No ved ale prave kvoli spolocnej zastavke na jeden smer je vhodne to SNPcko. Ale aj Kamenne. Proste bud bude spolocna zastavka na smer Spitalska/TrMy, alebo na smer Ruzinov.
Presne ako hovoríš, zastavovanie na Kamennom je trvalo udržateľné riešenie, aj keď to bude znamenať o desať metrov dlhšie možné "prebiehanie cez cestu podľa potreby." Tam neni o čom. Plus je vo všeobecnosti vždy vhodné mať na daný smer (tým nemyslím cieľ) odchody z jednej zastávky. Navyše vzhľadom na hustotu električkovej premávky na Špitálskej a vždy masívnu výmenu cestujúcich na zast. Kamenné nám. by tá devina tak či tak v mnohých prípadoch ostala čakať "v zápche" za práve stanicujúcou električkou inej linky na Kamennom, takže by to pre ňu de-facto znamenalo často v podstate zdvojené zastavovanie = zbytočné spomaľovanie
"ludi co idu z KV do Petrzalky elektrickou"
A nie je pre nich (aj časovo výhodnejšie) prestúpiť z L4 na Šafku? Je to linka až z Dúbravky a na Šafku budú mať prestup na 1 aj 3.
Viem ze to niekde existuje, napriek tomu sa mi to nezda byt vhodne pre tu lokalitu, ale neviem ci je to nutne prave tam. Z pohladu prestupov by to riesilo len ludi co idu z KV do Petrzalky elektrickou a tych podla mna nebude v prvej etapa az tak vela - vacsina prestupi na bus pod mostom, alebo na Zochovej. Druha vec je co bude ked bude druha etapa, ale to uz bude aj tak zastavka pod Manderlakom a mozno aj priama linka z Dubravky. A iny benefit ako prestupy pri dvojitom zastavovani deviatky nevidim, aspon nie taky ktory by vyvazoval to zdrzanie.
Otazkou zostava, ktoru zastavku zvolit:
- Nam.SNP je super pre nas co ideme do Ruzinova - teraz musime zistovat ci ide skor 8, alebo 9, takto by sme podla potreby len prebehli cez cestu na spravnu stranu, kedze by obe linky stali oproti sebe.
- Kamenne nam. je zas vhodne z pohladu cestujucich na Odborarske nam., Legionarsku a Trnavske myto, pretoze tam by islo o spolocnu zastavku 4+9. Kamenne nam. je navyse trvale riesenie, kdezto pri Nam.SNP by dochadzalo k opakovanym zmenam: Najprv teraz z Kamenneho na SNP a potom o nejaky cas zas spat na Kamenne ked sa otvori zastavka pod Manderlom a zastavka pred trznicou sa v smere do Ruzinova zrusi.
Pred Starou trznicou? Tam kde teraz zastavuje X13? A nebude problem z elektrickamy (L9) odbacajucimi na Spitalsku (dvojite zastavenie)? Alebo to uz bude za vyhybkou? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk