Lavičky sú preto plechové na nástupištiach lebo sa ničia ,prečo sú tam potom sklá ,kolkokrát už boli rozbité ,treba tam potom dať tiež plechy, ked len to je dôvod,sklo je drahšie ako kusok dreva na lavičku.
štvorky sedadlá v električke ,do štvorky si sadne jeden s velkou taškou a celá štvorka je zablokovaná alebo maximálne dvaja 120kiloví.
Zase trepes. Obojsmerka ma takmer rovnako ako dvojicky a jednosmerka ma sedadiel az 69 co je odost viac. Stvorky tam musia kedze kolesa podvozky zasahuju viac do interieru pre nizkopodlaznost vozidla. Ci radsej by si mal sedadla chrbtom k oknu ako maju prazske 14T Porsche ? Na to bolo tolko kritiky v mediach ze ...
janstar #214228 - A to maju viac sedadiel ako T3 ktore nahradili!
janstar #214225 - Si si isty, ze neznicili? Neje to tym, ze sa pravidelne vymienaju? Lebo ja si pamatam casy ked tam len priecne ocelove tyce byvali. A po Petrzalke v slovsportoch napodobne.
Salomon #214226 - Tak to by sme mali byt hrdi na J&T, kedze podla tohto vlastnia aj Ikarus, Irisbus, Solaris, ci Mercedes, kde vyklapacky nebuchaju o nic menej....
Držíš v ruke ked zatváraš,ale má byť také aby si ho nemusel držať, väčšinou ked sa niekto naťahuje zozadu že mu fúka dosiahne len na kúsok okna a vtedy to buchne,držátko je v strede okna tam nedosiahne.Nohy si vykladajú aj na sedadlo tam kde sa priamo sedí ale aspoň tým zábradlím-sklu by sa tomu dalo zamedziť ,to mal výrobca dodať inak nekúpiť, starší sa vedia vytočiť na tom ked vidia mladých mať nohy na sedadle,majú inú alebo žiadnu výchovu ,keby to niekdo urobil pred tridsiatimi rokmi takú facku by dostal a ešte aj v škole dvojku z chovania.
Spomínaná firma robí rôzne lavičky na nástupištiach, viď príklad Nemecko ale čo som si všimol sú železné možno kovové. Čo sa okna týka, mne ešte nikdy nebuchlo lebo ho držím v ruke a zatváram. Nebudem predsa strkať do okna a potom samozrejme buchne a ten pred tebou sa zľakne. Čo DPB vyhral tak to ma, bo J&T. Všímam si všetkých a každý tretí si niekam vykladá nohy v každom tipe busu! Mne sa dvíha tlak keď to vidím asi to robia aj doma!
Pod mostom SNP sú ešte aj drevené lavičky od komunistov a nikto ich nezničil doteraz,s tou firmou by sa mala ukončiť zmluva, sorky budú jazdiť ešte 15 rokov, ešte sem tam vybehne tridsať ročná karosa.
Zastavky a lavicky aspon vacsinu si riesi JCDECAUX firma a ked jej vandaly nicia plastove a drevene sedacky, tak preto tam dava radsej plechove, ktore na tych par minut sedenia staci a neznicia sa takmer vobec. Sorky a "nohomadla" su len na starych malych SORKach - hadam este nejde do toho investovat DPB nejakym novym sklom - tie vozidla su do 3 rokov prec podla mna.
Kto to len vymyslel tie nové nástupištia MHD s tými plechovými lavicami,nedá sa nikde sedieť ,to už nemohol tam niekto dať drevenú alebo plastovú dosku na ten plech,tam kde ešte sú drevené alebo plastové lavičky tam sa sedí ale na tých plechových sa nedá sedieť ,ako mohol niekdo objednať také nástupištia od tej firmy, alebo autobus ked zatvoríš okno tak to buchne ako ked zhodíš dosku s tretieho poschodia taký autobus by som nekúpil ani so zlavou ,takéto stresy,aj to zábradlie napr. v malých sorkách,každý si tam vykladá nohy a potom to môžeš chytať do ruky ,prečo tam nie je nejaké sklo pred tým zábradlím aby si tam nemohli vykladať nohy,takéto muchy ,dôležité drobnosti znepríjemňujú život cestujúcim, to je aj vo Viedni tak ,tento primátor chcel urobiť z Bratislavy Viedeň.
1. Ak prekryjes senzor paskou tak bude posielat informaciu ze vo dverach nieco je, kedze tam bude ta paska.
2. Dvere sa daju zavriet aj ked v nich niekto stoji, staci tlacidlo podrzat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro
http://www.cas.sk/clanok/396724/hororova-jazda-v-bratislavskej-mhd-miska-a-tereza-nastupili-do-autobusu-o-par-sekund-to-prislo/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-cas_short&utm_content=clanok1&utm_campaign=HP-new2#