Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #214242:
Presne tak, ULF ma vsetky podvozky v klbe cim moze mat vsetky sedadla v smere jazdy. Inak co si vsimam mladi ludia naopak velmi oblubuju v protismere sedadla . Pri prudkom brzdeni maju aj vyhodu ze nevyletis zo sedadla dakam do interieru. ADD Vieden - nove Bombardier elektricky vo Viedni od rokov 2018-19 budu mat podvozky riesene takmer rovnako ako nase 29T (neotocne podvozky) cize tam budu zase len stvorky.

http://www.bombardier.com/content/dam/Websites/bombardiercom/News/BT/BT-20150604-Bombardier%20Wins%20Contract%20to%20Manufacture%20and%20Maintain%20up%20to%20156%20Trams%20for%20Vienna,%20Austria-crop.jpg/_jcr_content/renditions/original
Reakcia na: Peon #214242:
ULF maju podvozky v klboch (podobne ako 15T).
Reakcia na: Peon #214242:
V Brne? Teraz si nie som istý, či myslíš Vária alebo 13T.
Reakcia na: Peon #214242:
Pri ULFoch to nie je tym, ze maju podvozky v klboch?
Reakcia na: Petto #214230:
Ako je potom možné, že jednosmerné nízkopodlažné električky vo Viedni a tuším aj v Brne majú (takmer) všetky sedadlá dvojice za sebou v smere jazdy [tak ako prímestské a hlavne diaľkové autobusy]?
Reakcia na: Pe67 #214095:
To si ešte nestál pod mostom Lafranconi
Reakcia na: janstar #214228:
Elektricka nie je pojazdny kostol. A nie, nove elektricky "blbe" rozhodne nie su, skor su az velmi mudre. To ty si blby.
Reakcia na: kobzinko #214237:
"Testy zamerané na meranie brzdnej dráhy električiek ukázali, že električka má pri rovnakej rýchlosti s osobným autom oveľa dlhšiu brzdnú dráhu, pre porovnanie pri 40 km rýchlosti dokáže osobné auto ubrzdiť po cca 18 metroch a prázdna električka až po 45 až 55 metroch!"

Tam elektricky chodia bezne 50-55 km/h, s cestujucimi, takze nie, elektricka NEMOZE pribrzdit pre nejakeho chodca, co ide na cervenu a porusuje zakon a potom pridat a opat brzdit.
Reakcia na: Pe67 #214095:
ja normalne "neverím"
teraz si po vyše tyzdni pozrem reakcie-a ja som nakoniec ZLÝ!
(keby tam bolo dieta same-a normalne ide na svoju zelenu - tak je mrtve!)
-a ten šofer mohol pribrzdit-tak isto pred prechodom pre chodcov - ako potom o 10 metrov dalej pribrzdil na zastavke.
mne sa skor zda,že nechcel brzdit na semafore,potom sa zase rozbiehat a zastat na zastavke a stratit asi 1 minutu svojho drahoceneho času!!!


toto nema moc vyznam-pojdem priamo na dopravny podnik a podam pisomnu stažnost.
dík
(inak stali sme tam este s inym rodicom - ktory mi dnes povedal,že aj ked volal na DP-poslali ho do ... a ma vraj podat pisomnu staznost
Reakcia na: janstar #214222:
Ach áno, ty si ten čo kedysi navrhoval zrušiť električkový tunel, vraj to spomaľuje IAD... Takže je to jasné.
Reakcia na: janstar #214233:
Vieš čo.Ak tu chceš len rýpať,tak s tejto stránky odíď.Kúp si auto a máš po problémoch.
Lavičky sú preto plechové na nástupištiach lebo sa ničia ,prečo sú tam potom sklá ,kolkokrát už boli rozbité ,treba tam potom dať tiež plechy, ked len to je dôvod,sklo je drahšie ako kusok dreva na lavičku.
štvorky sedadlá v električke ,do štvorky si sadne jeden s velkou taškou a celá štvorka je zablokovaná alebo maximálne dvaja 120kiloví.
Reakcia na: janstar #214228:
Blbý si tu najmä ty a to úplne výberovo.
Reakcia na: janstar #214227:
Čo ty vieš o dobe pred tridsiatimi rokmi? Stará mama rozprávala?
Reakcia na: janstar #214228:
Zase trepes. Obojsmerka ma takmer rovnako ako dvojicky a jednosmerka ma sedadiel az 69 co je odost viac. Stvorky tam musia kedze kolesa podvozky zasahuju viac do interieru pre nizkopodlaznost vozidla. Ci radsej by si mal sedadla chrbtom k oknu ako maju prazske 14T Porsche ? Na to bolo tolko kritiky v mediach ze ...
janstar #214228 - A to maju viac sedadiel ako T3 ktore nahradili!

janstar #214225 - Si si isty, ze neznicili? Neje to tym, ze sa pravidelne vymienaju? Lebo ja si pamatam casy ked tam len priecne ocelove tyce byvali. A po Petrzalke v slovsportoch napodobne.

Salomon #214226 - Tak to by sme mali byt hrdi na J&T, kedze podla tohto vlastnia aj Ikarus, Irisbus, Solaris, ci Mercedes, kde vyklapacky nebuchaju o nic menej....
Tie nové električky sú blbé,málo miest na sedenie a samé štvorky.
Reakcia na: N/A #214226:
Držíš v ruke ked zatváraš,ale má byť také aby si ho nemusel držať, väčšinou ked sa niekto naťahuje zozadu že mu fúka dosiahne len na kúsok okna a vtedy to buchne,držátko je v strede okna tam nedosiahne.Nohy si vykladajú aj na sedadlo tam kde sa priamo sedí ale aspoň tým zábradlím-sklu by sa tomu dalo zamedziť ,to mal výrobca dodať inak nekúpiť, starší sa vedia vytočiť na tom ked vidia mladých mať nohy na sedadle,majú inú alebo žiadnu výchovu ,keby to niekdo urobil pred tridsiatimi rokmi takú facku by dostal a ešte aj v škole dvojku z chovania.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.