Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mrkvakj #212528:
Pardon za chyby,pisem v rychlosti na mobile 🙂

Valec: nato je riesenie, nedavat kontakty na spustenie a zdvihnutie zavor 10km daleko, aj tak na tej trati sa bude daj jazdit max 50km/h, tak sa to da 600m pred zavory, z filialky niekde ku vyhybkam a ideme :)ano najdu sa experti ktory ti vletia do blikajucich zavor,prave pre nich tam je ten siroky priestor od jednej zavory k druhej 🙂

A zase nemyslim si ze keby sa zavory skombinovali so semadformi ze 2 min. Urobia kolony...
Ja navrhujem 30 min. takt vlakov na Filialku, ako od GA tak od TT, s tym ze na hlavnu budu jazdit v rannej a poobednajsej spicke aj REX, ako je to teraz, cize 01 rychlik, cca 03 Os od Filialky a 31 REX z hlavnej, tym by sa po cca Salu spravil 15 min. Int. A podobne to riesit aj na 120.

ALE je tu jeden problem, na filialku by sa teoreticky s 813/913 dalo jazdit aj dnes,len som cital ze k prevadzke trati, zavadzia most ponad trat na Predmeti smer NM. Je v dezolatnom stave. Ale suhlas, namiesto modernizacie na 160 tray 120 co usetri 3 min. By mohly radsej z EU fondov rekonstruovat filialku 🙂
Reakcia na: Joyki #212523:
Križovatka J. Čabelku kolabovala pred 20-timi rokmi aj vtedy, ak tadiaľ prešiel 2x za deň manipulačný vlak. Vieš si predstaviť čo by to spravilo pri dnešnej intenzite cestnej dopravy, ak by si v špičke 8x za hodinu (dva smery, po dva vlaky v oboch smeroch) na dve minúty ten prejazd zavrel?
Reakcia na: Ámos #212522:
Rôzne kategórie vlakov na jednej trati ti znižujú kapacitu trate. Ak by tam jazdili len Os, tak môžeš jazdiť hoc aj v menej ako 10-min. intervaloch (viď napr. S-Bahn-Stammstrecke Wien). Ale pokiaľ medzi ne poplácaš rýchlu vrstvu vlakov, tak už ten interval nedosiahneš... lebo rýchlik sa nebude vliecť 60 kmh len preto, aby nemusel všade zastavovať a aby zároveň nedobehol Os idúci pred ním.
(Zbehlejší nech ma konštruktívne opravia/doplnia).

Dalo by sa to síce riešiť tak, že by R šiel cez Bratislavu ako Os (a zastavoval by všade), čím by jednak zvýšil ponuku a zároveň aj odľahčil hl.st., ale neviem, či by sa takých 12 vozňový rýchlik do niektorej z menovaných staníc vôbec zmestil (10. koľaj je predsa jedinečná ?), každopádne do TIOPov by sa nezmestil určite.
Reakcia na: Joyki #212523:
Elektrifikacia sa spraví sama ?
Reakcia na: Error 0x007 #212521:
Nejako postrádam súvislosť medzi IDS lístkami a záujmom dopravcu jazdiť na Filiálku.
Reakcia na: david1 #212520:
ŽST Nové Mesto je dosť od ruky, Filiálka by už nebola až tak... áno, avšak presmerovanie vlakov mimo hl.st. je možné len pri hustom intervale, a nie pri hodinovom. Dajme tomu 10-15 minútový v špičke v pracovných dňoch, tým pádom 2 vlaky mimo, 30 minútový v špičke voľných dní. K tomu treba ale aj navýšiť počet cestujúcich, zatiaľ by to bolo zbytočné - nie darmo na Nové Mesto chodia už len 3 či 4 vlaky.
A križovatka Jozefa Čabelku by nekolabovala, veď kľudne by sa dalo previazať semafory s prichádzajúcimi vlakmi.
Reakcia na: 810zssk #212514:
A ked uz sme pri tom, bolo by sialene, keby R koncili a zacinali az v DNV, ci Lamaci?
Reakcia na: Valec #212471:
To je relevantne iba v suvislosti s IDS, ci by dopravca umoznil na svojich vlakoch listky IDS. Inac to neni podstatne...
Reakcia na: Joyki #212518:
Tiež som za presmerovanie reg.špičkových vlakov od 120 a 130 na Predmestie , N.Mesto a výhladovo na Filiálku.
Záujem tam je. Vydieť na neskutočnom využívaní zastávky Vinohrady. Odbremenila by sa čiastočne aj preťažená Račianska radiála.
Reakcia na: Joyki #212517:
V Trnovci sú info tabule a aut.vyhlasovanie od reko stanice cca 5-6 rokov ?
No pri mimoriadkach sa aj tak nevyužívajú.
V lete počas prerušenej premávky pre požiar na trati vlaky končili v Trnovci.
Informácie na tabuliach nulové resp. ukazovali plánované odchody... bez infa o meškaní alebo odrieknutí spojov.
Os do Zámkov obrátili a vypravili z Trnovca naspäť do BA 5 min. pred príchodom NAD zo Zámkov... Ludia pochopitelne neskutočne nadávali.

