1. Vsimol som si pocas DOD, ze na palubnej doske T3 7719 niesu tlacidla na otvaranie alebo zatvaranie dveri. Ako sa teda dvere ovladaju? Je tam fotobunka ako na MBCC?
2. Na co sluzi zakruzkovany objekt? Snezny pluh?
http://i.imgur.com/p4ScKzM.jpg
3. Pri elektrickach T3, naco sluzi ktory ovladaci pedal? Je ten mensi rucna brzda a ten vecsi pohon/brzda?
http://i.imgur.com/dwyvm2a.jpg
Dakujem ?
2. Na co sluzi zakruzkovany objekt? Snezny pluh?
http://i.imgur.com/p4ScKzM.jpg
3. Pri elektrickach T3, naco sluzi ktory ovladaci pedal? Je ten mensi rucna brzda a ten vecsi pohon/brzda?
http://i.imgur.com/dwyvm2a.jpg
Dakujem ?
Viko
Aby som len netliachal do vetra... Dam ti priamy dokaz ze ani 2 spoje za hodinu nemusia ludom stacit: linka 92 vs. 83 v spojeni Haje-Patronka. 92/192 proste svoju kapacitu nevyuziva, pretoze ludia nechcu cakat na riedko jazdiaci spoj ak ta casova uspora neznamena vacsiu hodnotu ako cas cakania na ten expres. A hoci mozu mat pocit superrychlej jazdy ked sa mestak trapi na dialnici, pripadne na plny plyn leti dolu z lafranconi a vzapati hore na krizovatku pri premosteni zo starych gruntov, tak jednoduchym pohladom na hodinky zistia ze to bol len pocit.
Neviem ci ma zmysel vyvracat ostatne nezmysly, ale poviem aspon jedno - aj autobus sa moze pokazit. Ak sa ti pokazi tvoja potencialna 59 o 10:30, tak je pekne ze ju ine busy mozu na rozdiel od eliny obehnut, lenze ak je doprava zabezpecena tak neflexibilne ako na to pri elinach poukazujes, tak sa ti kludne moze stat ze nahrady za ten pokazeny sa nedockas a mozes na dalsiu 59 cakat do 13ej hodiny.