Pre zaujímavosť prinášam info, ktoré možno nie každý vie:
- Na BMK sa dá nahrať ZŤP, ale z nej už 10% zľava nie.
- PCL sa nedá platiť z kreditu dopravnej karty.
- do 2 zón súčasne patrí nielen obec Zálesie so svojimi zastávkami (zóny 610 a 710), ale dokonca aj zastávka "Bratislava,,Logistické centrum" (zóny 101 a 610).
- SeniorPas sa dá nahrať na akúkoľvek kartu dopravcu v IDS BK.
- "prečipovať" kartu osobne v predajni DPB musia iba tí, ktorí prichádzajú o 100% zľavu v cestovnom (napr. držitelia Zlatej Jánskeho plakety).
- ZSSK mi neodpísala jednoznačne či je možné PCL kúpiť aj na staniciach v Bratislave, ktoré nie sú vybavené systémom KVC (napr. Lamač): "v stanici Bratislava-Lamač predávajú lístky len zmluvný predajcovia ( nie pracovníci ZSSK), preto ak máte možnosť zakúpte si lístky v inej pokladnici v Bratislave. Cestovné lístky si viete zakúpiť aj vo vlaku, ale je potrebné sa aktívne prihlásiť vlakvedúcemu."
Nerozumiem, to ako PCL je možné kupovať aj vo vlaku? Ide o opakovaný predaj ako v Slovak Lines, že len PCL s rovnakou zónovou a časovou platnosťou ako ten predchádzajúci?
- "preprava bicykla vo vlakoch je spoplatnená sumou 1.50 € alebo je možné zakúpiť týždenný lístok v hodnote 6,00 €."
- "lístok na bicykel je sieťový, to znamená, že je platný vo všetkých zónach." To bola asi odpoveď na moju otázku či sa preprava batožín riadi podľa Cenníka IDS BK. Takže (na rozdiel od bicykla) asi áno.
V Cenníku IDS BK je uvedená iba výnimka, že "pre prepravu bicyklov sa v železničnej doprave uplatní cena podľa cenníka železničného dopravcu."
To myslia vážne s tým intervalom električky v Petržke?
Teraz 95 ide 5/7,5/5 // 7,5, po novom tak isto, ale električka 8/8/8 // 15, čiže prestup bude na električku cez víkend len z každej druhej 95 a cez týždeň iba náhodou?
Si robia p.del ?
Na takú električku sa môžem z vysoka vy... ?
Ešte ďalšia zmena je 41 na hl.st. len ráno, poobede už nie.
Dozvedel som sa, že tá 90-minútová časová platnosť bola v poriadku, lebo pri použití PCL pre zóny 100+101 v autobuse Slovak Lines sa pri ceste (do Pezinka dve regionálny zóny 510+520 = 30-minútový lístok za 0,90 € / 0,81 € z karty) posúva časová platnosť o 3 bratislavské zóny (100+100+101) na úroveň 5-zónového lístka. A ten platí 90 minút.
Ak chces zlikvidovat konkurenciu, tak Ti nevadi ze budes nejaky cas vozit ludi za 2 eura. Pokryje to sice len naftu a mytny poplatok, mozno este balenu vodu ale za ten pocit ked vies ze po pol roku konkurencia skrachuje to stoji.
Potom moze stat listok kludne aj 10 eur, cestujuci zaplati, nebude mat na vyber...
To mi asi niekto ťažko vysvetlí prečo lístok z autobusovej stanice BA do Nitry autobusom Regio Jetu (klimatizovaným, na sedenie, WIFI, nápoj v cene) je za 2 EUR a MHD (na státie, zima, ožratý hlučný a smradlavý spolucestujúci) do Karlovej Vsi 1,20 EUR. Úradníci to "celkom šikovne" pokalkulovali aby zdražením jednorazového cestovného za 1 hod. cestovania MHD (o pol hodinovom a štvrťhodinovom lístku ani nehovorím-tie sú v BA skoro nepoužiteľné), resp. neraz státia pod prístreškom na zastávke, tak úspešne zatraktívňovali MHD. Mne cestovanie autom vychádza výhodnejšie - za jednu cestu si kúpim liter benzínu a ten pri danej jazde neminiem. Takže alternatíva cestovania do práce - bicyklom alebo autom.
Odporucil by som Vam menej pisat a viacej citat. Zistili by ste ze:
1. V uvedenom navrhu je linka 28 nahradena linkou 30.
2. Tym padom spojenie Lafranconi - Eurovea by zostalo bez zmeny.
3. Tym padom spojenie Patronka - Eurovea by sa dokonca zlepsilo (dnes s prestupom, po novom priamo).
Zatiaľ jazdí 15 jednosmerných 29T ForCity Plus a 15 obojsmerných Škoda 30T ForCity Plus. Do konca roka 2015 by mali zaradiť do výpravy ešte 15 obojsmerných ... zvyšných 15 jednosmerných má prísť až v prvých mesiacoch roka 2016
Vidím že tu preberáte bus 28 a jej možné skráítenie po Molecovu. upozorním len na niekľoko faktov, na zástavke Lafranconi je húfne využívaná na prestup k Eurovei, rovnako využívaná študákmi zo smeru Eurovea k ŠD Družba, prírodovedeckej fakulte a obyvateľmi Dlhých Dielov. A koľkí z 28-čky prestupujú na Patrónku, na to ste mysleli? Odporúčam sa ísť pozrieť, potom tárať. Nevidím zmysel skracovať úspešné linky, ktoré ukazujú svoje odpodstatnenie a práve na tomto fóre ma to zaráža, lebo človek by očakával že podporujete MHD. Koľkokrát je človek ochotný prestupvať? 3x? osobne poviem že už pri dvoch prestupch máme výrazné časové straty, nieto pri troch. Nedivím sa nárastu áut, koľkí sa nechajú bezerovať DPB ďalšími prestupmi? Využívané spoje by malo DPB práve podporovať, nie likvidovať.
Zdravím, viete mi prosím povedať či už jazdí v meste všetkých objednaných 60 nových električiek? A koľko má vlastne mesto celkovo električiek a bude ich potrebovať vrátane Petržalky? Ďakujem
V zadani nebolo nahodou explicitne uvedene ze vodic NEMA mat moznost zasahovat do hlasitosti? Toto je absencia uplne zakladnej funkcie (uprava len na zaklade servisnej karty a s logovanim kto co menil)... neexistuje aby vozy s hlasicmi nehlasili..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@jo
Teraz 95 ide 5/7,5/5 // 7,5, po novom tak isto, ale električka 8/8/8 // 15, čiže prestup bude na električku cez víkend len z každej druhej 95 a cez týždeň iba náhodou?
Si robia p.del ?
Na takú električku sa môžem z vysoka vy... ?
Ešte ďalšia zmena je 41 na hl.st. len ráno, poobede už nie.