Reakcia na: david1 #212635:
Jaguar elektrifikaciu neprinesie. V subehu s Jaguarom a jeho vleckou, ktoru mmch. skryto zaplati stat vo forme stavby verejneho TIP-u ZSR v susedstve J-LR...V Luziankach sa upravi Leopoldovske zhlavie s predlzenim kolaji a rovnako tak aj Risnovce, mozno Hlohovec, aby sa dlhe vlaky vedeli vykrizovat a celkovo zlepsila momentalne katastrofalna priepustnost tejto trate. Toto slubila vlada SR Jaguaru, tak uvidime. Inak, Jaguar bude napojeny na R1, cize eventualne urcite pocita aj s planom, vozit 100% TIR.
Joyki
Čiže keby sa nepodarilo vopchať 15 min. takt aj smer SC, aj PK, aj MA, tak buď treba prestavať Hlavnú stanicu, nad čím absolútne nikto neuvažuje, alebo postaviť Filiálku.
Ak by niekto zmeškal vlak do Senca, nastúpil by na vlak smer Pezinok, a prestúpil na Vinohradoch, kde by malo byť aj prestupný bod v rámci projektu Bratislavský žel. uzol.
Hl.st. by slúžila pre centrum a západ polhodinovým, Filiálka pre východné centrum a východ polhodinovým, plus Račianska 15´. Ja v tom nevidím až tak hrozný problém, že by boli dve konečné stanice, skôr len v tom, že tá Filiálka mimo špičiek by bola prázdna, alebo ak nie, tak hodinový takt z Filiálky (plus hodinový z Hl.st.) by bolo o ničom, zbytočne postavili stanicu, aj keď má celkom atraktívnu polohu. Dilema... ale skôr by som hlasoval za prestavbu hlavnej, napríklad dve hrany v koľajisku Dvor pre smer Malacky pre končiace obojsmerné vlaky, a dve hrany smer Galanta v priestore 6-ky pre končiace obojsmerné (poposúvať celé zhlavie).
A hlavne zakúpiť ozajstné push-pull súpravy, lebo zatiaľ ich máme len pantografy 671, tie push-pully sa obiehajú permanentne vždy a kumulujú sa meškania.
Najhoršie bolo, keď nám pred pár rokmi dali každý druhý vlak pri hodinovom takte na Nové Mesto.
?