Ide o to, že výhybku treba aj blokovať. Ked voz pride, nastavi si vyhybku (prestavi, alebo ponecha v smere) Problem je, ze vyhybku prestavi aj zapnute kurenie ci iny odber (kedze vyhybky su odberove a daju sa prestavit aj jazdou/brzdou), vodic pri prechadzani poveloveho trolejoveho kontaktu stlaca tlacidlo druhe a to blokovanie vyhybky (na kratky cas odpaja odbery vozidla od zdroja (pantografu) a umozni zablokovanie vyhybky prejazdom)
Ja by som to zjednodusil. Spravil by som povinnu registraciu na Olejkarskej, kam by si prisiel v pracovny den medzi 9:00 a 13:00, DPB by ti z auta demontoval koleso, auto odtahovkou za par eur odviezol domov a koleso si nechal. Do troch dni by ti postou prislo potvrdenie podpisane panom direktorom a Mackovou o tom ze mozes cestovat MHD zadarmo, ak sa neopovazis zneuzivat napr. nocne spoje, alebo 37ku tym ze do nich nastupis. Po skonceni akcie ti DPB kurierom (postovne hradi prijmatel) posle naspat tvoje koleso, ktore si mozes namontovat naspat.
Ja si myslím, že by som sa mal revízorovi preukazovať "veľkým" aj "malým" techničákom, poistkou, osvedčením o technickej aj emisnej kontrole, prípadne kontrolou originality. A ideálne pre úplne potvrdenie úplného osvedčenia o evidencií by som mal ísť rovno vedľa autobusu aj autom, aby som mu aj to ukázal Správne som to pochopil? ?
Osvedcenie o evidencii, alebo rovnocenny zahranicny doklad
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto