Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #211773:
Videl som sorku slovaklines ktorá dostala gule o 3-4 sekúnd skôr ako autá. Pravdepodobne je v tom pruhu slučka, takže tá zaregistruje aj 10 metrový náklaďák keby v tom pruhu išiel...
Reakcia na: Jadran #211766:
To, ze sa vodici striedaju na trati sa nevylucuje s tym, ze voz voz moze byt niekomu prideleny a dany na zodpovednost.

Aj v inych odvetviach sa niekedy pouziva to, ze k nejakemu stroju sa prideli zodpovedny pracovnik. A predstav si, ze funguju napr. vo stvorzmennej prevadzke. (Navyse mozno napr. aj s brigadnikmi.)

Zodpovedny zamestnanec s priplatkom je zodpovedny za vcasne hlasenie poruch a cistotu. Ostatny zamestnanci su iba zodpovedny sa nespravat ako prasata k danemu vozu.
Reakcia na: Mike #211771:
A registruje to všetky autobusy? Lebo videl som staršiu SORku ako tam dostala voľno-gule spolu s autami. A čo Slovak Lines?
Reakcia na: Miro #211762:
Veď na toto som nedávno Dávidovi odpovedal. Jazdiť s jednosmernými v zostave PX je núdzové riešenie, pretože vždy v danom smere jazdy zostane prázdny zadný vozeň. Zostava PX má význam len u časti Várii v Olomouci, na linke, ktorá je dočasne bez obratiska a potom v BP, kde sú T5 v obojstrannej verzii a vzhľadom na ich zvyklosti by sólo nemohlo jazdiť, pretože majú väčšinou iba úvraťové konečné, preto sa v zásade radia do PX (dvojice) alebo v prípade trojíc tak aby boli krajné vozne natočené PX.

(Naše T5 sú u nich vlastne iba kompromis, pretože oni uznávajú v zásade iba obojsmerné.)

Reakcia na: Ike #211767:
Keďže na križovatke je dynamické riadenie, tak sa správa ináč, keď je v buspruhu autobus. A to tak, že vtedy mu skáče signál voľno o pár sekúnd skôr ako autám zelená (resp. žltá).
Reakcia na: Jadran #211769:
A práve preto píšem, sú podniky s ďaleko horšou údržbou a funguje to.
Reakcia na: ufo #211768:
Prave preto pisem, ak to nebolo dost jasne z predosleho prispevku - v DPB to fungovat nemoze.
Reakcia na: Jadran #211766:
Vyskúšaj iný podnik ako DPB a tvoj lepší argument padne.
Víte, co to znamená?

To znamená, že sme zase o krok před nimi.

https://youtu.be/Ei3wjh2aWe0

?
Reakcia na: 810zssk #211763:
Bohuzial v tomto pripade neexistuje lepsi argument, ak chces pochopit, o com tu asi dotycni dristaju, nez to, ze to vyskusas na vlastnej kozi. Skakat z voza na voz nieje sranda, fungovalo by to akurat v krajine, kde sa v DP rovnako staraju o vsetky vozidla a nema kazdy jeden vrak nejaku specificku skrytu vadu, na ktoru prides az za jazdy dajme tomu s cestujucimi a zacnes sa kvoli tomu jedovat. Na tunajsej zbierke humusackych serblov, kde sa tesis uz len z toho, ze sa neprilepis k pristrojovej doske vdaka storocnej spine ktora v kabine vladne, a nefuka na teba za jazdy do takej miery ze mas problem vystriet sa na fajront. Ja inak pevne verim, ze nemat vo vozovniach princip pridelovania vozidiel vodicovi/partii, na ktory sa tu tiez frfle s velkou oblubou, siel by cely vozovy park dolu vodou raz tak rychlo ako teraz. Takto ti vodici (zial cest vynimkam) maju aspon nejaku snahu udrziavat svoje pracovisko v schopnom technickom stave. Ak by sa pustil system "strieda ma na trati barjaky humusak a nas.re mi do kabiny", aj tato snaha by sla velmi rychlo doprec.
Reakcia na: Spacer1 #211761:
Ako dlho pracuješ ako vodič? Koľko z toho v iných dopravných podnikoch, než v Bratislave?
Reakcia na: 810zssk #211760:
Presne tak - opäť stačí návšteva Budapešti. Navyše to skracuje obratové časy v úvratiach - električka prichádza na konečnú, jeden vodič vystupuje s taškou a ide do búdy piť kávu, druhý nastupuje s taškou na opačné stanovište a odchádza do premávky.
Podmienka je ale dokonalá údržba.
Reakcia na: Spacer1 #211761:
"Zamestnaj sa ako vodic" je uplne najlepsi argument, gratulujem ?

Ani rusnovodic nejazdi cely den na tej istej lokomotive a to teda nemaju ziadne podstatne lepsie podmienky nez vodici elektriciek, skor naopak. Neexistuje jeden dobry dovod preco by mal mat vodic zrasteny zadok s vozom ktory soferuje. Prechod z jedneho voza do druheho, tak ako je potrebne, je uplne standardna vec v mnohych prevadzkach a vedie k zvysovaniu efektivity (zvysovanim obehovej rychlosti vozidiel na najlepsiu moznu uroven).
Reakcia na: Jojan #211755:
Spájať jednosmerné električky do PX (Prdelí Xobě) je podľa mňa vyslovene núdzovka a prevádzková zaujímavosť, keď nie sú k dispozícii obojsmerné električky. Mne sa páči video: https://www.youtube.com/watch?v=RUMLpf0STUY kde je dokonca pre cestujúcich využitý vždy len jeden vozeň, pretože sa jazdilo len po jednej koľaji a tak cestujúci nastupovali vždy z tej istej strany. Druhý vozeň slúžil len ako duhé stanovište pre vodiča.
Reakcia na: 810zssk #211760:
Počuj, zamestnaj sa ako vodič, potom pocítiš na pracovných podmienkach, ako by vyzerali tie tvoje chobotiny.
Reakcia na: Mike #211757:
Ono by najvhodnejsie bolo keby sme sa zbavili dogmy ze vodic musi cely den jazdit na jednom voze. Potom by to slo zaviest aj bez socialok v strede trasy.
Reakcia na: vejuska159 #211758:
Na všetkých týchto miestach, s výnimkou autobusovej stanice v Malackách.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=z_G7fNxM5Yfw.kjeY6BjwIP0A
dobrý večer, chcem sa opýtať, kde a ako je možné zakúpiť si 72hod lístok vzhľadom k tomu, že na strojoch na lístky sa taká ponuka nenachádza. vopred ďakujem.
Reakcia na: Ámos #211756:
Keď bude sociálka na trnku v podchode..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.