Čo myslíš pod slovom bezpečné?Máš obavy z počernej komunity "žijúcej" v týchto lokalitách? ? na Lieskovci sa nemusíš ničoho báť,tam je dokonca ranč kam chodí veľa ľudí,takže no stress a pri Vodostave je to tiež v pohode.Skôr by som si dával pozor na potulky v okolí Stavbárskej (Pentagónu),Kopčianskej (vzadu na sídlisku),Čapajevova (Blue house),ale za bieleho dňa sa fakt netreba báť ? istých takýchto lokalít v BA je veľa,ale nič také katastrofálne ako Luník IX v Kešicoch ? samozrejme,že na Čapajevovu a k Pentagónu večer nechoď,to čo sa tam pohybuje nepotrebuje komentár ☺
V Bratislave budem coskoro, a mam niekolko otazok:
1. Preco stoji 7845+46 od 9.7? Zo serie T3G som si este nevyfotil 7837+38 a 7845+46.
2. Je to bezpecne povozit sa na linke 77 cez Vodostav a 79 cez Lieskovec a Topolove?
Palubné počítače ukladajú (resp. niekam posielajú) všetky základné údaje o jazde, vrátane časov jednotlivých odchodov zo zastávok. Takže ak tú sťažnosť reálne začnú riešiť a nezahodia ju hneď do koša (bohužiaľ neni žiadna rarita, že ani neodpíšu, ak sa človek nepoistí), tak dôkazy sa nájdu veľmi jednoducho
Ale pred poslaním žiadosti sa určite uistite, že sa nejednalo o skorší spoj, ktorý bol zmeškaný. Lebo L98 chodí v špičkách často, a pri meškani 4-5 minút (nič nereálne) sa vám kľudne môže zdať, že sa jedná o skorší odchod nasledujúceho spoja ?
myslim ze nejde len o nocne spoje (aj ked tam je to asi najhorsie pre cestujuceho). Pravidelne jazdim linkou 98 od Ekonomickej Univerzity smerom do Petrzalky a uz som si zvykla ze doobeda jazdi 1-2 minuty skor ako ma v CP. Tiez ma tu presviedcali, ze to nemoze byt, ze urcite bol na oznacovacoch zly cas a tak, ale pravda je taka, ze proste jazdi skor. Myslela som kedysi, ze system vodicovi nedovoli zavriet dvere kym nenastane cas z CP ale asi je to iba na vodicovi kedy sa rozhodne odist. Stazovat sa? Neviem aky dokaz by som dodala.
Dnes (aspoň teda dúfam) predovšetkým na základe ochoty niekoho, kto má prehľad v doprave toho mesta a má chuť obetovať svoj čas pre stránku (a nie len z krátkodobého hľadiska, ale aj dlhodobejšie).
A zase treba rozlišovať medzi mestami... V takej Skalici sa asi aj reálne fakt nedeje nič, ale sú tu aj mestá, kde sa deje, len nemá už kto sa tomu venovať (z rozličných dôvodov).
Ak chceš, napíš mi mail, môžme o tom konkrétnejšie podebatovať aj mimo webu. ?
OT: otázka (najmä) pre adminov: Na základe čoho je robený, príp. rozširovaný, zoznam miest, ktorým sa stránka imhd.sk venuje? V každom z dotknutých miest je automaticky nejaký "mapovateľ terénu" s vhodnými zdrojmi/kontaktmi, ktorý má možnosť aktívne sledovať každú novinku, alebo ako? Lebo niektoré mestá, ako napr. Hlohovec, či Skalica aj celý rok neprinesú jedinú novinku (lebo sa nič nedeje/nemení), a naopak niektoré iné mestá by si zaslúžili oveľa viac pozornosti. Napríklad teraz mi udrel do očí Bardejov (stredne veľké mesto, kt. pravidelne navštevujem), kde sa (dúfajme) schyľuje k naozaj zaujímavej reorganizácii liniek, nehovoriac o celkovej veľkosti systému, kt. si proste rozhodne zasluhuje väčšiu pozornosť, než niektoré mestečká, kt. na rozdiel od BJ na imhd.sk nájdeme. Takže, zopakujem otázku - čo vyžaduje menežment jedného mesta tu na imhd.sk, resp. aké sú možnosti začlenenia aj ďalších zaujímavých lokalít? Vďaka
Dakujem vsetkym za odpovede. Staznost idem hned pisat, nepatrim medzi notorickych stazovatelov, viem, ze vela veci ma svoje dovody, ktore bezne cestujuci nepozna, ale skorsi odchod je vazny problem, za ktory by podla mna mali povedzme po troch opodstatnenych staznostiach bez milosti rozviazat pracovny pomer so soferom.
Doteraz som to riesil telefonatom na dispecing, raz mi spoj otocili, raz, prave zo zastavky zimny stadion ma dispecer poslal na Odborarsku na N53 ktora bola uz zmeskana a tak tam na mna cakala. No inak som sa vzdy dockal odpovede, ze sa to preveri, ale vysledok sa ku mne samozrejme nedostal.
Ad1 niektoré sú mladšie, nakoľko sa posledné kusy vyrábali ešte aj v roku 2002 (zhodou okolností práve u spoločnosti Kisalföld Volán premávajúcej do Rajky behajú takéto kusy), ad2 tam im hlavne nieje zaťažko investovať do údržby tých Ikarusov, ako to bolo dobrým zvykom napríklad v BA. Skratka nečakajú, kedy sa im to rozpadne.
Mám pravdepodobne naivnú otázku: Ako je možné, že v Maďarsku stále jazdia Ikarusy 260 a 280? Boli vyrobené neskôr ako tie čo jazdili tu či tam sa o ne lepšie starajú?
Bratislavské 280-ky išli z DPB rovno do šrotu? Veď tu už takmer dojazdila nasledujúca generácia Ikarusov - 415 a 435...
To kedy zaviedli lístky, ktoré sa dajú použiť viac krát? Používam Brastislavskú MHD 20 rokov, ale tohto som si doteraz nevšimol. Aj keď je pravda, že používam prevažne 15 minutové.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
4004
1. Preco stoji 7845+46 od 9.7? Zo serie T3G som si este nevyfotil 7837+38 a 7845+46.
2. Je to bezpecne povozit sa na linke 77 cez Vodostav a 79 cez Lieskovec a Topolove?