Keby bolo po mojom šotovkuse, tak tam na veky vekov umiestnim T2, ŠM16,5 a T401 a máme absolútny vrchol nášho priemyselného dezénu. Ale inak som stále za bezpohlavný symbol.
S tým JMK súhlasím. Prakticky mu nič nechýba. Jednoduchý, moderný, dostatočne hermafrodický (v pozitívnom zmysle) a každý v ňom môže vidieť, čo chce (autobus, trolejbus, električku) z ktorjekoľvek strany.
Už aj to je podľa mňa neprípustná moderna. Na označník patrí T3, 9Tr a ŠM11.
A teraz vážne: Na označníku by (aspoň podľa mňa) nemalo byť žiadne konkrétne vozidlo ale symbol, niečo ako kríženec minibusíku s lanovkou v IDS JMK.
Ja viem, ale ani pri iných spojoch sa tu neuvádza cieľová stanica iba pokračuje ako linka S20. Ani pri REXe na Kúty nemáš poznámku že pokračuje do Břeclavy.
Nebuďte blázni, páni. Nikto nevie, v akom stave bude spoločnosť, úroveň vedy a technológií a módy dopravy v roku 2100. Ale jedna vec je istá: označníky električiek budú mať siluetu T3, trolejbusov 14Tr, a autobusov Karosu.
Buďme presný a jednoznačný, ide o spoje 102417/9, 102418/11, 102401/51, 102401/55, 102401/57, 102402/35, 102402/41, 102401/63 (ktorý je NP!), 102401/43, 102401/77, 102417/123, 102418/35, 102401/73, 102401/81, 102401/87, 102401/87, 102401/91, 102401/97, 102417/43, 102401/111, 102417/49 a 102417/13. Je to ľahšie ako PSČ...
Asi to bude tou pokročilou hodinou ale ako irónia mi to neprišlo ani na druhé prečítanie. Ale teraz už je to jasné ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike