Rada by som sa podakovala vodicovi trolejbusu 209- Milanovi Hruskovi, ktory nasiel moju zabudnutu tasku a odovzdal ju vo Vypravni trolejbusov, kde boli vsetci ludia, s ktorymi som sa stretla velmi prijemni a ustretovi. Este raz vsetkym dakujem.
No to by som si pozrel 60+ na biku, to da mozno Sagan a nie ozraty kysucan? . Jazdim po BA denne na biku ale malokto ide 30 a teda 60 ma este nikto neobiehal za posledne roky. Semtam na hradzi nejaky zavodnici idu rychlejsie ale na hentom moste ani fyzicky nieje mozne sa rozbehnut na beznom biku na 60tku.
V tomto momente taktické cvičenie ukončené, všetky zložky IZS sú preč, tunel pripravený pre premávku. Výstupná chodba zabezpečená, dieselagregát vypnutý, technológia prepnutá do základného prevádzkovo-pohotovostného stavu.
Doplním, že to, že na chôdzu a bicykel sa nerobí kurz a následne skúška, resp. nemáš vodičské oprávnenie, neznamená, že účastník nemá poznať pravidlá cestnej premávky, zmysel pre toleranciu a empatiu a zdravý rozum. Na to by mala slúžiť aj dopravná výchova, ktorá nejako neexistuje.
99 % cyklistov na moste bolo v pohode. Tiež som zažil dvoch čudákov v protismere v pešej časti a hlavne množstvo korčuliarov, ktorí boli suverénne najarogantnejším účastníkom premávky. Ale podobne ako na ceste medzi autami, aj medzi ostatnými módmi sa nájde vodič prostriedku, ktorých prináša do premávky stres.
Ja povazujem most za dopravnu stavbu urcenu na presun z jedneho brehu na druhy, nie za vhodne miesto na destske hry. Tak ako by som nenechal svoje deti pobehovat na chodniku na Sancovej tak na to podla mna nie je urceny most. Nakoniec na tento ucel su tam tie rozsirene priestory.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.