Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miki #20971:
Pravé spätné zrkadlo na ramene zvanom hrazda nie je okopírované z T6 (ani pôvodne na T6 také nebolo) ale riadne zakúpené od firmy Bahotza, ktorá má na toto riešenie priemyslový vzor.
I.
Reakcia na: Z #20984:
Preco stoji 5km na zeleznici 7 / 5 Sk? Preco cestuje polovica ludi v nocakoch zadarmo? (Lebo sa nekontroluje.) Preco denne dochadzajuci studak z Borskej do Dubravky plati odost viac ako z Jasovskej na Raciansku? Preco su CP pre sobotu a nedelu UPLNE rovnake, ked sobota doobeda a nedela podvecer je trosku o inom? HmM? Tak vidis.
Reakcia na: Kami #20990:
Ano - maximalny netto wykon uvadzany vyrobcom je 176/2500 kW/min -1 =I 5%.
Z: doplnim ta. Je tam tiez rozdiel vo vykone - 152 vs. 176 kW, objem ostal 6 l.

ad vozovna: v plane su aj ine, lacnejsie, dopravne stavby co by sa zaplatili velmi rychlo len z jalovych jazd ...
Reakcia na: galiyosha #20986:
Spolahlivost si zatial vsetci chvalia. Pocula som uz nazor, ze tieto "vreckove" busy su jedny z najspolahlivejsich v momentalnej ponuke ceskeho trhu! Ale tiez tu plati - tisic ludi, tisic nazorov!
🙂
Reakcia na: mambo #20987:

Tak to pevne dufam. Ano, plati.
Pocuvajte, plati predplatny stvrtrocny listok aj na nocaky?
Reakcia na: d3k0 #20968:
To umiestnenie zrkadla sa zdalo pomerne nevhodne aj mne. Otazka rychlosti (alebo skor pomalosti) otvarania dveri nie je len otazkou nastavenia zariadenia za danu cinnost zodpovedneho?

Re #20969 TeBeCe: To som rad. Len som si nebol isty, ci sa tie diely daju zohnat priamo z MANu a ak ano, ci nie su natolko drahe, ze generalkovanie TAM BUSov by bolo nerentabilne.

Re #20983 Z: Lebo ja som zo strany niekoho, kto sa tvaril ako vodic, pocul nie prave chvalu na zivost daneho vozidla, ale takmer urcite sa jednalo o kus z prvych serii s mechanickou prevodovkou. Ako je to zatial so spolahlivostou?

Kazdopadne vdaka vsetkym za info.
Mimochodom, v Dopravnom kontake pisali, ze treba 170 autobusov, 80 trolejbusov a 30 elektriciek. Vsetko nove vozidla samozrejme.

Re #20982 Martin:
Co sa tej vozovne tyka: DPB je za vystavbu vozovne, dokonca, ak si kuknes uzemny plan, tak ta vozovna mala stat uz v roku 1996! Iba sudruhovia na magistrate to zasa porsali. Nastastie tam uz Durkovsky zacina robit poriadok. Ale dufam ze sa aj nieco naozaj bude robit.
Reakcia na: Martin #20982:
Hmmmm....vyznieva to trochu zaujato...mozem k tomu podotknut iba tolko, ze DP preziva asi najhorsie casy svojej existencie a musi popri velkom ekonomickom nedostatku bojovat aj s mnozstvom inych problemow! Z mnohych pohladov jednoducho musi vygazdovat s kapitalom, ktory ma k dispozicii-aj co sa tyka polohy vozowni ci dielni, ci obnove vozidloveho parku. Pri sucasnej uz velmi zaostalej a na socialisticke pomery budovanej infrastrukture ide vsetko tazsie a problemy, ktorym sa denne musi celit, to kolkokrat este stazuju! Ale i popri uz takmer zufalom stave dostupnych komunikacii myslim, ze mnohe zatazove a krizove situacie sa DP dari zvladat velmi dobre-vid napriklad situaciu s vystavbou mosta Kosicka!

:o)
Reakcia na: galiyosha #20965:

Ine su vozy zo serie s mechanickou prewodovkou a ine s automatickou. Do mestskeho prevedenia 9.5 (take, ako behaju v BA) sa montuju typy ZF alebo Voith, cize bud mechanicka 6stupnova, plne synchronizowana s rucnym radenim alebo automaticka so zabudowanym retarderom. Vonkajsie spatatka su ovladane dialkowo a su elektricky wykurowane. Motor uz ma parametre EURO III a ma velmi ekonomicku prevadzku-spotreba cca 20-26l nafty/100 km. Myslim, ze v nasich podmienkach sa lepsie dari "automatickym" busikom-su to lahko owladatelne a zive vozidielka a vodici si ich chvalia. :o)
Takisto aj vozovna v Dubravke. To sa ozaj ovela viac oplati premavat denne hore-dole s desiatkami elektriciek a busov ako sluzobne jazdy, lebo nie su peniaze na jedno po***** halu kde by to parkovalo. Aj o tomto je EFEKTIVITA kde nase peniaze za cestovne idu.
Mimochodom, kto z Vas cital Dopravny kontakt? Vsimnite si na uvodnej stranke tu fotomontaz, vyretusovali tie sprejerske vytvory na podbijacke. Ako keby nemohli radsej vycistit podbijacku a parkovat s nou vo vozovni, vsak to je taky problem? Asi ano, ta nafta ktoru to zozere pri jazde z JD do KV je strasne draha...
***** co to nepise nadavky? 😕
A poprosim zrusit 59-ku a 75-ku skratit aspon po Slimak - ludi natlacit este viac do elektriciek - aby mi to na tej Racianskej nezavadzalo!
Reakcia na: Miki #20976:
ako sa hovori fuck the system. od zajtra jazdim na bicykli.:)
No od noveho roka tipujem ze kvoli zvyseniu DPH o 5% a neustalemu rastu nafty a elektriny to pekne potiahnu a bude 10 minut za 16 a 30 minut za 18. Sak pohodicka. Kedysi som nechcel auto, lebo tie zapchy ma totalne demotivovali. Teraz mi je to jedno. Radsej v aute v zapche, ako v tych storocnych nevykurenych preplnenych kaciciach, pravidelne vynechavajucich a poruchovych. Pridavam sa do zastupov motoristov a zvysujem jazdnu dou rano po Racianskej o dalsich 15 sekund!
Reakcia na: oskar #20973:
A to pojde MHD asi od buduceho roku hore... ja si kupim asi uz auto a budem sa posuvat rovnako ako bus ci t-bus v zacpe ale 100x pohodlnejsie , lebo ta plna preferencia elin atd co spomtna Turbo je hudba dalekej buducnosti :-I
Reakcia na: Turbo #20974:
Jasne. Do nich hajzli.
Reakcia na: oskar #20970:

To metro je uplna pi*ovina. Uplne staci elektricka s plnou preferenciou, zapustena vo vybranych usekoch v centre do zeme.

Inac ta popisovana situacia nie je nicim vynimocna. Je to vysledok dopravnej politiky mesta. Sudruhovia razhoduju, vidime kam to speje. Ja by som sa na to vysral a necestoval touto "MHD", ale nemam auto. Nech sa cely DPB aj s mestom splachne!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.