Za 12 plne nízkopodlažných sedadiel boli v BA body navyše, eto vsjo. A interiér nebol nijak bližšie špecifikovaný, resp. nezáležalo, ako a kde budú tie sedadlá rozmiestnené
K ÚGD mám otázku, že na základe čoho navrhujú jednotlivé električkové trate? Len tak kde je miesto alebo aj rozmýšľajú? Ja by som to jednoznačne navrhoval podľa toho kde je najsilnejší prúd ľudí v MHD a tiež IAD (napr. trasa Dúbravka - Patrónka - Hl.st. - Račianske mýto - Trnavské mýto - Trnavská cesta - Rožňavská - Zlaté piesky) aby bola MHD konkurencieschopná skrz kapacitnú koľajovú dopravu vo vlastnom pruhu, na ktorý je od Trnavského mýta až po Zlaté piesky priestor v stredovom páse.
Osobne si myslím, že keď ten návrh robili mali aj brať do úvahy existujúce súčasné linky a aj navrhnúť linkové vedenie. Na Slovensku je totiž zásadná vada to, že sa vozový park modernizuje odtrhnute od reálnej potreby cestujúcich a potom sa hasí a láta kadejakými polovičatými tendrami, prenájmami a pod. ZSSK napr. nakúpi moderné jednotky ale trate stoja za hovno. Jančura vyšmelí staré second-hand DMJ a dostane opravenú trať ako na podnose, nehovoriac o okrádaní personálu a neodbornosti. V BB vyradia kĺbové trolejbusy a nakúpia za ne krátke šmejdy, ktoré majú ešte menšiu kapacitu ako bežný 12m voz. V Bratislave zas tupci nakúpia kĺbové trolejbusy, ktoré sú na hovno na linky do Vrakune a na druhej strane ich je toľko, že musia jazdiť na L204. V Žiline som aspoň videl dva kusy 30Tr s menším počtom sedadiel. Asi im došlo, že narvať interiér sedadlami nemá najlepší vplyv na kapacitu vozidla a tiež pri vystupovaní. Jediné čo ma napadá, že týmito blbými vozidlami sa snažia MHD integrovať kapacitou vozidiel k prímestskej doprave ?
Nie, take slova v tvojich prispevkoch nenajdem, ani to netvrdim. Nevkladaj mi to do ust Ja som napisal, ze keby sme dany argument uznali, tak by sa potom dal pouzit pre kazdu krizovatku na svete a teda by sme kazdu z nich mohli v mene prevencie prestavat na kruhac.
Ty tam dokonca jazdíš pravidelne a nevieš, ako sa postaviť, aby si videl ? ?
Ale ešte stále som nedostal odpoveď na moju otázku, koľko tam bolo nehôd napr. za posledný rok?
Je ťažké s tebou diskutovať, keď človeku vkladáš do úst to, čo nepovedal, používaš neúplnú dedukciu a následne to kritizujes. Ak nájdeš v mojich príspevkoch slova "každá" a "na svete", môžeme sa baviť ďalej.
Nizsie si pouzil argument ze kruhac je riesenie toho, ze vodic sa na krizovatke moze pomylit, nevsimnut si stopku a podobne. Taky argument, ak by bol uznany, by platil pre kazdu jednu krizovatku na svete.
ty si lolo ona je z 3/4 prehladna, len jeden smer je taky nestastny a hlavne ked sa ponahlas a len vies, ze je tam krizovatka v tvare X , k tomu STOPka tak sa postavis nejak neutralne, potom zistis, ze asi lepsi uhol by sa zisiel a pod. mozno by tam stacilo obycajne zrkadlo. ano, da sa prejst v poho. ja ked som vtedy siel tade do Turne, tak akurat som mal aj nejaku prekazku nalavo, mozno preto mi to tak utkvelo v pamati. takze tu vec so stlpikom berem nazad (isiel som do turne na otocku, takze teraz som zabudol, ktory smer bol ten blby. ale inak neboj, jazdit viem vsak dokonca aj sledujem cisla sanitiek, ci to nie si ty, ked idu oproti, akurat som zabudol cislo
Mňa vždy pobaví,keď vychádzam z Hlbokej cesty (ulica od kostola vpravo),odbáčam kamkoľvek a dávam prednosť všetkým zprava a tí všetci kukajú na mňa jak telce,že čo stojím lebo sami nevedia komu vlastne dávajú prednosť ?
A co tak vyuzit to, ze neschopnym vodicom je mozne odobrat vodicak? Vsak nie je taka krizovatka uplny zaklad? Alebo ma nejake specialne parametre, o ktorych neviem?
Pre pána jána, čo znamená preukázateľne nebezpečná križovatka? Ako sa preukáže, že je nebezpečná? Keď je raz niekto negramotný za volantom, tak je preňho každá križovatka veľa zložitá a veľa nebezpečná.
Na tej križovatke, o ktorej sa rozbehla debata, nevidím nič katastrofálneho. Keď nevidím poriadne, či niečo ide, tak radšej zastavím, aj keby tam tá stopka nebola. Pozrem sa aj dvakrát, keď sú tam stromy alebo čokoľvek, a nevletím do križovatky, jak úplný ignorant. Prevencia.
Zazil som ze som bol v SL buse ktory bol garantovanym pripojom k inemu SL busu a to poslednym pripojom a veselo sme si odisli zo zastavky v case podla CP. Spoj ku ktoremu sme boli pripojni som potom videl z okna na krizovatke.. Neva, dalsi isiel o piatej rano
"Slovak Lines konecne dokazal aspon dodrzovat nadvanosti medzi svojimi busmi uvedene vo svojom cestovnom poriadku?"
To čo bolo na papieri v reále nefungovalo? ?
Pred rokom mi na môj podnet pri dome zriadili jednosmerku. Po 4 rokoch môjho otravovania sa nado mnou zrejme tak zľutovali, že zákaz vjazdu označili nie jednou, ale troma značkami. Keďže sa celkom starám o svoje okolie, začal som to vyhodnocovať.
Prvé dva mesiace nestíhali policajti kasírovať vodičov. Kým riešili dvoch vodičov, ďalší vošiel do zákazu. Vodiči boli agresívny a hádali sa s policajtmi, že oni žiadnu značku nevideli. Situácia sa časom zlepšila, no stále sme na úrovni 1 pomätenec/týždenne. A pritom sa všetci tvária tak sústredene.
Pri šoférovaní sa nepozerám len na značky, ale aj na druhých vodičov a snažím sa predvídať, čo idú spraviť. Ak je tá križovatka preukázateľne nebezpečná, je potrebné ju prerobiť. Prevencia. Tak ako je živák v lokomotíve ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Ale ešte stále som nedostal odpoveď na moju otázku, koľko tam bolo nehôd napr. za posledný rok?