Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #211661:
Nebud hlupak. Bratislava by konecne mala zabudnut na dve hluposti, ktore jej na kadejake studie akurat vycuciavali peniaze, ale nijako dopravu neriesili. Na metro a na filialku. Jedno je vacsia hlupost jak to druhe.
Reakcia na: zakaznik #211661:
Metro v BA neblázni,veď vydíš že tu Staronový most za použitia starých pilierov stavajú viac ako 2 roky a koľko by tak stavali metro?
Metro? Ani s okolitými obcami na to Bratislava nemá, vraví bývalá šéfka dopravy Bratislava
http://ekonomika.sme.sk/c/20067977/metro-ani-s-okolitymi-obcami-na-to-bratislava-nema-vravi-byvala-sefka-dopravy-v-bratislave.html

Takto to dopadne, ked si ludia dosadia za primatorov (, premierov) pravnikov. Kopa reci a schopnost riadenia nulova.
?
Reakcia na: S499.1023 #211658:
jasne, ked tam clovek nekolko rokov zil, tak sa prepravoval teleportom...
Reakcia na: S499.1023 #211658:
Po belgickych dialniciach som sa najazdil ako spolujazdec dost, a myslim si, ze pri sucasnej funkcnosti systemu najma vo Valonsku (useky so striedavo nesvietiacimi lampami vyvolavajuce stroboskopicky efekt, alebo nahle vjazdy do tmavych usekov lebo porucha) je lepsie to osvetlenie nemat.
Reakcia na: piggee #211657:
Googliť vieš dobre. Ale po Belgicku si nejazdil.
Reakcia na: S499.1023 #211655:
Osvetlene dialnice je jedna velka megahlupost. Aj samotne Belgicko, ktore to ma vsetko vybudovane to ide rusit pre sialene naklady (vid linka http://www.welt.de/politik/ausland/article13486507/Belgien-schafft-teure-Autobahn-Beleuchtung-ab.html ) pretoze realita a nejaky prinos tejto sialenej megalomanskej zvratenosti je nula.

Das Belgische Institut für Straßen-Sicherheit (IBSR) kommt in einer aktuellen Analyse zu einem gemischten Ergebnis. Zwar verbessere das Licht zweifellos die Sicht - doch führe gerade das bei manchen Fahrern "zu einem (falschen) Gefühl von Sicherheit".

Und die Lampenpfosten stellten "extrem gefährliche Hindernisse" dar, an denen nicht wenige Unfallopfer sterben. "Ich schätze den Sicherheitsgewinn nicht so hoch ein, dass er sich rechtfertigen lässt", sagt ADAC-Verkehrsexperte Jürgen Berlitz. Mit dem Geld sollten besser andere Risikofaktoren ausgeschlossen werden.
Premáva ešte Borybus spod Mostu SNP? Na stránke Bory Mall som totiž o ňom nenašiel žiadnu zmienku.
Reakcia na: forester #211654:
A z toho všetkého ako vyplýva, že nie je dobre mať osvetlené diaľnice?
Reakcia na: S499.1023 #211645:
Tak ako ti napísal Jadran,je to neporovnatelné.Je to úplne iná káva,jazdné pruhy sú širšie lepšie logickejšie vyznačené značkami atď.Ale čo je najpodstanejšie je ochota vodičov a tolerancia a to v každom prípade či už spomalenie aby sa človek mohol plynule zaradiť dópruhu alebo pri prejazde neoznačenými križovatkami.Najazdil so do a z UK Sheffield 4300km za 9dní a nemal som jednu kolíziu alebo sebamenšie nedorozumenie na cestach či už v zápchach okolo Londýna alebo na dialnici zo 4 pruhmi kde ani Jaguár ani Bentlay na mňa netrúbil ?
Reakcia na: S499.1023 #211642:
Panko je statny uradnik, ze neveri na korupciu statnych aparatcikov? Ano, zacalo to pred 50 rokmi, najskor vo Valonskej casti a potom sa to postupne dorabalo po celom belgicku, lebo vsak flami nemozu byt horsi ako valoni ne to este oblast Limburgu, kde to montovali uplne na koniec. Chcel by som vidiet za cias CSSR, ze by cesi mali osvetlene dialnice a na Slovensku nic..
Smutným paradoxom je, že podľa právnych predpisov žiadny vyhradený pruh na Lamačskej ceste v súčasnosti neexistuje.?
Reakcia na: Ike #211650:
Ak by ten vyhradený jazdný pruh mal byť vyznačený v zmysle vyhlášky, potom by sme mali dvakrát toľko značiek, ktoré by pozostávali z kombinácie C24 a C25.

Problém je, že okrem toho, že je ten BUS pruh vyznačený zle v zmysle vyhlášky, je vyznačený zle aj v z hľadiska zmysluplnosti. Tá prvá časť je de facto presmerovanie VOD do odbočovacieho pruhu na krátky úsek, aby bola potom presmerovaná naspäť do priebežného. V praxi si neviem predstaviť vodičov VOD, ktorí pokračujú po I/2 aby využívali ten prvý úsek. Riešenia sú dve:
1) ponechať BUS pruh z od miesta, kde sa odpája odbočovací jazdný pruh v smere na D2 Brno
2) zriadiť BUS pruh v celej dĺžke od vyraďovacieho úseku pred križovatkou s vjazdom do Tesca až po napojenie z križovatky Polianky s tým, že vodičov idúcich na Brno v ňom tolerovať (v princípe tú dopravné zápchy nebývajú) podobne, ako je to na križovatke Dubová - Pri Suchom mlyne.

Každopádne, celý tento BUS pruh je krásny argument, prečo definovať novú dopravnú značku (piktogram autobusu na príkazovej značke) a urobiť poriadok vo vyhradených jazdných pruhoch v križovatkách.
Reakcia na: S499.1023 #211646:
Spracovávam video. Na celom úseku sú C25ky. A tá posledná je skutočne skvost ?
Reakcia na: Ike #211641:
Ad 1): Nebolo by foto? Nemala to byť C23?
Reakcia na: forester #211644:
A prečo sa to nedá porovnávať?
Reakcia na: S499.1023 #211643:
Išiel som v r.2014 cez Belgicko,Holandsko do UK a tie osvetlené dialnice ma uchvátili a majú ich v rôznych podchladených úsekoch aj vykurované ale nie doslovne nejakým ohrievačom ale ina jednoduchým fyzikálnym princípom rozdielu teplot medzi povrchom a hĺbkou zeme kde voda cirkuluje v tribubiciach a ten cca 10> stupňový rozdiel stačí na roztopenie snehu alebo námrazi.
Je to pre túto krajinu naozaj potrebný bezpečnostný prvok.
Ale naozaj sa to nedá porovnávať
?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.