Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #211771:
A registruje to všetky autobusy? Lebo videl som staršiu SORku ako tam dostala voľno-gule spolu s autami. A čo Slovak Lines?
Reakcia na: Miro #211762:
Veď na toto som nedávno Dávidovi odpovedal. Jazdiť s jednosmernými v zostave PX je núdzové riešenie, pretože vždy v danom smere jazdy zostane prázdny zadný vozeň. Zostava PX má význam len u časti Várii v Olomouci, na linke, ktorá je dočasne bez obratiska a potom v BP, kde sú T5 v obojstrannej verzii a vzhľadom na ich zvyklosti by sólo nemohlo jazdiť, pretože majú väčšinou iba úvraťové konečné, preto sa v zásade radia do PX (dvojice) alebo v prípade trojíc tak aby boli krajné vozne natočené PX.

(Naše T5 sú u nich vlastne iba kompromis, pretože oni uznávajú v zásade iba obojsmerné.)

Reakcia na: Ike #211767:
Keďže na križovatke je dynamické riadenie, tak sa správa ináč, keď je v buspruhu autobus. A to tak, že vtedy mu skáče signál voľno o pár sekúnd skôr ako autám zelená (resp. žltá).
Reakcia na: Jadran #211769:
A práve preto píšem, sú podniky s ďaleko horšou údržbou a funguje to.
Reakcia na: ufo #211768:
Prave preto pisem, ak to nebolo dost jasne z predosleho prispevku - v DPB to fungovat nemoze.
Reakcia na: Jadran #211766:
Vyskúšaj iný podnik ako DPB a tvoj lepší argument padne.
Víte, co to znamená?

To znamená, že sme zase o krok před nimi.

https://youtu.be/Ei3wjh2aWe0

?
Reakcia na: 810zssk #211763:
Bohuzial v tomto pripade neexistuje lepsi argument, ak chces pochopit, o com tu asi dotycni dristaju, nez to, ze to vyskusas na vlastnej kozi. Skakat z voza na voz nieje sranda, fungovalo by to akurat v krajine, kde sa v DP rovnako staraju o vsetky vozidla a nema kazdy jeden vrak nejaku specificku skrytu vadu, na ktoru prides az za jazdy dajme tomu s cestujucimi a zacnes sa kvoli tomu jedovat. Na tunajsej zbierke humusackych serblov, kde sa tesis uz len z toho, ze sa neprilepis k pristrojovej doske vdaka storocnej spine ktora v kabine vladne, a nefuka na teba za jazdy do takej miery ze mas problem vystriet sa na fajront. Ja inak pevne verim, ze nemat vo vozovniach princip pridelovania vozidiel vodicovi/partii, na ktory sa tu tiez frfle s velkou oblubou, siel by cely vozovy park dolu vodou raz tak rychlo ako teraz. Takto ti vodici (zial cest vynimkam) maju aspon nejaku snahu udrziavat svoje pracovisko v schopnom technickom stave. Ak by sa pustil system "strieda ma na trati barjaky humusak a nas.re mi do kabiny", aj tato snaha by sla velmi rychlo doprec.
Reakcia na: Spacer1 #211761:
Ako dlho pracuješ ako vodič? Koľko z toho v iných dopravných podnikoch, než v Bratislave?
Reakcia na: 810zssk #211760:
Presne tak - opäť stačí návšteva Budapešti. Navyše to skracuje obratové časy v úvratiach - električka prichádza na konečnú, jeden vodič vystupuje s taškou a ide do búdy piť kávu, druhý nastupuje s taškou na opačné stanovište a odchádza do premávky.
Podmienka je ale dokonalá údržba.
Reakcia na: Spacer1 #211761:
"Zamestnaj sa ako vodic" je uplne najlepsi argument, gratulujem ?

Ani rusnovodic nejazdi cely den na tej istej lokomotive a to teda nemaju ziadne podstatne lepsie podmienky nez vodici elektriciek, skor naopak. Neexistuje jeden dobry dovod preco by mal mat vodic zrasteny zadok s vozom ktory soferuje. Prechod z jedneho voza do druheho, tak ako je potrebne, je uplne standardna vec v mnohych prevadzkach a vedie k zvysovaniu efektivity (zvysovanim obehovej rychlosti vozidiel na najlepsiu moznu uroven).
Reakcia na: Jojan #211755:
Spájať jednosmerné električky do PX (Prdelí Xobě) je podľa mňa vyslovene núdzovka a prevádzková zaujímavosť, keď nie sú k dispozícii obojsmerné električky. Mne sa páči video: https://www.youtube.com/watch?v=RUMLpf0STUY kde je dokonca pre cestujúcich využitý vždy len jeden vozeň, pretože sa jazdilo len po jednej koľaji a tak cestujúci nastupovali vždy z tej istej strany. Druhý vozeň slúžil len ako duhé stanovište pre vodiča.
Reakcia na: 810zssk #211760:
Počuj, zamestnaj sa ako vodič, potom pocítiš na pracovných podmienkach, ako by vyzerali tie tvoje chobotiny.
Reakcia na: Mike #211757:
Ono by najvhodnejsie bolo keby sme sa zbavili dogmy ze vodic musi cely den jazdit na jednom voze. Potom by to slo zaviest aj bez socialok v strede trasy.
Reakcia na: vejuska159 #211758:
Na všetkých týchto miestach, s výnimkou autobusovej stanice v Malackách.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=z_G7fNxM5Yfw.kjeY6BjwIP0A
dobrý večer, chcem sa opýtať, kde a ako je možné zakúpiť si 72hod lístok vzhľadom k tomu, že na strojoch na lístky sa taká ponuka nenachádza. vopred ďakujem.
Reakcia na: Ámos #211756:
Keď bude sociálka na trnku v podchode..
Reakcia na: Mike #211752:
Super!
A kedy bude? ?
Reakcia na: david1 #211753:
Záleží o akú koncepciu sa jedná. Napr. v Budapešti, kde sú T5 obojstranné (dvere na oboch stranách, stanovište iba jedno), tak bežne sa prevádzkujú okrem 2xT aj 3xT, pričom konce sú zaradené tak, aby vychádzali stanovištia vždy na konci súpravy. Podobne časť Várii v Olomouci 2xT PX. V BA by bola hlúposť radiť 4xT (2xT a 2xT PX), zbytočne dlhé a zle využité, keďže zadná polovica vlaku v príslušnom msre by bola vždy prázdna, križovatky preplnené... nakoniec existuje aj vyhláška, ktorá limituje dĺžku jednej súpravy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.