Reakcia na: Ámos #212845:
A? Pocet cestujucich bol stale len 1 564 311, cize priemerne denne okolo 4300 ludi (akurat realne to je casto niekedy podstatne menej a niekedy podstatne viac, kedze su tam silne sezonne vykyvy). A teraz kolko z nich islo z hlavnej stanice, aby ten expres vyuzili? Teraz sa ani nezaoberam cestovnym, bez beznej tarify to zakape uplne.Navyse problem spociva v tom ze ten dopyt je narazovy. Raz za cas tam dovezies plny bus, ale v ostatnom case tam budes vozit vzduch. Napriklad zajtra su odlety o 06:40 (737), 07:20 (ATR), 09:40 (737), 09:55 (ATR), 12:10 (737), 12:25 (737), 13:10 (ATR), 13:55 (737), 14:15 (737), 14:40 (737), 15:45 (ATR), 16:55 (737), 17:30 (737) a 21:35 (737). Ale pozajtra uz medzi 6:40 a 12:50 nepojde nic, cize 12 hodin by ten bus vozil vzduch.
Cize trvam na tom co som napisal, teda ze taku linku ma zmysel prevadzkovat jedine ako ucelovu s CP samostatne stanovenym na kazdy den, podla aktualneho letoveho poriadku. Radsej navozit viac busov v case ked ich treba, nez vozit pol dna vzduch a potom narazovo narvat jeden autobus ktory sa zhodou okolnosti trafi do casu odletu/priletu.
A teda kazdopadne by ta linka mala navyse zastavovat aspon na Trnavskom myte a Bajkalskej. Len ludia z Hlavnej stanice nestacia.
Valec