Mal by som otazku vyplyvajucu zo situacie ktora sa opakuje casto a tou je skorsi odchod predovsetkym nocnych spojov, ako je napisane v CP. Deje sa to pravidelne, vacsinou skorsi odchod o 2 - 3, ale zazil som aj 4 minuty. Cislo na dispecing uz mozem mat na rychlej volbe ? Avsak tentokrat som siel linkou N74, vozidlo 3405 zo zastavky Zimny stadion, odchod ma 0:18, z dialky som ho zbadal tak som utekal, uznavam, sofer mi zastavil, tesne, ale stihol som. Ibaze na mojom telefone bolo 0:16, na oznacovaci bolo 0:16 aj na tabuli s casom a pasmom bolo 0:16. Sofera som upozornil, ze odchod ma az o dve minuty naco ma arogantne odbil s tym, ze on ma na palubnom pocitaci iny cas a on sa riadi podla toho.
Preto sa pytam, je mozne aby mu ukazovali iny, skorsi cas ako je na oznacovacoch a hlavne ako je cas realny?
A ma vyznam podavat na toto staznosti? Naozaj sa to riesi? Ak musim ist taxikom kvoli tomu, ze sofer siel v predstihu, mam narok na jeho preplatenie?
Skontroloval som svoj cas aj podla tabule na Hlavnej stanici, podla nej mi sli moje hodiny dokonca o 17 sekund skor, podla casu v dalsom spoji mi cas tak isto sedel.
P.S.: Opravte ma, ale pamatam si spravne, ze treba byt 59 sekund pred odchodom na zastavke?
V 29. minúte ma zaujal vlak idúci po opačnej koľaji v rovnakom smere. Nejaký predpis zakazuje umožniť prestup cestujúcim (mimo stanice), aby boli v cieli cesty skôr? Pani z videa spomínajúcej, že potrebuje stihnúť lietadlo by sa išlo zišla možnosť si prestúpiť...
Inak až 3-hodinové státie na mieste kvôli čakaniu na obhliadajúceho lekára sa mi zdá byť zbytočné... To aj v zahraničí je tak? A vlastne Regiojet v mimoriadnych situáciách dokáže niekedy zabezpečiť aj NAD?
Mám určite pravdu. ? To už mohol zostat radšej Delfín, ten uz si zarobil svoje za ksefty pre ja a ty tak mozno teraz by sa mu pohlo svedomie a chcel by to nejakou prospesnou cinnostou pre dpb odcinit.?
Ide o to, že výhybku treba aj blokovať. Ked voz pride, nastavi si vyhybku (prestavi, alebo ponecha v smere) Problem je, ze vyhybku prestavi aj zapnute kurenie ci iny odber (kedze vyhybky su odberove a daju sa prestavit aj jazdou/brzdou), vodic pri prechadzani poveloveho trolejoveho kontaktu stlaca tlacidlo druhe a to blokovanie vyhybky (na kratky cas odpaja odbery vozidla od zdroja (pantografu) a umozni zablokovanie vyhybky prejazdom)
Veštica Elmira ? Mne sa zda ze az dakedy po 25tom ma byt zname meno.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Konrad8
Preto sa pytam, je mozne aby mu ukazovali iny, skorsi cas ako je na oznacovacoch a hlavne ako je cas realny?
A ma vyznam podavat na toto staznosti? Naozaj sa to riesi? Ak musim ist taxikom kvoli tomu, ze sofer siel v predstihu, mam narok na jeho preplatenie?
Skontroloval som svoj cas aj podla tabule na Hlavnej stanici, podla nej mi sli moje hodiny dokonca o 17 sekund skor, podla casu v dalsom spoji mi cas tak isto sedel.
P.S.: Opravte ma, ale pamatam si spravne, ze treba byt 59 sekund pred odchodom na zastavke?