K ÚGD mám otázku, že na základe čoho navrhujú jednotlivé električkové trate? Len tak kde je miesto alebo aj rozmýšľajú? Ja by som to jednoznačne navrhoval podľa toho kde je najsilnejší prúd ľudí v MHD a tiež IAD (napr. trasa Dúbravka - Patrónka - Hl.st. - Račianske mýto - Trnavské mýto - Trnavská cesta - Rožňavská - Zlaté piesky) aby bola MHD konkurencieschopná skrz kapacitnú koľajovú dopravu vo vlastnom pruhu, na ktorý je od Trnavského mýta až po Zlaté piesky priestor v stredovom páse.
Osobne si myslím, že keď ten návrh robili mali aj brať do úvahy existujúce súčasné linky a aj navrhnúť linkové vedenie. Na Slovensku je totiž zásadná vada to, že sa vozový park modernizuje odtrhnute od reálnej potreby cestujúcich a potom sa hasí a láta kadejakými polovičatými tendrami, prenájmami a pod. ZSSK napr. nakúpi moderné jednotky ale trate stoja za hovno. Jančura vyšmelí staré second-hand DMJ a dostane opravenú trať ako na podnose, nehovoriac o okrádaní personálu a neodbornosti. V BB vyradia kĺbové trolejbusy a nakúpia za ne krátke šmejdy, ktoré majú ešte menšiu kapacitu ako bežný 12m voz. V Bratislave zas tupci nakúpia kĺbové trolejbusy, ktoré sú na hovno na linky do Vrakune a na druhej strane ich je toľko, že musia jazdiť na L204. V Žiline som aspoň videl dva kusy 30Tr s menším počtom sedadiel. Asi im došlo, že narvať interiér sedadlami nemá najlepší vplyv na kapacitu vozidla a tiež pri vystupovaní. Jediné čo ma napadá, že týmito blbými vozidlami sa snažia MHD integrovať kapacitou vozidiel k prímestskej doprave ?
Osobne si myslím, že keď ten návrh robili mali aj brať do úvahy existujúce súčasné linky a aj navrhnúť linkové vedenie. Na Slovensku je totiž zásadná vada to, že sa vozový park modernizuje odtrhnute od reálnej potreby cestujúcich a potom sa hasí a láta kadejakými polovičatými tendrami, prenájmami a pod. ZSSK napr. nakúpi moderné jednotky ale trate stoja za hovno. Jančura vyšmelí staré second-hand DMJ a dostane opravenú trať ako na podnose, nehovoriac o okrádaní personálu a neodbornosti. V BB vyradia kĺbové trolejbusy a nakúpia za ne krátke šmejdy, ktoré majú ešte menšiu kapacitu ako bežný 12m voz. V Bratislave zas tupci nakúpia kĺbové trolejbusy, ktoré sú na hovno na linky do Vrakune a na druhej strane ich je toľko, že musia jazdiť na L204. V Žiline som aspoň videl dva kusy 30Tr s menším počtom sedadiel. Asi im došlo, že narvať interiér sedadlami nemá najlepší vplyv na kapacitu vozidla a tiež pri vystupovaní. Jediné čo ma napadá, že týmito blbými vozidlami sa snažia MHD integrovať kapacitou vozidiel k prímestskej doprave ?
Rubber38