Ja navrhujem 30 min. takt vlakov na Filialku, ako od GA tak od TT, s tym ze na hlavnu budu jazdit v rannej a poobednajsej spicke aj REX, ako je to teraz, cize 01 rychlik, cca 03 Os od Filialky a 31 REX z hlavnej, tym by sa po cca Salu spravil 15 min. Int. A podobne to riesit aj na 120.
ALE je tu jeden problem, na filialku by sa teoreticky s 813/913 dalo jazdit aj dnes,len som cital ze k prevadzke trati, zavadzia most ponad trat na Predmeti smer NM. Je v dezolatnom stave. Ale suhlas, namiesto modernizacie na 160 tray 120 co usetri 3 min. By mohly radsej z EU fondov rekonstruovat filialku
ALE je tu jeden problem, na filialku by sa teoreticky s 813/913 dalo jazdit aj dnes,len som cital ze k prevadzke trati, zavadzia most ponad trat na Predmeti smer NM. Je v dezolatnom stave. Ale suhlas, namiesto modernizacie na 160 tray 120 co usetri 3 min. By mohly radsej z EU fondov rekonstruovat filialku
mrkvakj
Valec: nato je riesenie, nedavat kontakty na spustenie a zdvihnutie zavor 10km daleko, aj tak na tej trati sa bude daj jazdit max 50km/h, tak sa to da 600m pred zavory, z filialky niekde ku vyhybkam a ideme :)ano najdu sa experti ktory ti vletia do blikajucich zavor,prave pre nich tam je ten siroky priestor od jednej zavory k druhej
A zase nemyslim si ze keby sa zavory skombinovali so semadformi ze 2 min. Urobia kolony...