Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fanatikmhd #210105:
Na toto nepoznám presnú odpoveď, ale voz 7719/II zrejme jazdí na papiere pôvodného vozňa 7719 (r. v. 1982)

Zaujmavé by bolo toto vedieť u vozov 7602/II+7610/II, pretože toto sú pôvodné vozne 7712 a 7716 a teda sú z tej istej série (T3/VI) ako voz 7719/II.
Reakcia na: Pe67 #210104:
teraz rozmyslam...ak jazdil na papiere T2..zmenil sa ten status do dnes? nie je nahodou este mozne, ze T2 papierovo u nas jazdia dodnes? 😃
Reakcia na: S499.1023 #210100:
275/7509 je historičák. Ten nejazdí v bežnej premávke už tak asi 25 rokov. Voz o ktorom sa bavíme je zo série T3/VI postavený z náhradných dielov v r. 1976 a dostal č. 229 po vyradenej T2 na ktorej papiere potom aj jazdil. V r. 1982 prečíslovaný na 7706. Dnes jazdí ako 7719/II - predný vozeň v súprave so 7721.
Reakcia na: Rubber38 #210102:
😃 zabudol si, že príde nejaký najmúdrejší autobusár na svete, ktorý všade bol a všetko videl, len cudzie bežne používané slová nemá vo svojej slovnej zásobe 😃
Reakcia na: S499.1023 #210076:
Prosím, nepoužívaj tak sofistikované slová, ako je "meritum," lebo zas dojde nejaký autobusár, ktorý ho ešte v živote nepočul, a bude za to zaplavovať fórum posmeškami na tvoju adresu... ?
Reakcia na: S499.1023 #210100:
Nie, reč je o pôvodnej T3CS 7706, dnes 7719/II.
Reakcia na: Mike #210099:
Aha, sorry, ja som myslel, že je reč o 275/7509.
Reakcia na: S499.1023 #210098:
http://imhd.sk/ba/galeria-media/Vyhladavanie/105724/Solo-T3-7719-II.html?&ref=ba%2Fvozidlo%2F265%2FCKD-Tatra-T3-7719II.html&ghg=&ghv=265

Ale ten voz má dopyt, tak ako všetky prevádzkové T3 (aj keď neviem ako je to na tom riadiacom paneli..)
Reakcia na: Pe67 #210097:
Vzhľadom na to, že diskusia je o T3III, tak tam nie je žiaden dopyt ale tri prepínače, pre každé dvere jeden, v prípadnom druhom voze by dvere otváral a zatváral sprievodca. Zaujímavosťou na dnešné pomery je, že tieto vozy nemali blokovanie jazdy proti dverám, dalo sa jazdiť s otvorenými všetkými dverami.
Reakcia na: 4004 #210089:
1. Žiadna fotobunka (kde by sa tam vzala). Je tam prepínač dverí. Po zastavení v zastávke a pootočením prepínača do ľavej polohy sa aktivuje dopyt. Po pootočení doprava sa otvoria všetky dvere centrálne. Potom je tam zvlášť prepínač na otvorenie len predných dverí.

2. Volá sa to zmetadlo. Sneh to veľmi neodhrnie, tak napevno to tam nie je. Je to tam kvôli tomu, aby pri zrazení chodca ho to odhrnulo nabok a nebol prejdení podvozkom (mám ale skúsenosť, keď som raz odchádzal zo zastávky tak mi ožran skočil medzi vozy a to zmetadlo ho aj tak nezachytilo. mal šťastie že som zastal tak že ho nerozflákal podvozok)

3. Väčší je jazda, Menší brzda.
Reakcia na: richardhudec #210095:
Preto mám pre kelovyho podnikateľský plán: Prestane zbierať huby a plesne, zakúpi dvojklbový autobus a bude jazdiť s megamaršrutkou.
Reakcia na: roman2 #210081:
7 miestny taxík by nestačil. Čo nevieš čítať, že po prvom dni s Ivecom by sa tam nevedeli vopchať ľudia a museli by na tento enormne vyťažený spoj poslať kĺbový autobus?
Reakcia na: Valec #210085:
Vsak elektricky sa prisposobia ?
Reakcia na: roman2 #210067:
Tam je ale enormný dopyt len o 10:30 😃
Reakcia na: kelovy #210064:
Keby sme tu mali metro, ty by si určite požadoval nejaký svoj spoj v relácií, v ktorej ty a niekoľko babičiek so zlým zaťom cestuješ a chcel by si tam vypraviť samostatný vlak pre teba a tvoj košík, ktorý posadíš vedľa seba 😃 Už dávno som sa tak nepobavil ako pri čítaní dnešných príspevkov 😃
Reakcia na: 4004 #210089:
Na tej fotke v 3. bode je úžasný ten kameň zo zámkovej dlažby. ?
Reakcia na: 4004 #210089:
2. Myslím, že ani nie pluh, skôr ochrana pred väčšími následkami nehody električka vs. chodec. Znalejší snáď doplnia / vyvrátia.
1. Vsimol som si pocas DOD, ze na palubnej doske T3 7719 niesu tlacidla na otvaranie alebo zatvaranie dveri. Ako sa teda dvere ovladaju? Je tam fotobunka ako na MBCC?

2. Na co sluzi zakruzkovany objekt? Snezny pluh?
http://i.imgur.com/p4ScKzM.jpg

3. Pri elektrickach T3, naco sluzi ktory ovladaci pedal? Je ten mensi rucna brzda a ten vecsi pohon/brzda?
http://i.imgur.com/dwyvm2a.jpg

Dakujem ?
Reakcia na: kelovy #210078:
Ak teda nie si jediny, tak predloz nejake cisla, kolko ludi sa potrebuje prepravit z Petrzalky do Race v case 9:00-13:00, dokaz ze sucasne spojenia nevyhovuju kapacitne, alebo aspon ze ich cestovna rychlost je vyrazne nizsia ako pri inych podobne dlhych spojeniach v ramci BA, a potom sa mozno niekto bude tvojim navrhom i zaoberat.

Aby som len netliachal do vetra... Dam ti priamy dokaz ze ani 2 spoje za hodinu nemusia ludom stacit: linka 92 vs. 83 v spojeni Haje-Patronka. 92/192 proste svoju kapacitu nevyuziva, pretoze ludia nechcu cakat na riedko jazdiaci spoj ak ta casova uspora neznamena vacsiu hodnotu ako cas cakania na ten expres. A hoci mozu mat pocit superrychlej jazdy ked sa mestak trapi na dialnici, pripadne na plny plyn leti dolu z lafranconi a vzapati hore na krizovatku pri premosteni zo starych gruntov, tak jednoduchym pohladom na hodinky zistia ze to bol len pocit.

Neviem ci ma zmysel vyvracat ostatne nezmysly, ale poviem aspon jedno - aj autobus sa moze pokazit. Ak sa ti pokazi tvoja potencialna 59 o 10:30, tak je pekne ze ju ine busy mozu na rozdiel od eliny obehnut, lenze ak je doprava zabezpecena tak neflexibilne ako na to pri elinach poukazujes, tak sa ti kludne moze stat ze nahrady za ten pokazeny sa nedockas a mozes na dalsiu 59 cakat do 13ej hodiny.
Reakcia na: Error 0x007 #210086:
Najlepšie by bolo keby sa taxíkmi dalo vrámci mesta cestovať na cestovné lístky. Hneď by sa ľuďom presedlávalo z vlastného auta do MHD ľahšie. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.