Dakujem vsetkym za odpovede. Staznost idem hned pisat, nepatrim medzi notorickych stazovatelov, viem, ze vela veci ma svoje dovody, ktore bezne cestujuci nepozna, ale skorsi odchod je vazny problem, za ktory by podla mna mali povedzme po troch opodstatnenych staznostiach bez milosti rozviazat pracovny pomer so soferom.
Doteraz som to riesil telefonatom na dispecing, raz mi spoj otocili, raz, prave zo zastavky zimny stadion ma dispecer poslal na Odborarsku na N53 ktora bola uz zmeskana a tak tam na mna cakala. No inak som sa vzdy dockal odpovede, ze sa to preveri, ale vysledok sa ku mne samozrejme nedostal.
Doteraz som to riesil telefonatom na dispecing, raz mi spoj otocili, raz, prave zo zastavky zimny stadion ma dispecer poslal na Odborarsku na N53 ktora bola uz zmeskana a tak tam na mna cakala. No inak som sa vzdy dockal odpovede, ze sa to preveri, ale vysledok sa ku mne samozrejme nedostal.
Peon
Bratislavské 280-ky išli z DPB rovno do šrotu? Veď tu už takmer dojazdila nasledujúca generácia Ikarusov - 415 a 435...
Ikarusy z maďarskej MHD (Gyor?, Budapest?) boli nedávno použité na prepravu na hraničný prechod Hegyeshalom / Nickelsdorf: https://www.youtube.com/watch?v=1_haP2k8MaA
A napr. Ikarusy 260 stále jazdiace do susednej Rajky sú staršie ako najstaršie Karosy prevádzkované v Bratislavskom či Trnavskom kraji?