Mňa tiež neskutočne vytáča nemožnosť sa dostať z chalupy do BA po 20 tej hod.
Reakcia na: david1 #212516:
Úsek Senec - BA má na trati ešte toooľko rezervy, že v pohode by sa dali vopchať dokonca aj počas špičky nejaké vlaky... napríklad na Filiálku, keď už chcú tunelovať. Alebo do prerobenej hlavnej stanice, alebo na 6. nástupište, alebo do DNV.
Reakcia na: david1 #212511:
Ja by som tiež povedal, že S60 je silnejší smer, ako S20, vidno to hlavne v sedle predpoludním a neskoro večer. (počas špičky značnú časť ľudí odvezú tie bystrické rýchliky, kým trať 110 nemá R, len špičkové REXy) - no ale na Galantu sa vždy kašlalo, a zrejme aj bude, preto kapacitne Os vlaky nepostačujú už teraz, no nikoho to netrápi. A ani to, že posledný vlak do BA prichádza o 20:52 už 15. rok. Plus to, že po celej trati prvú infotabulu nájdem v Galante, potom v Šali (rok stará), potom v Tvrdošovciach (dva roky), Palárikove, a tie stanice a zastávky vyzerajú katastrofálne, hovorí o niečom...

Takže nie darmo chodievali voľakedy skoro všetky osobáky zo Štúrova do Kútov... pretože ich frekvencia bola podobná, dodnes je, s malými odchýlkami. Oveľa divnejšie je to, že po novom práve najfrekventovanejšie trnavské vlaky pokračujú na Záhorie, tam je zlom frekvencie veľmi výrazný na hl.st.
Reakcia na: 810zssk #212514:
Po Senec v rámci obsluhy IDSBK by bolo potrebné to posilniť v špičkách napr.prejazdami zo 110. V rannej špičke to majú od Senca skoro všetci na stojáka....
Reakcia na: david1 #212511:
Bavili sme sa ale o sprejazdovani vlakov, cize R som nebral ako relevantne pre danu debatu.
Reakcia na: dyspozytor #212499:
Ale nie o toľko, že by to spôsobilo nestihnutie lietadla ?.
Reakcia na: dyspozytor #212501:
A tie zmieňované stanice sú novopostavené?
Reakcia na: 810zssk #212504:
Mne sa nezdá že by bol slabší prúd na trati 130. Na rozdiel od 110 tam máš navyše aj R smer BB hojne využívané v GA a SA.
Konečne v tomto gvd tu došlo k rovnomernejšiemu rozdeleniu časových polôh os,rex a u rexov aj k zahusteniu.
Dízle z Viedne určite nebudú pokračovať ďalej či už na 120 či 130.
Reakcia na: 810zssk #212505:
"Nech sa na mna nikto nehneva, ale ak Wien Hauptbahnhof staci 12 hran, tak Bratislave hlavnej stanici s radovo mensim poctom vlakov musi stacit 10."

Si ma prekvapil, lebo od teba by som taketo zavadzajuce porovnanie necakal!
Ak by mala hl. st. rovnaku dlzku vsetkych nast. hran a z kazdeho smeru/na kazdy smer by bol pristup ku vsetkym nast., potom by mozno bolo porovnanie porovnatelne...
A to nehovorim este o tom, ze v ramci W Hbf sa neriesia odstavovane supravy a v BA sa prave vsetky supravy na odstavne/z odstavneho riesia ako posun (nie vl. cestou) co je obrovsky rozdiel!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.