidle? Alebo radšej necháme kasírovať cudzincov, ktorí si odnesú "príjemný zážitok" zo Zlodejska?
To je samozrejme nelegitímne ale deje sa to. Preto som toho názoru, že by malo byť softwarovo znemožnené blokovanie označovačov menej ako 15 sekúnd po zatvorení dverí, SBS-károm interným nariadením zakázané blokovať prístup k označovačom, v prípade zdokumentovaného takéhoto konania okamžitá výpoveď príslušnému SBS-károvi zo služieb pre DPB a v prípade opakovane zdokumentovaného takéhoto konania by mala nasledovať výpoveď takejto SBS. Samozrejme všetko zmluvne ošetrené.
No tak to si zažil výnimku potvrdzujúce pravidlo: revízori ti neumožňujú takéto výnimky, keď nie si dostatočne rýchly, máš smolu, aj keď to vidí. Neraz som videl, že dokonca "SBS"-kár zabránil cestujúcemu telom si označiť lístok a následne saoznačovače zablokovali. Samozrejme ani dotknúť sa ho nesmel cestujúci, lebo ho chlap išiel zabiť.
Ako to revízori poriešia, ak sa k inteligentnému označovaču vo vozidle nahrnieme desiati a všetci si tam budeme chcieť zakúpiť elístok, pričom minimálne polovica z poctivcov to nestihne? Označovače sa pred kontrolou bežne zablokujú do dvoch sekúnd po zatvorení dvier. A čo fčul?
Raz som mal šťastie, že mi revízor uznal neoznačený lístok, lebo sme nastupovali viacerí a medzi nami bol aj revízor. Videl, že som si šiel označiť lístok a tesne pred vložením sa označovač zablokoval. Označil som si ho teda na ďalšej zastávke.
Však to nerozporujem, obchádzka by rozhodne mala byť značená, len mi ide o to, či to nebolo súčasťou objednávky hrabania - pokiaľ nie, musí obchádzkové značenie realizovať objednávateľ. A navyše myslím, že aj obchádzkové značenie musí byť odsúhlasené policajtami.
Čo sa týka nových vozov, záznam prebieha cez BUSE BS 310 (pokiaľ viem, ono celý ten palubak je záhada), možno staršie elektricky ktoré dostali kamery (zopár ich bolo, myslím že 2 T6 a jedna K2S) nemali kompletný záznam.
30T majú navyše ešte tachografu, ktorý "zaznamenáva cca 40 logických signalov, 6 analógových signalov adalsie informácie monitorujúci správanie vodiča a vozidla." V skratke to znamená, ze sa dá niekoľko týždňov dozadu vyčítať, kde išiel vodič rýchlejšie než mal a podobne prkotiny.
Tá firma hrabe na základe objednávky (zrejme NDS), každopádne, v minulosti bolo bežné, že počas výluky tunela Sitina boli na Patrónke obchádzkové značky.
A má to realizovať mesto alebo firma, ktorá hrabe? Mňa inak tento týždeň tuná kúsok od domu v Prahe pobavilo, že tu nejakí plynári či vodári vykopali dieru a dopravnú značku "Prikázaný smer obchádzania" substituovali hranatou značkou "Jednosmerná ulica", otočenou o 135 stupňov.
až keď som odoslal som pozrel že som spravil chybu..? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Dobre to chapem ze od 1.7. budu behat vozidla DPB so spustenou aplikaciou na kupu eCL? A uznaju to revizori, ked si to tam niekto omylom kupi? ? ? ?