Dobrý deň,
Chcela by som sa spýtať, prečo sa dali trojelbusom 201,202 a 75 v celej Vrakuni (resp. hranica Podunajských Biskupíc a Vrakune) zástavky na znamenie. Chcela by som vedieť, či niekto v týchto tro***usoch aspoň cestoval a vyskúšal si to,kým rozhodol o týchto zmenách. Trolejbusy hlavne v špičke a preplnené to je tragédia sa niekedy dostať k signalizácií na znamenie, a tým,že na niektorých zástavkach vystupuje veľa ľudí je to nezmysel. Starší ľudia ani o tom netušia, že sa takéto zmeny porobili - mnohý z nich už zo zvyku nečítajú ani grafikony. Keby nevystupovalo toľko ľudí na zastávke,tak pokračujú prekvapene v ceste ďalej.
Rozhodne by som zrušila znamenie na zástavkach : Komárovská, Hronská a Dudvážska. Na Komárovskej a Hronskej vystupuje vždy najviac ľudí,tam by som rozhodne zrušila zástavky na znamenie. Poprosím o nejaké vysvetlenie. Ďakujem
Chcela by som sa spýtať, prečo sa dali trojelbusom 201,202 a 75 v celej Vrakuni (resp. hranica Podunajských Biskupíc a Vrakune) zástavky na znamenie. Chcela by som vedieť, či niekto v týchto tro***usoch aspoň cestoval a vyskúšal si to,kým rozhodol o týchto zmenách. Trolejbusy hlavne v špičke a preplnené to je tragédia sa niekedy dostať k signalizácií na znamenie, a tým,že na niektorých zástavkach vystupuje veľa ľudí je to nezmysel. Starší ľudia ani o tom netušia, že sa takéto zmeny porobili - mnohý z nich už zo zvyku nečítajú ani grafikony. Keby nevystupovalo toľko ľudí na zastávke,tak pokračujú prekvapene v ceste ďalej.
Rozhodne by som zrušila znamenie na zástavkach : Komárovská, Hronská a Dudvážska. Na Komárovskej a Hronskej vystupuje vždy najviac ľudí,tam by som rozhodne zrušila zástavky na znamenie. Poprosím o nejaké vysvetlenie. Ďakujem
Mike
2. Úplné ovládanie jednotlivých typov vozidla, palubných počítačov ako aj všetkých predpisov.
3. Štandardne z autoškoly by to malo byť T3 a K2S. Na ostatné si potom robíš rozširujúci zácvik (podľa typov). Vybrať si v princípe môžeš. ale to je veľmi obmedzené a ovplyvnené mnohými faktormi.
4. Môžeš si spraviť zmluvu na kratší pracovný čas (už od 5 hod. týždenne alebo ľubovolne viac až po 37,5, odstupňované je to po 2,5 hod.). Ale v tom prípade si platíš celý kurz sám (cca 900€)
7.BS100 je pre väčšinu ľudí jednoduchý na obsluhu. Pre Teba ako vodiča slúži na ovládanie tabúľ a kontakt s dispečingom (obsluha vysielačky). Okrem toho je napojený na označovače (teda oni naňho) a k tomu má ešte zopár funkcionalít. Tá karta je na to, že tam sa nahrávajú údaje o priebehu služby (odchýlky od cp, otváranie dverí a ďalšie činnosti počas služby..). Tie nové palubáky sú pre všetkých veľká neznáma a v porovnaní s tými starými sú tam funkcie značne obmedzené, aj keď ak sa raz niekedy využije naplno, tak toho bude ponôkať oveľa viac..