Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #211471:
Záleží, aké licenčné čísla od vydavateľa licencií dostanú.
Reakcia na: diky #211468:
Tá komisia si nejako neuvedomuje, čo má v kompetencii. ?
Reakcia na: Solider #211522:
A kto ju zaplatí, ak aj bude potvrdená?
Reakcia na: david1 #211481:
To som zvedavy na tu L50 ? Bude sranda...
Reakcia na: Solider #211522:
Tak potom berem späť... , ale bolo to popísané v jednotlivých etapách budovania koridoru TenT smer Filiálka.
Reakcia na: Peon #211523:
Link z webu som nemohol poslať, lebo po vyhľadaní cez Google to rovno ponúka možnosť stiahnuť do PC. Každopádne odtiaľto z imhd sa to dá stiahnuť keď na to kliknete. Je to dvojjazyčne - po česky aj po slovensky...

Ozaj, čo konkrétne podáva na nástupišti rušňovodič spoločnosti RegioJet z kabíny zamestnankyni ŽSR? Videl som to nedávno v stanici Kvetoslavov. Som si takmer istý, že ide o nejaký bežný železničný postup, ale neviem prečo to tak je a čo to je.
Reakcia na: Joyki #211516:
Podľa tohto možno pôjde sprevádzajúci personál ZSSK až do Břeclavi.
Reakcia na: david1 #211517:
Keďže sa ohlasovaná rekonštrukcia nebude týkať už zrekonštruovaných nástupíšť, tak neexistuje dôvod presmerovať vlaky na iné stanice. Pre prípad demontovania prístavby sa obnovia a sprístupnia priestory v pravom krídle budovy, ktoré budú služiť ako čakáreň pre cestujúcich. Čo sa týka ŽST Predmestie, je to vlastná investícia ŽSR, ktoré priebežne obnovovali staničné budovy v tomto obvode, keďže v tejto budove sídli administratíva, zviezla sa s tým aj časť pre cestujúcich (budova sa rekonštruovala ako celok) a nadchod v nevyhovujúcom technickom stave. Nejedná sa preto o nejakú prvú etapu trate na Filiálku, keďže tá ešte stále nebola potvrdená generelom bratislavského železničného uzla, kvôli ktorému stojí aj rekonštrukcia ŽST Vinohrady.
Reakcia na: Joyki #211520:
Tento rok mal nasledovať zvršok a nástupište stanice.
Na webe sú aj tie jednotlivé etapy popísané...
Reakcia na: david1 #211519:
Vraj áno, ja nemám taký pocit... ale to je jedno, Škoda má v databáze celé Slovensko aj Česko, ženským hlasom.

Predmestie - to z tých peňazí? Myslím, to je projekt ŽSR, vlasná investícia.
Reakcia na: Joyki #211516:
Nehlási to tá istá pani ako v BA MHD?
Reakcia na: Joyki #211516:
Lenže ak si dobre pamätám, v motoráku ČD hlási od Kútov zastávky mužský hlas v češtine #206237 (příští stanice).
Reakcia na: Peon #211515:
Ja iba k poslednému bodu.

Žst Predmestie sa začne používať a poriadne po začatí reko Hlavnej.

Najskôr v roku 2017.

Ona sa opravila v rámci prvej etapy reko trate na Filiálku odkial sa presunuli EU fondy na reko tratí a nákup nových vozov MHD...
Reakcia na: Peon #211515:
a) Push-pully nie sú garantované, pretože kedykoľvek sa môžu pokaziť (rušne, alebo dvere, podvozok, brzdy, software atď...)

b) a možno aj áno, keď už museli dať do softu aj samotné zastávky Brodské, Lanžhot a Břeclav, tak to je už len krok k tomu, aby sa písala aj linka S53 po príchode do Kútov (treba nahodiť iné "číslo" vlaku manuálne myslím)

c) to už netuším, možno bude stáť v Břeclavi pol dňa

d) neviem

e) určite si to už dohodli, možno prídu Česi do Kútov, ktovie...

f) ale veď hlas v ZSSK je z Česka, napr. pri *Bratislava-Vinohrady* počuť české "d", celé Slovensko aj Česko je nahovorené

Predmestie nie je skolaudované, nie je a ani nebude zatiaľ otvorené, lebo pre koho by otvorili, pre bezdomovcov? Ostanú iba 4 vlaky (3x S50, 1x S60) ráno. Mali zrekonštruovať aj nástupište, ale nejako nevydalo.
Reakcia na: Joyki #211513:
Wau, ty sa vyznáš Joyki. ?

a) Takže všetky tie 3 vlaky idúce po novom až do Břeclavi budú garantovane push-pully? Doteraz čo si pamätám boli na niektorom z REx-ov aj klasické vozne.

b) Takže push-pully ZSSK pôjdu po novom cez dva IDS. U nás ako S20 a v Česku ako S53. Som zvedavý či budú vnútorné informačné tabule pre cestujúcich to správne zobrazovať aj na území ČR.

c) Ten motoráčik ČD, ktorý teraz vždy jazdí v úseku Kúty - Břeclav bude cez pracovné dni popoludní vďaka slovenským push-pullom niekde odstavený alebo bude jazdiť niekde inde v okolí Břeclavi?

d) Sprevádzajúci personál ZSSK sa bude s ČD meniť v stanici Kúty? Pripomínam, že pri EC vlakoch sa menia v Břeclavi. To z ČD bude na celý push-pull iba jeden průvodčí (ako v motoráčiku)?

e) Ak v push-pulloch ZSSK budú na území ČR slovenskí vlakvedúci a sprievodca, tak budú mať aj POP-ku z ČD a dokážu predať cestovné lístky podľa tarify ČD a IDS JMK?

f) Som zvedavý aj na akustický informačný systém v našich push-pulloch v ČR, že či bude hlásiť aj stanice Lanžhot a Břeclav [či naši nahovorili názvy týchto dvoch českých staníc]. V tom motoráku ČD som zažil české hlásenie staníc (vrátane staníc Brodské a Kúty).

PS: Pozerám, že po novom cez ŽST Predmestie pôjdu iba 3 ranné vlaky zo smeru Trnava cez pracovné dni. Tá vynovená budova železničnej stanice je natrvalo uzatvorená?
Reakcia na: Stív #211509:
Ked je uz rec o reko karlovky, som zvedavy na NAD cim ju chcu robit. Predpoklada sa aj uplna vyluka na radiale. V lete OK ale co taky jun alebo september.
Reakcia na: Peon #211511:
1. Áno, push-pully pôjdu cez pracovné dní do Břeclavi, cez voľné dni v úseku Kúty - Břeclav ČD 809 klasicky.

2. Lebo nízkopodlažná súprava push-pull

3. Naspäť pôjdu na Os 4285/7/9 Břeclav - Kúty

4. Lebo sa asi tak dohodli ZSSK a ČD (výkony na Slovensku sú aj od ČD, OBB, aj MÁV, a tiež opačne)

5. Áno, Utasellátó v reštauráku

6. Varsovia už chodila tiež s lôžkovými z Moskvy, a pravidelne meškala okolo 15-30 minút, ale okrem Slovanu a Petrova všetky páry EC vlakov zvykne každodenne meškať tých 10-15 min., ak nie viac.

7. Varsovia bude vychádzať z Budapest - Keleti

8. Áno, minimálne jeden až dva (podobne, ako nedávno na považských rýchlikoch)
Reakcia na: Stív #211509:
podľa teba ľudia nevedia používať električky? ?
Pozerám nové CP vlakov a mám niekoľko otázok. ?

1; REx 4284 Zánorie, REx 4286 Kamzík a Os 4288 - to vagóny aj "poschoďák" ZSSK pôjdu až do Břeclavi? 810-ny ČD tam nebudú,

2; Prečo je na idos.cz napísané "vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku (Kúty->Břeclav)"? To sa v Kútoch za 8 minút státia bude nejaký voz pripájať?

3; Cestou späť na Slovensku pôjdu bez cestujúcich či ako? V CP ich nevidím...

4; Prečo a pre koho boli zavedené takéto priame vlaky do Břeclavi?

5; Veľmi sa teším znovuzrodeniu Varsovie (o to viac, že "nerozbíja" linku Bratislava - Praha). Je pravda, že tam bude Utasellátó?

6; Keďže niektoré vozne na Varsoviu pôjdu z Moskvy (ak tomu správne rozumiem), tak je len minimálna šanca, že napr. z Otrokovíc do Bratislavy pôjde presne?

7; A v opačnom smere nebude vychádzať z Budapešti, ale až niekde v keli ďaleko, a preto presne podľa CP pôjde iba výnimočne?

8; Na Varsovii si budú môcť šotouši v Bratislave odfotiť lôžkové vozne Ruských železníc?
Reakcia na: Stív #211509:
Pekne napísané ,ale ovládaš aspoň trochu linkovanie v Petržalke?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.