Reakcia na: Juraj76 #210908:
Ospravedlňujem sa, ak som to napísal nejednoznačne, ide mi o to, že tu je možnosť vytvoriť silnú nosnú linku (z historických dôvodov som ju nazval 39, je jedno aké má čislo) ktorá by zlúčila 31, 39 a 78 do jednej a tie by sa v súčasnej podobe zrušili. V trase medzi Lafranconi a Trnavské mýto by nebolo náhradou nič, jazdia tam električky. Možno by chýbala terajšia 78 na zastávkach Bratislavská župa a Solivarská, ale to sa dá riešiť 66.
Peon
- Na BMK sa dá nahrať ZŤP, ale z nej už 10% zľava nie.
- PCL sa nedá platiť z kreditu dopravnej karty.
- do 2 zón súčasne patrí nielen obec Zálesie so svojimi zastávkami (zóny 610 a 710), ale dokonca aj zastávka "Bratislava,,Logistické centrum" (zóny 101 a 610).
- SeniorPas sa dá nahrať na akúkoľvek kartu dopravcu v IDS BK.
- "prečipovať" kartu osobne v predajni DPB musia iba tí, ktorí prichádzajú o 100% zľavu v cestovnom (napr. držitelia Zlatej Jánskeho plakety).
- ZSSK mi neodpísala jednoznačne či je možné PCL kúpiť aj na staniciach v Bratislave, ktoré nie sú vybavené systémom KVC (napr. Lamač): "v stanici Bratislava-Lamač predávajú lístky len zmluvný predajcovia ( nie pracovníci ZSSK), preto ak máte možnosť zakúpte si lístky v inej pokladnici v Bratislave. Cestovné lístky si viete zakúpiť aj vo vlaku, ale je potrebné sa aktívne prihlásiť vlakvedúcemu."
Nerozumiem, to ako PCL je možné kupovať aj vo vlaku? Ide o opakovaný predaj ako v Slovak Lines, že len PCL s rovnakou zónovou a časovou platnosťou ako ten predchádzajúci?
- "preprava bicykla vo vlakoch je spoplatnená sumou 1.50 € alebo je možné zakúpiť týždenný lístok v hodnote 6,00 €."
- "lístok na bicykel je sieťový, to znamená, že je platný vo všetkých zónach." To bola asi odpoveď na moju otázku či sa preprava batožín riadi podľa Cenníka IDS BK. Takže (na rozdiel od bicykla) asi áno.
V Cenníku IDS BK je uvedená iba výnimka, že "pre prepravu bicyklov sa v železničnej doprave uplatní cena podľa cenníka železničného dopravcu."