to je vysledok nakupov roznych znaciek vozidiel ako aj ze DPB si neurcoval doposial ako chce tlacitka mat nastavene. Co s tym ma tento primator inak ? Za jeho ery sa este nekupilo nic ?
čo to je za chaos s tými tlačítkami na otváraní dverí, napr.v sorke môžeš predvoliť otvorenie ešte počas jazdy autobusu ale v tedome až ked autobus zastaví môžeš tlačiť tlačítko,alebo ked nastupuješ do sorky tak ti stačí sa hocijako dotknúť toho tlačítka vonku ale v tých nových trolejbusoch musíš priložiť celú dlaň ,nestačí sa dotknúť len tak opakom ruky tak ako v sorke a ked to nevieš máš smolu šofér len čaká a čaká ,neotvorí ,on má času dosť,pritom to malo slúžiť na urýchlenie dopravy ale skôr je to brzdič dopravy toto predvolené otváranie dverí. Tento primátor chcel urobiť z Bratislavy Viedeň ,to aj tam majú taký chaos ,na každom druhu dopravného prostriedku iné tlačítka.
to je prípad dvoch miest na Slovensku, ktoré majú mestské časti. Navyše postavenie mestských častí je jednoznačne definované v štatútoch mesta. Rozhodne sa teda nejedná o cudzie orgány.
Ty predpokladáš, že sa podarí zabezpečiť ZSSK posilovú dopravu, keď nefunguje poriadne riadna? Za posledných 7 dní už minimálne 2x šla na večernom Os BA-NZ o 19:07 z BA iba laminátka s 2 (slovom dvomi) !! vozňami - jeden vložený poschodový a riadiaci. Asi nemusím písať, aká v tom vlaku asi bola kultúra cestovania. Možno nabudúce prekvapia a pošlu len rušen s riadiacim vozňom, prípadne iba 2 rušne. ?
Som zvedavý na tohtoročné Senecké leto (aj karneval). Organizátori odporúčajú nesadnúť vôbec do auta a ak predsalen, tak záchytné P bude na severnej strane jazier, ale neviem kde tam (možno pozdĺž cesty ilegálne). Ale ďalšie odporúčanie ohľadom (posilovej) verejnej dopravy už nespomínajú.Už vlani z toho boli väčšie ohlasy, aj mesto rozmýšľalo nad spoluprácou cez BID hlavne so ZSSK do budúcnosti. Oni len svojvoľne, bez objednávky nasadili 7vozňovú súpravu ráno, ale večer je to neúnosné z obidvoch smerov do Senca. Skúsim napísať organizátorom, mestskému úradu, možno aj BID.
Suhlasim.
Samozrejme neriesenie tejto casti organizacie spolocenskeho podujatia, hovori o kvalite produkcie a eventovej agentury.
Vybavit si u DPB posilovku je velmi jednoduche a aj v podstate lacne.
Tomu rozumiem, len nemam rad ked niekto prehadzuje zaujmy verejnej spravy na plecia inych subjektov, ktore pomahaju rozvoju tohto mesta napr. organizaciou kulturnych podujati.
Ten koncert organizuje Agentúra Topfest, preto dal ich e-mail...
A fakt neviem, či je v tomto prípade povinnosť organizátora to zabezpečiť, al. si má na to dávať pozor vykonávateľ verejnej dopravy, preto som sa aj spýtal ?
Keď sa predĺži Saratovská po II/505 (chvíľu to vyzeralo veľmi nádejne), tak súčasná zastávka ostane medzi dvomi rampami (niečo ako aupark na nadjazde), tak na tej prvej, dnes nepoužívanej, majú zastavovať busy idúce do Dúbravky.,..
A co ma organizator festivalu spolocne so zabezpecovanim verejneho zaujmu, ktorym je podpora MHD oproti inym formam dopravy? Objednavat dopravnu obsluznost ma zo zakona obec.
V prvom rade by im to niekto mal nahlásiť. Ideálne organizátor. Aj keď vieme, že ideál neexistuje. Ale v ideálnom prípade by to organizátor nahlásil mestu a to by si objednalo posilovú dopravu, alebo by si organizátor priplatil nejakú tisícku, a DPB by zabezpečilo za tie peniaze objednanú a zaplatenú posilovú dopravu.
Ale ak organizátor oficiálne osloví DPB (a mesto), tak aj keď tí budú hrať mŕtveho chrobáka, aspoň sa dá povedať, že o tom vedeli a nič neurobili...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
2) väčšinu zhromažďovacích akcií povoľuje obec