Drvivá väčšina ciest BA MHD sa zmestí do 30 minút a teda žiadne zvyšovanie sa nekoná. Ak cestujete viac ako 30 minút, zdražie cestovné o 30 centov (ak použijete nový typ lístku karnet, tak len o 20 centov a ak tento lístok použijete aj na trase do 30 minút, cestovanie vám dokonca zlacnie o 7 centov). Ak používate električenku, cena pri ročnej narastá o niekoľko centov, myslím, že to nie je ani 1€, takže v podstate sa tiež nič nemení.
L 801 môže mať vlastnú účtovnú položku, ale nič nebráni tomu, aby si tam schoval všeličo resp. nedal všetko.
Tak isto môžeš účtovne oddeliť dopravný úsek Rajka-ŽST Rusovce a zachovať sa účtovne rovnako ako keď oddelíš L801.
Som obyvateľka Bratislavy, nepoužívam integrovanú dopravu. Menia sa aj pre mňa ceny lístkov? Ak áno, prečo? Čo mám spoločné s integrovanou dopravou? Bude v autobusoch čistejšie? Menej smradu? Budú v lete klimatizované?
Prosím vás o radu, musia si dôchodocvia (nad 70 r.), ak chcú cestovať v rámci Bratislavy zadarmo, zakúpiž čipový kartu DPB? Mama čítala článok o BID a má paniku z toho, že už nebude cestovať zadarmo, že na lístok pre dôchodov je len polovičná zľava. Ako to je, musí mať čip. kartu OPB?
Teraz to dokazes tak, ze L801 moze mat vlastnu uctovnu polozku, kedze to je zvlast linka (tak ako L901) a dotovany usek robi L90. A teraz sa Rajcania mozu ukazat, ci dokazu taku linku uzivit (dokonca aj s atraktivnym intervalom pre mimo slovensku dedinu (ktorej by mohli mnohe ine Bratislavske satelity zavidiet)
Keby si to chcel účtovne oklamať, spravíš to aj teraz a preleješ dotáciu do 801. A teraz ako dokážeš, že nie je 801 dotovaná?
Súprava nedotovaného IC tiež pokračuju v Košiciach ako dotovaný vlak do Gumenného.
Napriklad financovanie? Ako dokazes, ze z dotovanych penazi na usek SND - Rusovce neplatis stratovu cast nedotovanej trasy Rusovce - Rajka? Pretoze DPB (pokial viem) nesmie dotovat (resp. len na podnikatelske riziko - nieco ako IC vlaky ZSSK) linky mimo BA (to, ze ci sa to aj dodrziava je vec druha).
Aký rozdiel v tom je, keď ideš autobusom DPB z Rajky do Rusoviec a prestúpiš si v Rusovciach do ďalšieho autobusu DPB a pokračuješ do mesta, zatiaľ dokonca s tým istým lístkom a keď by si išiel celú cestu v tom istom buse a aby si naplnil byrokratické obmedzenia a licencie, zmenil by si formálne číslo z 801 na 90?
Je niečo, čo ti bráni ísť s tým istým autobusom ďalej? Licencia nijako neprikazuje, že daný autobus nesmie pokračovať ďalej na inej linke.
V Prahe s tou "nešťastnou" dvojzónou v centrálnej časti mesta žijú normálne už roky, a pritom je na ňu viazaných ešte viac hlúpych výnimiek (SMS lístok platí len pre túto dvojzónu, na okraji mesta už nie), než tu. Je to pre verejnosť mierne chaotické riešenie, to uznávam, no fakt sú tu oveľa pálčivejšie problémy (chýbajúce označovače, nejednotné nepravidelné "komerčné" CP SL, atď.), ktoré majú myslím prioritu
Oznacovanie na stanici podla mna nie je problem. Len by muselo naozaj fungovat vsade, bez vynimiek a od zaciatku.
A samozrejme najvacsi bordel je kombinovanie CL. Pritom riesenie je davno vymyslene (IDS JMK to ma pokryte priam dokonale a bez vynimiek, ci roznych pravidiel u roznych dopravcov).
Pre mna najvacsiou otazkou co s tou nestastnou dvojzonou 100.
Ja som dnes v rámci obedovej prestávky študoval fungovanie IDS a musím povedať, že sa mi rozjasnieva. Každopádne súhlasím s tým, že sú tam výnimky z výnimiek a na prvý pohľad je to dosť mätúce. Navyše je toho veľa, takže nevylučujem, že niektorí cestujúci na to pôjdu skusmo.
Ak by sa však
- zjednotilo označovanie lístkov (normálne označovače v každom vozidle) a splnohodnotnilo kombinovanie,
- zjednotili zľavy a
- vyriešili špeciálne zóny,
tu bude novy elektronicky oznacovac. prosime,pouzite vedlajsi.... je toto realne v preplnenom autobuse??? slovenska mhd sa zachvilku mozno vyrovna asi tej rumunskej...bleee je mi z toho na grcanie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
Je niečo, čo ti bráni ísť s tým istým autobusom ďalej? Licencia nijako neprikazuje, že daný autobus nesmie pokračovať ďalej na inej linke.